Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.
ik denk dat dat zowat het enige is dat de mijne zou kunnen opvolgen zonder in te boeten .... op de AWD na, hoeft niet voor me. En met wat minder kofferruimte. Maar de V70 III blijf ik nog altijd niet zo mooi vinden; de V60 is veel mooier.
Prachtige foto, Tom!
Wel, bij mij stamt het gewoon uit de vergelijking die ik kunnen maken heb tussen de V70 2.4D van 2002 en de XC70 van 2004. De XC70 staat toch serieus wat hoger op zijn poten maar die stuurde zoveel preciezer en boezemde mij enorm veel meer vertrouwen in.
Als ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.
Eén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Eén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
Er zijn maar weinig 'automaten' in die klasse die een deftige emissie hebben Enkel de robotbakken zoals DSG en Powershift scoren deftig ...
Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.
Er zijn maar weinig 'automaten' in die klasse die een deftige emissie hebben Enkel de robotbakken zoals DSG en Powershift scoren deftig ...
Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.
Inderdaad als ik dat vergelijk met de Audi S-tronic. Zeer vreemd voor een Zweed (als milieubewust fabricant) om zo hoog te "scoren".
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik kijk steeds de ogen uit mijn kop als ik er zo eentje zie passeren, wtf een PRACHT KAR is dat!!! Echt jammer van de kleine beenruimte achter en de beperkte kofferruimte, anders hier groot kandidaat als 2° voertuig.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Inderdaad als ik dat vergelijk met de Audi S-tronic. Zeer vreemd voor een Zweed (als milieubewust fabricant) om zo hoog te "scoren".
Ja maar op een A4, die toch de concurrent zou moeten zijn voor de V60, kan je geen kleine diesel krijgen met S-tronic, daar is het de 2.0 in combinatie met multitronic en dat is ook niet interessant qua emissie
Comment