Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan toch liever eentje zoals die van Wouter.

Comment

• ja, jij wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Ja dadde !

Comment

die zwarte is echt dik! Vind maar weinig van die sportkits schoon. Meeste van Volvo zelf vind ik op nix trekke (voor de S60 en V70 dan hé).
          Hier is't moeilijk te zien, ma is da die Evolve kit op de zwarte?
          Heb mij de voorbije dage met de regenweer wel geamuseerd op kruispunten mensen hun gezicht is hilarisch als ze ne Volvo dwars zien gaan

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
          Dat heb ik ook met mijn wagen (Saab), bochtje nemen op nat wegdek is gewoon rechtdoor gaan

En ook doorslippen tot 3de

(zelfde maat banden, Goodyear)
          had ik zelfs met men V40 op 205 banden (ok ja, had wel bijna 400nm ma bon )
          Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          mensen voor wie een D5 nog niet genoeg is
          the more the better
          Last edited by ; 10/08/2011, 11:23.

Comment

Wanneer rijd je 's mee met mij ? Als je wenst gooien we er zelfs wat overstuur bij, yes, met een S60 FWD
            Kan goed zijn, maar ik rij dagelijks met alle modellen van Volvo, en die rijden helemaal niet slecht. Maar ik zal altijd een RWD fan blijven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
              Kan goed zijn, maar ik rij dagelijks met alle modellen van Volvo, en die rijden helemaal niet slecht. Maar ik zal altijd een RWD fan blijven!
              Idem hier maar waar ik momenteel woon is een RWD gewoon een ramp in de winter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                jouw E30 heeft ook maar 170pk minder hé

maat van mij had 2 S90's staan tot voor kort, eerste 3.0 handgeschakeld(op lpg) verkocht omdat er een S80T6 in de plaats gekomen is(oud model)
                en onlangs is de 2e verkocht(automaat)

in juni hebben we dan een S80T6 in de UK opgehaald voor wisselstukken en nu wou hij dat hij zijn eerste handgeschakelde niet had weggedaan: we hebben zitten brainstormen om een S90 T6 voor op circuit te maken: 272pk RWD mét sper
                als hij al zijn auto's die hij nu heeft staan, w.o.Volvo Amazon break, Volvo Amazon coupé,Volvo 142 race prepped,Volvo 240 break 2.0 automaat,Volvo 240 2.3 sedan, BMW E30 2.7 race prepped en een BMW E34 525M50(gekocht om de motor in de E30 te leggen)de deur uit krijgt, begint hij er aan
                In Zweden rijden er een aantal van die 960/x90 met de T6 van rond.
                Spijtig dat Volvo destijds geen turbo op deze modellen heeft aangeboden, waarschijnlijk teveel concurentie voor de 850 en S70....
                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                '08 S60 2.4D
                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Car and proud owner op wandelafstand van de ovlov zijn natural habitat: german autobahn

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Dan toch liever eentje zoals die van Wouter.
                    Vriend

Maar geef mij toch maar die R ^^ (voor wanneer ik 's een tank van een paar duizend liter RON98 win).

Comment

idd, die zwarte

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                      die zwarte is echt dik! Vind maar weinig van die sportkits schoon. Meeste van Volvo zelf vind ik op nix trekke (voor de S60 en V70 dan hé).
                      ²²²²²²

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wat is er mis met dit?

Comment

Wat is er mis met dit?

Moreover, dit is een van de foto's waaruit ik toendertijds mijn inspiratie haalde om toch maar een S60 te kopen.

Dat spoilertje, daar twijfel ik dus al over sinds ik m'n auto heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                            Hier is't moeilijk te zien, ma is da die Evolve kit op de zwarte?
                            Voor zover ik kan zien hebben zowel de grijze als zwarte dezelfde bodykit zitten ?

Comment

Wat is er mis met dit?
                              Niets

Comment

Voor zover ik kan zien hebben zowel de grijze als zwarte dezelfde bodykit zitten ?
                                IDD is dezelfde bodykit, is -dacht ik- origineel Volvo maar enkel in de US geleverd
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• die mensen van de vs weten niet hoe veel chance ze hebben dat is een mooie kit.

had de 960 inder tijd een sportievere kit? mss een goed idee voor mij :p moet de voor bumper toch laten herstellen of nieuwe kopen :s
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Wat is er mis met dit?

da's dan toch ook geen bodykit? std meegespoten? (summum)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Maakt niet uit. Wat is er mis mee?

Comment

Maakt niet uit. Wat is er mis mee?
                                        Niks, zo ziet de perfecte S60 eruit voor mij. Zo in het zilver of in het bordeaux.

Comment

Maakt niet uit. Wat is er mis mee?
                                          Geen schuifdak

Comment

Working...
                                          X