Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n V60 zal echt wel te klein zijn hoor als je van een E61 komt.
Het is niet dat je andere wagens meteen ruimtewonders zijn
Ik zou dan nog liever voor 1 van de 100 geproduceerde V70 Heico's gaan
en toch zou ik toere een V60 aanraden.
Hij heeft maar twee kinderen, de hondjes kunnen in de koffer, en veel autovakanties doet hij niet dacht ik.
Ik vrees dat de V70 net iets te braaf zal rijden voor hem.
klopt (dat die minder braaf is), en waarschijnlijk ook nog onder de 60 000 euroots.
Maar ik denk dat de lijnen van de 60 hem toch meer zullen aanspreken....
3l naft 6in lijn. Geeft mij dan ma ne V70R van een paar jaar ze :-) lekkere 5cyl!
In ne Volvo wil ik nix anders dan ne 5cyl, net zoals ge in ne BMW nix anders dan ne 6cyl wilt.
zou toch ook wel eerder voor ne 60 dan voor ne 70 gaan. (al blijf ik ne T6 degoutant in ne Volvo! zeker in het topmodel, Volvo is bekend voor ze Rofl, gaan ze daar ne 6cyl insteke)
Als je Volvo zegt, zeg je idd mss wel automatisch 5-cylinder, al is die T6 motor met twin-scroll turbo wel een zéér knap staaltje verfijnde techniek. Iedereen moet mee met z'n tijd zeker
steekt er dan ne manuele bak in van deze tijd ook... + 304pk uit ne 3l? Wauw...
(as you can see, heb het er ni op :p )
Idd, het niet eens kunnen aanbieden van een manuele bak is toch wel een misser van formaat. De opmerking over het vermogen vind ik niet echt terecht. Dit is geen R hé, de T5 van vroeger welke (onder de R dan) het topmodel was had ook "maar" 250PK.
Dit motorblok is goed te vergelijken met de 35i van BMW die overigens ook van bi-turbo naar twin-scroll turbo is overgeschakeld sinds 2010.
Als je Volvo zegt, zeg je idd mss wel automatisch 5-cylinder, al is die T6 motor met twin-scroll turbo wel een zéér knap staaltje verfijnde techniek. Iedereen moet mee met z'n tijd zeker
Twin-scroll turbo was de 2.8 uit de eerste generatie S80 en later de XC90.
De 2de generatie T6 is een 3.0 liter en heeft maar 1 turbo.
Comment