Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Perfecte Volvo op het kleur na.
T6
AWD
R design
Wat wil je nog meer...
Een manuele versnellingsbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenEen manuele versnellingsbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.
Prachtige foto, Tom!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Perfecte Volvo op het kleur na.
T6
AWD
R design
Wat wil je nog meer...'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEénmaal je boven de quota komt waarbij je een premie krijgt van de overheid kan me dit geen barst schelen
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEr zijn maar weinig 'automaten' in die klasse die een deftige emissie hebben Enkel de robotbakken zoals DSG en Powershift scoren deftig ...
Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk BerichtenIk wil de sleutels ervanPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInderdaad als ik dat vergelijk met de Audi S-tronic. Zeer vreemd voor een Zweed (als milieubewust fabricant) om zo hoog te "scoren".'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment