Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shit dat ziet er ongezond uit :s. Hier werkt de handrem nog zoals het moet al heb ik eerlijk gezegd sowieso wel meer de gewoonte om hem in versnelling te zetten. Pas als ik echt op een helling sta of zo zou ik mijn handrem gebruiken.

Comment

• ja, dat ziet er vies uit
      en vooral duuuuuuur

Klopt wel, als je ze oplijst zijn er wel een aantal typische kwaaltjes aan de V70/S60. Maar stuk voor stuk zijn het relatief onschuldige dingen als je er op voorhand rekening mee houdt. En daar wringt het (rem)schoentje. 't Zou niet mogen, zeker niet omdat sommige zaken al jaren 't zelfde blijven. Nog een voorbeeld: loskomende deurrubbers onderaan de voordeuren. Erg? Nee, maar 't gebeurt wel al jaren. Zou niet mogen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Volvo lovers, laten we alle kwaaltjes uitgebreid bespreken Dat zie ik niet gebeuren in 't BMW Lovers topic ^^ Want met een BMW kan er nu eenmaal niks fout gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Ik vind wel dat die Volvo's veel 'typische kwaaltjes' hebben
          denk da alle auto's da wel hebbe, maar wij zijn gewoon "gespecialeerd" in de onze. We verzorge onze auto's ook deftig, waardoor het ons ook sneller opvalt als iets ni 100%.
          Als onze auto nog maar een héél klein beetje scheeftrekt, dan zoeken we direct naar een oorzaak/oplossing. Maar er zijn genoeg mense dat dat niet doen, dus ook totaal geen besef hebben van die kwaaltjes

Comment

• dat is wat sommigen niet snappen, da's nu net het grootste nut van dergelijk forum

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
              Volvo lovers, laten we alle kwaaltjes uitgebreid bespreken Dat zie ik niet gebeuren in 't BMW Lovers topic ^^ Want met een BMW kan er nu eenmaal niks fout gaan!
              ik heb een BMW-moto gehad.... 18000km en de versnellingsbak zat erdoor... Comments?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                dat is wat sommigen niet snappen, da's nu net het grootste nut van dergelijk forum
                ziet ge mijn bomma al fora's afschuiven voor haar Peug Partner? wahahaha
                Buiten het feit da het haar gewoon nix uitmaakt of die auto scheeftrekt of ni. Als em maar vooruit gaat, kan draaien en stoppe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Ik vind wel dat die Volvo's veel 'typische kwaaltjes' hebben
                  Dat vind ik ook, en ik heb er aardig wat gehad op een kleine 2 jaar en net geen 40.000 km. Klapsleutel kapot, GPS-lezer kapot, contactslot, aandrijfassen, loskomende/plakkende rubbers, jankende servo, roestblaasjes op die rail naast de voorruit over heel het dak, en waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat. Ik had ook een heilige schrik voor de injectoren, maar daar ben ik gelukkig niet geraakt op het lijstje. Maar zoals gezegd, elke auto heeft wel zwakke punten, al viel het me bij de V70 wel erg hard op dat het telkens een "typisch kwaaltje" is, mijn kar was uit 2004, de V70 was al van 2000 op de markt, dan verwacht je toch dat ze de kinderziektes eruit halen hé

Comment

• mja, 2000 is nog altijd 1 van de eerste, pas vanaf 2004 hebbe ze ne serieuze update gedaan. Daarom da ik percé ne 2005 wilde hebbe.
                    Tot nu toe is't bij de remschoene gebleve :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Zou wel eens wat anders willen dan BMW moest ik niet voor een occasie M3 gaan ja
                      Wat heb je in gedachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                        Wat heb je in gedachten?
                        V60 T6 AWD ( 304 PK )

Comment

V60 T6 AWD ( 304 PK )

Lekk0r, doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            Lekk0r, doen!
                            Eerst eens uitgebreid testen , maar ik vind hem wel zeer knap ..; hier in Heule rijdt een zeer mooi exemplaar rond ( zwart exterieur)

En ik vermoed dat die nieuw toch onder de 60k te configureren valt ?

Comment

Zou wel eens wat anders willen dan BMW moest ik niet voor een occasie M3 gaan ja
                              Ooit al is in een volvo gezeten?
                              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                Ooit al is in een volvo gezeten?
                                Laatste Volvo waar ik in heb gezeten was een C30 dus ja

Waarom ?

Comment

Laatste Volvo waar ik in heb gezeten was een C30 dus ja

Waarom ?
                                  fantastische zetels ivgm een BMW
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    fantastische zetels ivgm een BMW
                                    Ik vermoed dat Davy dit niet vindt ?

Comment

• regel gewoon een testrit en zorg dat ze jou een manuele in je handen duwen, van al de rest moet je jou niet te veel aantrekken

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

regel gewoon een testrit en zorg dat ze jou een manuele in je handen duwen, van al de rest moet je jou niet te veel aantrekken
                                        T6 manueel bestaat niet

Comment

• ouwch!
                                          geen probleem, de huidige geartronics zijn veel beter dan de oude.
                                          En schakelen kan hij al genoeg in z'n appelsien en piezjoo.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X