Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Open your eyezes! Wordt erg vaak gedaan, at least, in ieder geval toen ik nog elke dag de topics zat door te lezen.
Oké, Gilles, ik zal efkes mijn Volvo-oogkleppen afzetten voor u . De volgende wordt waarschijnlijk ook wel een 6-zylinder BMW , oftewel een C30 D5 met een serieuze zak zout & peper chips
klopt wat Wouter zegt. Met m'n 16" 205 trek ik er tot in derde nog m'n banden door (zeker bij licht nat en nog meer bij nat wegdek), met m'n 18" 235 heb ik amper wielspin.
+
snap ik ook eigenlijk niet, mensen voor wie een D5 nog niet genoeg is
klopt wat Wouter zegt. Met m'n 16" 205 trek ik er tot in derde nog m'n banden door (zeker bij licht nat en nog meer bij nat wegdek), met m'n 18" 235 heb ik amper wielspin.
+
snap ik ook eigenlijk niet, mensen voor wie een D5 nog niet genoeg is
Mja, wat is genoeg ? In een C30 zal een 2.0D of zelfs 1.6Drive waarschijnlijk ook "genoeg" zijn om zonder ergernissen leuk met 't verkeer mee te snorren en af en toe 's plezier te hebben. Méér is gewoon leuker, en waarom niet, als 't gewoon kan
Nochtans, die manuele C30 D5 van Yannick, gechipt tot 220pk ongeveer, ging erg lekker op Ecuyers! Ik zou dat ook overwegen. Ik gebruik m'n vermogen nu ook voornamelijk op de autostrade, tussen 100 en 200 per uur.
Nochtans, die manuele C30 D5 van Yannick, gechipt tot 220pk ongeveer, ging erg lekker op Ecuyers! Ik zou dat ook overwegen. Ik gebruik m'n vermogen nu ook voornamelijk op de autostrade, tussen 100 en 200 per uur.
Idem hier, 0-100 tijden zie ik het nut niet van in, al niet meer sinds ik 14 jaar was of zo, de autoboekjes intensief las en toen wel "moest" weten hoe snel een kar van 0 tot 100 was, alsof dat dé referentie is van hoe een auto rijdt . 't Is toch niet goed voor de versnellingsbak/koppeling om vanaf 0 alles te geven..
Niks leuker dan een goede duw voelen en nog een overschot aan power of torque als je in 4-5 of 6de zit boven de 90km/h
Comment