Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Ja maar op een A4, die toch de concurrent zou moeten zijn voor de V60, kan je geen kleine diesel krijgen met S-tronic, daar is het de 2.0 in combinatie met multitronic en dat is ook niet interessant qua emissie
    Als men de D5 Automatic AWD vergelijkt met een A6 3.0L Quattro 204pk zit je toch al aan een verschil van 34g/km in het voordeel van de Audi....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Echt jammer van de kleine beenruimte achter en de beperkte kofferruimte
      Tjah lifestyle break
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
        Tjah lifestyle break
        Tja inderdaad...ik vind het concept ECHT schitterend en zou moeten doorgetrokken worden op een nieuwe (tevergeefs) V70 , maar dan is ie wel erg duur....voor zijn (beperkte)omvang...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• VOLVO Lovers

Groot gelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Perfecte Volvo op het kleur na.
            T6
            AWD
            R design
            Wat wil je nog meer...
            Alleen nog in het donkerblauw voor mij!
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Sinds een paar weken, heb ik bij de laatste nieuwe V50 en S40 led lichten zien zitten op de plaats van de mistlichten. Daardoor moeten de stand/dim lichten niet meer branden. Iemand enige idee of dit een optie was/is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                Sinds een paar weken, heb ik bij de laatste nieuwe V50 en S40 led lichten zien zitten op de plaats van de mistlichten. Daardoor moeten de stand/dim lichten niet meer branden. Iemand enige idee of dit een optie was/is?
                is een optie
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Vorige keer in een ondergrondse parking een V50 zien staan met D2 op de kofferklep. Wat voor motor zit daarin? Ik dacht dat er enkel een D3 en D5 was.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    is een optie
                    Op de configurator heb ik wel gezien dat dit een optie zonder meerprijs is. Misschien hangt dit af van het uitvoeringsniveau dat ik gekozen heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Vorige keer in een ondergrondse parking een V50 zien staan met D2 op de kofferklep. Wat voor motor zit daarin? Ik dacht dat er enkel een D3 en D5 was.

D2 1.6 diesel 115PK
                      D3 2.0 diesel 150PK
                      D4 2.0 diesel 163/177(of zoiets) PK
                      D5 2.4 diesel 205PK

D3 en D4 zijn uiteraard dezelfde motor op ECU na.

Comment

• Lijkt mij een koopje? Op autoscout24.be staat hij nog 2.000 euro duurder.
                        En zo weinig km...
                        Wel een beetje spijtig van de enorm klassieke kleurencombo, maar langs de andere kant: chip = 300+ pk en je hebt de ultieme underdog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          is een optie
                          De mistlichten? Of de leds in de mistlichten? Want in de configurator vind ik dit niet terug ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                            Sinds een paar weken, heb ik bij de laatste nieuwe V50 en S40 led lichten zien zitten op de plaats van de mistlichten. Daardoor moeten de stand/dim lichten niet meer branden. Iemand enige idee of dit een optie was/is?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            is een optie
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Op de configurator heb ik wel gezien dat dit een optie zonder meerprijs is. Misschien hangt dit af van het uitvoeringsniveau dat ik gekozen heb?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                            De mistlichten? Of de leds in de mistlichten? Want in de configurator vind ik dit niet terug ...
                            Zijn dat niet gewoon de verplichte DRL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              http://www.auto-sale.be/sale/browse.php?id=640

Lijkt mij een koopje? Op autoscout24.be staat hij nog 2.000 euro duurder.
                              En zo weinig km...
                              Wel een beetje spijtig van de enorm klassieke kleurencombo, maar langs de andere kant: chip = 300+ pk en je hebt de ultieme underdog...

Man man, echt wel een koopje dit idd!! En dat is samen met dat saffraan geel een van mijn favo kleuren op de C70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                Zijn dat niet gewoon de verplichte DRL?
                                Euhm geen idee ... Weet enkel dat ze ter hoogte van de mistlampen zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  http://www.auto-sale.be/sale/browse.php?id=640

Lijkt mij een koopje? Op autoscout24.be staat hij nog 2.000 euro duurder.
                                  En zo weinig km...
                                  Spijtig dat de velgen niet origineel van het C70 model zijn.
                                  Aftermarket radio vind ik ook spijtig.

Voor de rest met die km's

Destijds ook nog wezen kijken naar een C70 in deze cassis kleur maar ik heb die toen laten staan omdat deze geen schuifdak had
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Da's eigenlijk eentje om een Thomaasje mee te doen en zelfs niet in te schrijven

Comment

• Behoooorlijk powszitief owver du niewe S60 R-design Drive:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Behoooorlijk powszitief owver du niewe S60 R-design Drive:

http://www.abhd.nl/video/volvo-1-6-s60-drive/
                                        Ik vind hem echt ook wel prachtig!!
                                        De dubbele uitlaat achteraan is echt wel cool, al vind ik dat wel beetje overdreven bij een drivE :p
                                        Deze staat zeker op mn verlanglijstje (mss wel met de D3 dan :p)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greendevil99 Bekijk Berichten
                                          Ik vind hem echt ook wel prachtig!!
                                          De dubbele uitlaat achteraan is echt wel cool, al vind ik dat wel beetje overdreven bij een drivE :p
                                          Deze staat zeker op mn verlanglijstje (mss wel met de D3 dan :p)
                                          Dan wil ik een ritje

Als ik bij Volvo zou mogen shoppen, doe me dan maar n knalrode V60 r-design met de 2.0T

Comment

Working...
                                          X