Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    waarom zou je werken zonder DVD? Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in. Bij mij zit continu die DVD in de koffer en daar heb ik eigenlijk geen last van.
    Toen ik de wagen kocht werkte deze zonder DVD... Vond gelijk dat het sneller werkte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      als ik niet fout ben dan gaat de dvd in een V50 in de radio en niet in een aparte unitals de dvd inzit, kan je geen cd afspelen
      Is apart, in mn handschoenkastje

Comment

• ok, is een ander systeem dan. Bij mij zit de DVD-speler in de koffer en is onafhankelijk van de rest.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          ok, is een ander systeem dan. Bij mij zit de DVD-speler in de koffer en is onafhankelijk van de rest.
          Bij mij ook hoor, maar zit in het handschoenkastje

Comment

• RTI Navigatie updat van 2008 naar 2010 of 2011

Hallo allen,

Ik zit met mijn V70 met de RTI navigatie van 2008, nu constateer ik wel dat deze niet meer zo up-to date is. Een update dringt zich dus op

2 vraagjes:
            a) Iemand een idee wanneer de release is van de 2011?
            b) Zien de huidige ( 2010 ) er grafisch al wat mooier uit dan die ik nu heb ( 2008 ).

Ik had tot voor kort Garmin in mijn wagen en als ik nu die RTI zie van mijn Volvo dan vind ik deze toch maar droevig qua uitvoering, de wegen zijn lijnen, de meegeleverde stemmen zijn ronduit verschrikkelijk ( Nederlands en Vlaams ).
            Enfin hij doet zijn werk hoor maar het oogt niet zo mooi vind ik.

groetjes,

Björn

Comment

• 2010 ziet er identiek uit. Het is idd niet de mooiste nee maar hij doet zijn werk. Het went ook wel na een tijdje, ik kwam ook van een Garmin
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Comment

• ze moesten wel met zoiets op de proppen komen, hun v6 2.8 150 pk was om te huilen

en dat de bmw een onafhankelijke achteras had, vermelden ze liever niet

Comment

• Recent nog een nieuwe V60 binnen gehad voor een beschermingsbehandeling. Knap interieurkleurtje trouwens!

Comment

• Vandaag met mijn eerste volvo ooit gereden, Een s60 FL. wat een auto. Zeer zacht rijden maar zeker niet te zacht. Was een diesel ( geen idee welk type), klonk nogal zwaar voor een viercilinder en ging er vlotjes vandoor. Hij had ook een versnellingspooklook ( of hoe dat ook gezegt wordt ) zoals in de r - modellen.
                      Kortom, ik wil er ook een
                      Last edited by kefkie; 03/03/2011, 21:44.
                      BMW X5 45e

Comment

• Je weet niet eens met welke Volvo je reed ?

Comment

• Doe eens een bod
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            Je weet niet eens met welke Volvo je reed ?
                            Jwl jwl, een s60 van vorige generatie maar dan de facelift versie
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Een mooie wagen dus
                              Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Was sowieso een 5-cilinder dan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                  Een mooie wagen dus
                                  idd zo mogen ze er wel meer op het werk komen afzetten, is ne keer wat anders dan een 320d
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Was sowieso een 5-cilinder dan..
                                  ah ok, ik dacht dat er ook een 2.0D versie van was.
                                  BMW X5 45e

Comment

ah ok, ik dacht dat er ook een 2.0D versie van was.
                                    Dat zou nogal eens verkocht hebben.

Comment

• Helemaal niet, keuze genoeg in het saaie 4-cilinder land. Een 5- cilinder koop je omdat je een 5-cilinder wilt.
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Zomersetup er terug onder, in de komende weken wordt 'ie nog verlaagd en dat zal het dan weer zijn voor eventjes denk ik

Comment

• Mooi! Een subtiele verlaging gaat hem goed doen

Comment

Working...
                                          X