Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    de échte turbo was tussen de achterlichten voorzien van zwarte kleeffolie
    zo subtiel maar toch zo vet!
    Net zoals een GTI-stickerset op een Golf I
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• klopt!
      streepkes opzij!

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• En rond de achterruit ook

Maar dat is OT zeker?

Comment

• Dit is wel ontopic

Dit met een deftige motor --> zaligheid

Comment

• vuile volvo
            een volvo is ne gemaakt om de john uit te hangen
            die heeft doodeenvoudig geen johniekwliteiten

Comment

• Nochtans, Zweden rijdt er vol van. Maar dat is het lot van elke veel verkochte auto na 20 jaar zeker?
              1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• zijn het wel zweden

Comment

• Perfecte Volvo op het kleur na.
                  T6
                  AWD
                  R design
                  Wat wil je nog meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Perfecte Volvo op het kleur na.
                    T6
                    AWD
                    R design
                    Wat wil je nog meer...

Een manuele versnellingsbak.

Comment

• Als ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                        Een manuele versnellingsbak.
                        Hmm ja, je hebt gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Als ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.
                          ik denk dat dat zowat het enige is dat de mijne zou kunnen opvolgen zonder in te boeten .... op de AWD na, hoeft niet voor me. En met wat minder kofferruimte. Maar de V70 III blijf ik nog altijd niet zo mooi vinden; de V60 is veel mooier.
                          Prachtige foto, Tom!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wel, bij mij stamt het gewoon uit de vergelijking die ik kunnen maken heb tussen de V70 2.4D van 2002 en de XC70 van 2004. De XC70 staat toch serieus wat hoger op zijn poten maar die stuurde zoveel preciezer en boezemde mij enorm veel meer vertrouwen in.

Comment

Als ik momenteel een onbeperkt budget had ging ik voor een D5 Automatic AWD met een R-design pakket.
                              Eén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Eén groot nadeel, een veel te hoge emissie ten opzicht van concurrerende motoren schat ik.
                                Eénmaal je boven de quota komt waarbij je een premie krijgt van de overheid kan me dit geen barst schelen

Comment

Er zijn maar weinig 'automaten' in die klasse die een deftige emissie hebben Enkel de robotbakken zoals DSG en Powershift scoren deftig ...
                                  Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Perfecte Volvo op het kleur na.
                                    T6
                                    AWD
                                    R design
                                    Wat wil je nog meer...
                                    Ik wil de sleutels ervan
                                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                    '08 S60 2.4D
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Eénmaal je boven de quota komt waarbij je een premie krijgt van de overheid kan me dit geen barst schelen

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Er zijn maar weinig 'automaten' in die klasse die een deftige emissie hebben Enkel de robotbakken zoals DSG en Powershift scoren deftig ...
                                      Volvo was mijn eerste keuze als opvolger van de Passat, maar dan moest ik manueel gaan en dat had ik er niet voor over. En aangezien het een bedrijfswagen is, is er weinig marge in het budget natuurlijk.
                                      Inderdaad als ik dat vergelijk met de Audi S-tronic. Zeer vreemd voor een Zweed (als milieubewust fabricant) om zo hoog te "scoren".
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                        Ik wil de sleutels ervan
                                        Ik kijk steeds de ogen uit mijn kop als ik er zo eentje zie passeren, wtf een PRACHT KAR is dat!!! Echt jammer van de kleine beenruimte achter en de beperkte kofferruimte, anders hier groot kandidaat als 2° voertuig.

Comment

Inderdaad als ik dat vergelijk met de Audi S-tronic. Zeer vreemd voor een Zweed (als milieubewust fabricant) om zo hoog te "scoren".
                                          Ja maar op een A4, die toch de concurrent zou moeten zijn voor de V60, kan je geen kleine diesel krijgen met S-tronic, daar is het de 2.0 in combinatie met multitronic en dat is ook niet interessant qua emissie
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X