Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• neen, gewoon een R. Die is deze week weggegaan voor 7000 euro.. Als er binnen 2jaar fzo nog eens zo eentje staat koop ik hem. Was een knappe wagen.

Die 940 was een overname die tom (collega) gekocht had voor zichzelf, hij gaat nu toch zijn break houden en daarom mag hij weg. Ben wel nog niet 100procent zeker ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Eentje met R-design?
      Laat da design vallen en je bent in de buuRt:
      tis eentje van 2003, dan had je nog geen designs....
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• 7000€, ferm koopje dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          7000€, ferm koopje dan
          is groothandelsprijs , reken een kleine 2K om deze spic en span te zetten(krasjes ,velgen, enkele interieurdeeltjes vervangen

auto had een 170000km, normaal heb ik nog ergens foto's in mijn mailbox zitten
          mijn autootjes:

Comment

• Idd, maar Verzering enzo op mijn leeftijd :p ze gaan me zien komen. kzal nog wel ff met oude bakken rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              is groothandelsprijs , reken een kleine 2K om deze spic en span te zetten(krasjes ,velgen, enkele interieurdeeltjes vervangen

auto had een 170000km, normaal heb ik nog ergens foto's in mijn mailbox zitten
              Blijft nog altijd goedkoop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Blijft nog altijd goedkoop...
                is ook een S60 hé, geen V70
                mijn autootjes:

Comment

• Nog steeds een tevreden ovlov-driver hiero. Volgende week komen er eindelijk een set eibach's onder, verder heb ik ook een carbon veerpootbrug besteld via europeantuning.nl. Dit zal de auto hopelijk nog wat stijver maken in de bochten. Foto wanneer de verlaging er onder zit volgt ^^

Heb hem vandaag eens een wasbeurtje gegeven en heb een paar fotootjes geschoten met de phone

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• dat zal hem echt helemaal af maken, zeker met deze mooie velgen!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      dat zal hem echt helemaal af maken, zeker met deze mooie velgen!
                      Thx! Ik hoop twee vliegen in een klap (sportiever stuurgedrag en uiteraard wel de looks ook). De auto is nu eigenlijk ook zeer baanvast maar ik zoek een iets betere feedback zonder daarvoor een hoop comfort voor te moeten opgeven .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                        Thx! Ik hoop twee vliegen in een klap (sportiever stuurgedrag en uiteraard wel de looks ook). De auto is nu eigenlijk ook zeer baanvast maar ik zoek een iets betere feedback zonder daarvoor een hoop comfort voor te moeten opgeven .
                        dan zou ik eerder(ipv de veerpootbrug) een setje dikkere stabilisatorstangen steken

maar dat kan je achteraf ook nog doen hé(alhoewel dat je er het makkelijkst aan kan als de veerpoten al gedemonteerd zijn(om te verlagen)
                        mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          dan zou ik eerder(ipv de veerpootbrug) een setje dikkere stabilisatorstangen steken

maar dat kan je achteraf ook nog doen hé(alhoewel dat je er het makkelijkst aan kan als de veerpoten al gedemonteerd zijn(om te verlagen)
                          Geen slecht idee, misschien iets voor de toekomst.

Comment

• Ziet er lekker uit Wouter

Ben benieuwd naar de verlaging. Die van mij heeft wat last van een deinende snuit in een bocht als de weg wat oneffe ligt, heb jij daar ook last van?
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Ziet er lekker uit Wouter

Ben benieuwd naar de verlaging. Die van mij heeft wat last van een deinende snuit in een bocht als de weg wat oneffe ligt, heb jij daar ook last van?
                              Thx. Valt mee.. 18" en een goede band doen al veel!

Comment

• Vervoer van het laatste weekend.

Comment

• Laatste tijd last van een gekraak in de ophanging achteraan. Ik dacht eerst aan de rubbers van de stabi's maar die schijnen vastgelijmd te zijn? Kan iemand dat bevestigen? Wat zou het nog kunnen zijn?

Ook een lichte rammel/geklop aan de voorwielen (denk vooral rechts). Waarschijnlijk de drop links of zijn er nog zo typische dingen bij de S60? Toch wel erg vroeg bij 140.000km vind ik
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Laatste tijd last van een gekraak in de ophanging achteraan. Ik dacht eerst aan de rubbers van de stabi's maar die schijnen vastgelijmd te zijn? Kan iemand dat bevestigen? Wat zou het nog kunnen zijn?

Ook een lichte rammel/geklop aan de voorwielen (denk vooral rechts). Waarschijnlijk de drop links of zijn er nog zo typische dingen bij de S60? Toch wel erg vroeg bij 140.000km vind ik
                                    Wanneer komt het geluid voor ? Op 't eerste zicht komt dit me allemaal niet echt bekend voor eerlijk gezegd. Wat ik wel heb (blijkbaar een typisch kwaaltje bij S60's, Alex60 heeft dit ook), is dat wanneer ik vanaf stilstand in beweging kom, of ik zit bvb te rijden aan 60km/h en in 4de versnelling, en geef abrupt gas, laat gas los, geef terug gas, dat ik soms een "klik" hoor (hoor je enkel vanaf buiten dus de ramen zouden al zeker moeten opstaan). Zelfs de garage vertelde me dat dit niet erg was, zou het blok zijn dat je hoort kantelen of zo (op Volvo-forum trouwens ook al hetzelfde fenomeen + uitleg gelezen). Als het dat niet is dan zou ik er niet mee inzitten maar ik veronderstel van niet.

Ik heb nu 154.000km, eergisteren nog een oliewisseltje + checkup gaan doen. Ook nog een stelletje Ferodo remblokken voor vooraan besteld, zullen wat beter remmen dan de ori exemplaren (en zijn op de koop toe goedkoper dan de OEM volvo blokken, typisch ). Verlaging en veerpootbrug zijn nog ALTIJD niet binnen . En deze zondag voor een week op verlof.. het beestje mag eindelijk eens een paar cm dichter bij de grond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      Nog steeds een tevreden ovlov-driver hiero. Volgende week komen er eindelijk een set eibach's onder, verder heb ik ook een carbon veerpootbrug besteld via europeantuning.nl. Dit zal de auto hopelijk nog wat stijver maken in de bochten. Foto wanneer de verlaging er onder zit volgt ^^

Heb hem vandaag eens een wasbeurtje gegeven en heb een paar fotootjes geschoten met de phone
                                      Blijft echt een pareltje

Comment

• Thx! Morgenochtend vertrek ik richting Polen voor een weekje . Heerlijk km's malen met deze voiture.

Comment

• De Volvo V60 is met een beschamende 24ste plaats in de Ledorga-verkiezing toch nog de best scorende stationwagen, die naam waardig. Holebi's hebben logischerwijze meer oog voor sportieve coupés voor twee personen dan voor grote slagschepen waar plaats is voor een half bataljon kinderen. Toch scoort de V60 omdat dit een van de eerste Volvo's is met écht aantrekkelijke, sexy lijnen in plaats van een hoekige carrosserie.

leuk op te weten :p
                                          dat mijn oude knar niet bij de holebi's in de smaak valt :p
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Working...
                                          X