Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lotsa problems with bimmers + lotsa bimmers on the forum = lotsa talk about bimmer problems on this forum

Maar ho ho ho, niet gaan schelden hein. Insignia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
      MMM... C30 :

Smaken verschillen zeker. Lijkt meer op verkrachting voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Per abuis in 1 van de vele Insignia haters topics terechtgekomen?
        ff de juiste term ingevuld
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Open your eyezes! Wordt erg vaak gedaan, at least, in ieder geval toen ik nog elke dag de topics zat door te lezen.

Oké, Gilles, ik zal efkes mijn Volvo-oogkleppen afzetten voor u . De volgende wordt waarschijnlijk ook wel een 6-zylinder BMW , oftewel een C30 D5 met een serieuze zak zout & peper chips

Comment

• Een C30 met D5 nog chippen?

Da's standaard waarschijnlijk al vechten tegen onderstuur.

Comment

• daar leer je mee leven

Comment

• Onderstuur had bij mij toch een serieuze dealbreaker geweest toen ik de C30 ging testrijden. Voor mij voldoet de 1.6 diesel al in dat model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Een C30 met D5 nog chippen?

Da's standaard waarschijnlijk al vechten tegen onderstuur.

18", goede A-merk sportband, koppel begrenzingen in eerste 2 (desnoods 3) versnellingen, en dat komt goed! Been there done that

Comment

• Al begin ik de FL-neus ook meer en meer te appreciëren!

Comment

• klopt wat Wouter zegt. Met m'n 16" 205 trek ik er tot in derde nog m'n banden door (zeker bij licht nat en nog meer bij nat wegdek), met m'n 18" 235 heb ik amper wielspin.
                      +
                      snap ik ook eigenlijk niet, mensen voor wie een D5 nog niet genoeg is
                      Last edited by Bompa; 07/08/2011, 19:03.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                        klopt wat Wouter zegt. Met m'n 16" 205 trek ik er tot in derde nog m'n banden door (zeker bij licht nat en nog meer bij nat wegdek), met m'n 18" 235 heb ik amper wielspin.
                        +
                        snap ik ook eigenlijk niet, mensen voor wie een D5 nog niet genoeg is

Mja, wat is genoeg ? In een C30 zal een 2.0D of zelfs 1.6Drive waarschijnlijk ook "genoeg" zijn om zonder ergernissen leuk met 't verkeer mee te snorren en af en toe 's plezier te hebben. Méér is gewoon leuker, en waarom niet, als 't gewoon kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Al begin ik de FL-neus ook meer en meer te appreciëren!
                          Knappe velgen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Knappe velgen, niet?
                            Ja, mooie sobere en makkelijk te kuisen OEM-velg.

Al vind ik dit helemaal 't einde

Is dat niet deze van Yannick hier op 't forum? Probably een van de vetste C30's ooit!

Comment

• @Wouter: Die van Yannick ligt toch niet op lucht? Denk trouwens niet dat hij lid is van Concept 983
                              Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Geen idee, hoe dan ook, die van Yannick vind ik echt razend knap ook

Comment

• dat is idd wel knap, net niet overdreven en toch heel mooi.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Nochtans, die manuele C30 D5 van Yannick, gechipt tot 220pk ongeveer, ging erg lekker op Ecuyers! Ik zou dat ook overwegen. Ik gebruik m'n vermogen nu ook voornamelijk op de autostrade, tussen 100 en 200 per uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Nochtans, die manuele C30 D5 van Yannick, gechipt tot 220pk ongeveer, ging erg lekker op Ecuyers! Ik zou dat ook overwegen. Ik gebruik m'n vermogen nu ook voornamelijk op de autostrade, tussen 100 en 200 per uur.
                                      Idem hier, 0-100 tijden zie ik het nut niet van in, al niet meer sinds ik 14 jaar was of zo, de autoboekjes intensief las en toen wel "moest" weten hoe snel een kar van 0 tot 100 was, alsof dat dé referentie is van hoe een auto rijdt . 't Is toch niet goed voor de versnellingsbak/koppeling om vanaf 0 alles te geven..

Niks leuker dan een goede duw voelen en nog een overschot aan power of torque als je in 4-5 of 6de zit boven de 90km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                        MMM... C30 :

Zo zou ik mijn demo ook wel willen maken maar denk dat mijne patron niet zo mee is.....

Eens zien of we niks kunnen regelen om Heico of Polestar aan te kunnen bieden....

Comment

• Iemand een lijkwagen kopen
                                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196937958

Comment

Working...
                                          X