Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
    Goh, van bij welke garage zou die C30 komen?
    Rara
    nls2000

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten

Dat zijn geen velgen, maar komkommersnijders !

Comment

• .....
          Last edited by ; 19/08/2011, 12:14. Reden: ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
            Dat zijn geen velgen, maar komkommersnijders !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              Knappe auto, maar niet alle opties werken even goed, blijkbaar. Zo geeft bvb. de URL-optie een 404...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                Knappe auto, maar niet alle opties werken even goed, blijkbaar. Zo geeft bvb. de URL-optie een 404...
                Wat bedoel je met 'URL-optie' en '404'?
                nls2000

Comment

• Nils, kan jij mij een testrit regelen met een S/V60 T6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                    Wat bedoel je met 'URL-optie' en '404'?
                    Dat de website op de ramen van die C30 niet werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Dat de website op de ramen van die C30 niet werkt.
                      AutoMinded.be

Comment

• iemand van jullie hier al met de nieuwe 2.0T (benzine dus) gereden?

Ik rij nu met een S60 2.4D (wat opgekitteld) .
                        Een hele goeie wagen , alleen ga ik die verkopen (ik weet nog niet wanneer…) omdat ik ruimte mis… en gezien ik maar jaarlijks max 12000km afleg (heb er nu in 6 jaar nog geen 80.000!) zie ik wel die V70 2.0T zitten, alleen ….wie heeft er met ene gereden….het zijn allemaal diesels hier in Belgie……of niet…..wie? wie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
                          iemand van jullie hier al met de nieuwe 2.0T (benzine dus) gereden?

Ik rij nu met een S60 2.4D (wat opgekitteld) .
                          Een hele goeie wagen , alleen ga ik die verkopen (ik weet nog niet wanneer…) omdat ik ruimte mis… en gezien ik maar jaarlijks max 12000km afleg (heb er nu in 6 jaar nog geen 80.000!) zie ik wel die V70 2.0T zitten, alleen ….wie heeft er met ene gereden….het zijn allemaal diesels hier in Belgie……of niet…..wie? wie?
                          Foto's specs???
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                            Convector, Cordelia etc is allemaal vrij bedroevend.
                            Bedroevend vind ik de afwerkingskwaliteit van vele Volvo-velgen.
                            M'n vorige set Scotia velgen had tekenen van melaatsheid en werden vervangen door een setje nieuwe Spartacussen.
                            Ondertussen merk ik ook bij dat nieuwe setje -weliswaar licht maar al na 8 (?) maanden- tekenen van oxidatie/roest ...

En zeggen dat ik mijn velgen quasi wekelijks was met topproducten ...

Comment

• foto's specs ??, nee nee ik vraag of er iemand rijervaringen heeft met de nieuwe 2.0T motor van 204pk…..

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              Foto's specs???

Comment

• volvo 2.0T

foto's specs ??, nee nee ik vraag of er iemand rijervaringen heeft met de nieuwe 2.0T BENZINE motor van 204pk…..

ha als je de foto's en specs van mijn huidige wagen bedoeld, dan staat hij er nog NET op het forum (4de laatste topic!) is van 2005 dus toch al een tijdje geleden : http://www.autoforum.be/showthread.p...uweeltje+volvo
                                Last edited by ; 14/03/2011, 14:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
                                  foto's specs ??, nee nee ik vraag of er iemand rijervaringen heeft met de nieuwe 2.0T BENZINE motor van 204pk…..

ha als je de foto's en specs van mijn huidige wagen bedoeld, dan staat hij er nog NET op het forum (4de laatste topic!) is van 2005 dus toch al een tijdje geleden : http://www.autoforum.be/showthread.p...uweeltje+volvo
                                  ik denk dat jij het over een nieuwe hebt.....

kun je best eens gaan neuzen op't Nederlandse Volvo Forum:

clicken op de R-edition

De R-edition(enkel in Nl verkrijgbaar) is eentje met de 2.0T met 204pk daar kan je er al veel over vinden
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• bedankt voor de link…zeer intressant…

maar ik begrijp niet goed
                                    bij de configuratie op de Belgische volvosite kan je enkel de T4(180pk versie) of de T6 (304pk) kiezen…

terwijl op d Nederlandse volvo configuratie wel degelijk de 2.0T(204pk) kan gekozen worden….
                                    ik begrijp de verkoops logica hier niet echt in…..

Die Nederlandse V70 R-edition lijkt met knap….maar weeral NIET voor volvoland Belgie……

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

clicken op de R-edition

De R-edition(enkel in Nl verkrijgbaar) is eentje met de 2.0T met 204pk daar kan je er al veel over vinden

Comment

• bedankt voor de link…zeer intressant…

maar ik begrijp niet goed
                                      bij de configuratie op de Belgische volvosite kan je enkel de T4(180pk versie) of de T6 (304pk) kiezen…

terwijl op d Nederlandse volvo configuratie wel degelijk de 2.0T(204pk) kan gekozen worden….
                                      ik begrijp de verkoops logica hier niet echt in…..

Die Nederlandse V70 R-edition lijkt met knap….maar weeral NIET voor volvoland Belgie…… https://www.volvocars.com/nl/all-car...r-edition.aspx

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

clicken op de R-edition

Comment

• De "T5" hier voor de new S60/V70 is dezelfde motor als de 2.0T als ik het goed voorheb, op software na.

Comment

• is waar maar in Belgie kan je kan enkel kiezen tussen T4(180pk) of T6(304pk)

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          De "T5" hier voor de new S60/V70 is dezelfde motor als de 2.0T als ik het goed voorheb, op software na.
                                          Last edited by ; 15/03/2011, 18:59.

Comment

Working...
                                          X