Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenIk spreek niet over de kwaliteit van de zetels maar vind je die bakken mooi vanbinnen?
Overal plastic,van die grote knoppen en draaitoppen,niet mijn smaak
edit:ik heb nog niet in die nieuwe s60 gezeten maar al wel in bijna alle modellen ervoor ,ook het huidig model v70,man das echt voor te
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenAutomaat of niet, geef mij er toch maar eentje hoor
+ YouTube Video
Dat zal een vorige S60R vorige generatie met 300PK al op zijn kloten geven denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe E92 M3 van garage meerschman staat te koop, 3500km, frozen grey limited edition, 78k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten78k voor een auto is niet mijn budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenawel 0-100 gaat ni veel schille (eecht ni) maar 140-200 is de mijne wel degelijk rapper
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.Last edited by Wouter; 02/08/2011, 20:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJust
Alhoewel een E90 M3 nog altijd mijn eerste gedacht blijft
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenDa hangt enorm af van de afwerking die er in de auto gekozen is geweest (en hoe die onderhoude is van binne)
Kunt het wa met de eerste serie's van den E46 vergelijke, da interieur trekt op geen klote (anders reed ik nu met ne 330ci cabrio 2002 rond). Ma vanaf 't moment da ze die nieuw koplampe hebbe, hebbe ze gelijk ook ne serieuze update gehad qua afwerking__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenSorry maar geloof ik niks van
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenawel 0-100 gaat ni veel schille (eecht ni) maar 140-200 is de mijne wel degelijk rapperOorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenSorry maar geloof ik niks van
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNa een (dik meegevallen) testrit ga ik morgen eens onderhandelen over een C30 dus "cross your fingers".
*crosses fingers dat er geen alu accenten onder hangen*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTell us something new
*crosses fingers dat er geen alu accenten onder hangen*
R-design tesamen met Momentum-pack staat al aangevinkt op de TCTerator.
Wat bedoel je met "Tell Us Something New"?
Het is altijd mijn bedoeling geweest om deze weg te doen rond zijn tiende verjaardag en dat is dus...nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenInderdaad
R-design tesamen met Momentum-pack staat al aangevinkt op de TCTerator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenBeen there, done that :p
Het verschil
Vermiste remvoering...
Best toch maar niet te lang mee wachten. je zou die beruchte verhalen maar eens kunnen aanvullen :p
Kosten 30euro dacht ik.
Vermits de handremkabel eraf en er weer op moet wil ik de spanning er zoveel mogelijk afhalen. Weet jij waar die regelaar zit? Ik gok bij de handremhendel zelf? Moet je dan de middenconsole demonteren?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
rap effe fotoke genomen
daar hebt ge trouwens ne 10 voor nodigBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenrap effe fotoke genomen
daar hebt ge trouwens ne 10 voor nodigmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenrap effe fotoke genomen
daar hebt ge trouwens ne 10 voor nodig
Ik was al bijna de hele middenconsole aan het uitbouwen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenToere krijgt van mij zeker ook de toestemming om dit beest te kopen ^^, tenminste als 'ie de ruimte nodig heeft.
Verder is 't een feit dat de V60 snediger zal rijden dan een V70 of E61. De V60 ga je eerder met een 3-series vergelijken bvb.
Ik raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's
en als je 'savonds thuiskomt, parkeer je ze ineens in de richting dat je 'smorgens weer weg moet, zie je de neus ook niet...mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals je erin rijdt, zie je de neus toch nie?
en als je 'savonds thuiskomt, parkeer je ze ineens in de richting dat je 'smorgens weer weg moet, zie je de neus ook niet...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment