Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de T5 is inderdaad dezelfde motor, alleen met 240pk dan (zoals Ford die trouwens ook in 2 versie's aanbied),
    alleen,...
    in Belgie kan je de 2.0T noch deT5 niet krijgen.... it sucks.....

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    De "T5" hier voor de new S60/V70 is dezelfde motor als de 2.0T als ik het goed voorheb, op software na.

Comment

• Nog mensen hier die via USB naar muziek luisteren in de wagen? De bestanden worden blijkbaar getoond in de volgorde waarop ze op de stick gezet zijn... Wtf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
        Nog mensen hier die via USB naar muziek luisteren in de wagen? De bestanden worden blijkbaar getoond in de volgorde waarop ze op de stick gezet zijn... Wtf?
        Ze worden ook op andere manieren getoond als je in het menu beweegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
          de T5 is inderdaad dezelfde motor, alleen met 240pk dan (zoals Ford die trouwens ook in 2 versie's aanbied),
          alleen,...
          in Belgie kan je de 2.0T noch deT5 niet krijgen.... it sucks.....
          Ga je gewoon naar een Nederlandse dealer net over de grens en je laat daar je auto samenstellen zonder bpm, alle auto's hebben tegenwoordig een europees gelijkvormigheid dus is het geen probleem om ze hier in te schrijven

langs de grens weten de nldealers wel wat je allemaal nodig hebt(mijn R is oorspronkelijk door de eerste eigenaar ook in NL besteld, was ongeveer een 10% goedkoper in NL zonder de BPM)
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• iemand een idee wanneer de opvolger van de V50 uitkomt en of er al ergens beelden van zijn?

mvg
            Robin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
              iemand een idee wanneer de opvolger van de V50 uitkomt en of er al ergens beelden van zijn?

mvg
              Robin
              volgens mij zal de V60 de V50 opvolgen
              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                volgens mij zal de V60 de V50 opvolgen
                Klopt niet, de V50 zal vervangen worden door de V30.

De V30 staat gepland voor eind 2011 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                  Klopt niet, de V50 zal vervangen worden door de V30.

De V30 staat gepland voor eind 2011 dacht ik.
                  De V60 is eigenlijk een "nieuwe" lijn hé, de touring van de S60.
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    De V60 is eigenlijk een "nieuwe" lijn hé, de touring van de S60.
                    Inderdaad.

De V60 heeft trouwens een heerlijke lijn!

Comment

• iemand al foto's van de V30?

Comment

• volgens mij is volvo heel goed bezig

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                          Nils, kan jij mij een testrit regelen met een S/V60 T6?
                          Wish I could, maar dat ligt jammer genoeg niet zo makkelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Dat de website op de ramen van die C30 niet werkt.
                          I see, normaalgezien zou hij nu zeker moeten werken
                          nls2000

Comment

• Nog een paar fotootjes van mijn zweedse trots, met dank aan zwoemba, zelf de foto's een beetje ge-edit wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Nog een paar fotootjes van mijn zweedse trots, met dank aan zwoemba, zelf de foto's een beetje ge-edit wel

sjiek, maar ze mocht van mij toch nog ietske dieper
                              mijn autootjes:

Comment

• De auto was bijna verlaagd met Eibach afspraak is dan niet doorgegaan (mijn fout niet), daarna is de zin wat overgegaan en heb ik wat andere kosten gedaan (maar niks met auto te zien), en voorlopig zal hij dus ws toch nog even zo blijven!

Eerlijk gezegd vind ik hem qua hoogte eigenlijk nog goed te doen zo, en ik moet niet extra opletten constant ook of ik ergens zou raken (onderlip hangt vooraan sowieso al redelijk laag zelfs standaard..).

Verder houdt het spel echt goed baan eigenlijk ondanks de stock ophanging, zeer voorspelbaar en je kan er snoeihard (langere) bochten mee nemen, niet zoals een Clio RS of zo natuurlijk in de boerenbaantjes, maar dat ligt eerder aan 't type auto dan aan de ophanging

Deze zomer waarschijnlijk weer zo de ring op

Comment

• vandaag naar de garage geweest voor een klein onderhoud en voor mij waren ze bezig aan een S80 2.5d(Audi blok nog) van 11j oud, niks speciaals zou je zeggen MAAR

501.000km nog niks speciaals zou je zeggenMAAR

eerste batterij
                                  eerste koppeling
                                  heeft nog maar enkel voorgeschreven onderhoud gehad
                                  gemiddeld verbruik van 4,7L/100km op bc,( in't echt wel 4,9 zei de eigenaar)
                                  enige buiten gewoon onderhoud dat moest vervangen worden was een roulement rechts achter

voorste bandjes gaan 110.000km mee,achterste minstens 135.000km

vooraan bijna geen steenslag(en nog nooit herspoten geweest)

1 woord heb ik daarvoor:

RESPECT VOOR DE BESTUURDER
                                  mijn autootjes:

Comment

• ik kan alleen maar beamen: die 2.5D's zijn juweeltjes in betrouwbaarheid en zuinigheid. Ook al zijn ze wat rauw.
                                    De mijne had 300 000 km, had ook nog z'n eerste koppeling en een verbruik van 5,6l (reëel). Hij liep nog als een zonnetje.
                                    Ik heb buiten onderhoud eens een airco-compressor gehad en een roulement + velg nadat ik op een borduur gegleden was in de sneeuw.
                                    Banden deden ong 90 000 km.

M'n blauwe nu is een pak duurder

Eigenlijk kon ik er nog een eind mee verder gereden hebben, achteraf gezien. Maar 'k ben veel blijer met m'n automaat en al m'n gadgets nu.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Net een nieuwe S60 binnengekomen. Een rode met sportpakket. Superknap !
                                      Ik hoop dat je snel wat meer V60's tegenkomt, nog knapper vind ik.

Comment

• Heeft iemand een idee van wanneer de V50 uit productie gaat, of een update krijgt?

Comment

• Zou dit wat zijn voor onder mijn S60?

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X