Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Just

Alhoewel een E90 M3 nog altijd mijn eerste gedacht blijft
    De E92 M3 van garage meerschman staat te koop, 3500km, frozen grey limited edition, 78k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
      Ik spreek niet over de kwaliteit van de zetels maar vind je die bakken mooi vanbinnen?
      Overal plastic,van die grote knoppen en draaitoppen,niet mijn smaak

edit:ik heb nog niet in die nieuwe s60 gezeten maar al wel in bijna alle modellen ervoor ,ook het huidig model v70,man das echt voor te
      Ik vond de interieur kwaliteit van onze S60 van 2005 toch niet slecht. Vergelijkbaar met een 3 van die periode of met een Mercedes C prefacelift. En dan die stoelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Automaat of niet, geef mij er toch maar eentje hoor

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat zal een vorige S60R vorige generatie met 300PK al op zijn kloten geven denk ik.
        awel 0-100 gaat ni veel schille (eecht ni) maar 140-200 is de mijne wel degelijk rapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          De E92 M3 van garage meerschman staat te koop, 3500km, frozen grey limited edition, 78k
          78k voor een auto is niet mijn budget

Comment

78k voor een auto is niet mijn budget
            Troost u, voor ons ook niet. Of mijn pa wil het er in ieder geval niet aan geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
              awel 0-100 gaat ni veel schille (eecht ni) maar 140-200 is de mijne wel degelijk rapper
              Sorry maar geloof ik niks van

edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
              Last edited by Wouter; 02/08/2011, 20:45.

Comment

Just

Alhoewel een E90 M3 nog altijd mijn eerste gedacht blijft
                laat je hart spreken, niet het forum

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                Da hangt enorm af van de afwerking die er in de auto gekozen is geweest (en hoe die onderhoude is van binne)
                Kunt het wa met de eerste serie's van den E46 vergelijke, da interieur trekt op geen klote (anders reed ik nu met ne 330ci cabrio 2002 rond). Ma vanaf 't moment da ze die nieuw koplampe hebbe, hebbe ze gelijk ook ne serieuze update gehad qua afwerking
                als de eerste keer dat je in een V70 III kruipt je in zo eentje zit waar alles van dat melkwit is, tot het stuur, de versnellingshendel en de ruitenwisserhendel toe, dan heb je idd 't gevoel van in een plastieken ding te zitten. Zit je in eentje met beige, bruin, grijs, ... leder, dan is er niks op aan te merken vind ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
                  ik het van de week nog gedaan op den E314... vanaf 170 vetraagt die opeens kei hard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Die T6 van heico is toch wel heel snel , al is het verschil met een S60R volgens mij stukken kleiner dan via de filmpjes kan besloten worden. De S60R doet op het filmpje 40-200 (teller km/h's) in 23.5s, tel daar 2s bij voor de eerste 40km/h en je komt uit op 25.5s. In deze context is dit behoorlijk "traag", zeker aangezien autogids, voor de S60R, de km vanuit stilstand geklokt heeft op 25.4s, wat overeenkomt met een acceleratie van 0-212 echte km/h's (was de dubbeltest met de audi S4).

Comment

• Na een (dik meegevallen) testrit ga ik morgen eens onderhandelen over een C30 dus "cross your fingers".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Na een (dik meegevallen) testrit ga ik morgen eens onderhandelen over een C30 dus "cross your fingers".
                        Tell us something new

*crosses fingers dat er geen alu accenten onder hangen*
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Tell us something new

*crosses fingers dat er geen alu accenten onder hangen*
                          Inderdaad

R-design tesamen met Momentum-pack staat al aangevinkt op de TCTerator.

Wat bedoel je met "Tell Us Something New"?

Het is altijd mijn bedoeling geweest om deze weg te doen rond zijn tiende verjaardag en dat is dus...nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Inderdaad

R-design tesamen met Momentum-pack staat al aangevinkt op de TCTerator.
                            Wafwaf
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Been there, done that :p

Het verschil

Vermiste remvoering...

Best toch maar niet te lang mee wachten. je zou die beruchte verhalen maar eens kunnen aanvullen :p
                              Kosten 30euro dacht ik.
                              Idd, 32€ voor de twee kanten.

Vermits de handremkabel eraf en er weer op moet wil ik de spanning er zoveel mogelijk afhalen. Weet jij waar die regelaar zit? Ik gok bij de handremhendel zelf? Moet je dan de middenconsole demonteren?
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• rap effe fotoke genomen
                                daar hebt ge trouwens ne 10 voor nodig
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

rap effe fotoke genomen
                                  een koeketien of een sleutel 10?
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

rap effe fotoke genomen
                                    Tx mate! Had het al gelezen op volvoforum.nl
                                    Ik was al bijna de hele middenconsole aan het uitbouwen
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Toere krijgt van mij zeker ook de toestemming om dit beest te kopen ^^, tenminste als 'ie de ruimte nodig heeft.

Verder is 't een feit dat de V60 snediger zal rijden dan een V70 of E61. De V60 ga je eerder met een 3-series vergelijken bvb.

Ik raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
                                      Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
                                      't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Ik raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
                                        Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
                                        't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's
                                        als je erin rijdt, zie je de neus toch nie?

en als je 'savonds thuiskomt, parkeer je ze ineens in de richting dat je 'smorgens weer weg moet, zie je de neus ook niet...
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          als je erin rijdt, zie je de neus toch nie?

en als je 'savonds thuiskomt, parkeer je ze ineens in de richting dat je 'smorgens weer weg moet, zie je de neus ook niet...
                                          Dat is dan zo'n beetje als je vrouw altijd langs achter nemen...
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X