Dan toch liever eentje zoals die van Wouter.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
Hier is't moeilijk te zien, ma is da die Evolve kit op de zwarte?
Heb mij de voorbije dage met de regenweer wel geamuseerd op kruispunten mensen hun gezicht is hilarisch als ze ne Volvo dwars zien gaan
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenDat heb ik ook met mijn wagen (Saab), bochtje nemen op nat wegdek is gewoon rechtdoor gaan
En ook doorslippen tot 3de
(zelfde maat banden, Goodyear)
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenmensen voor wie een D5 nog niet genoeg is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWanneer rijd je 's mee met mij ? Als je wenst gooien we er zelfs wat overstuur bij, yes, met een S60 FWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenKan goed zijn, maar ik rij dagelijks met alle modellen van Volvo, en die rijden helemaal niet slecht. Maar ik zal altijd een RWD fan blijven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenjouw E30 heeft ook maar 170pk minder hé
maat van mij had 2 S90's staan tot voor kort, eerste 3.0 handgeschakeld(op lpg) verkocht omdat er een S80T6 in de plaats gekomen is(oud model)
en onlangs is de 2e verkocht(automaat)
in juni hebben we dan een S80T6 in de UK opgehaald voor wisselstukken en nu wou hij dat hij zijn eerste handgeschakelde niet had weggedaan: we hebben zitten brainstormen om een S90 T6 voor op circuit te maken: 272pk RWD mét sper
als hij al zijn auto's die hij nu heeft staan, w.o.Volvo Amazon break, Volvo Amazon coupé,Volvo 142 race prepped,Volvo 240 break 2.0 automaat,Volvo 240 2.3 sedan, BMW E30 2.7 race prepped en een BMW E34 525M50(gekocht om de motor in de E30 te leggen)de deur uit krijgt, begint hij er aan
Spijtig dat Volvo destijds geen turbo op deze modellen heeft aangeboden, waarschijnlijk teveel concurentie voor de 850 en S70....'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Car and proud owner op wandelafstand van de ovlov zijn natural habitat: german autobahn
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDan toch liever eentje zoals die van Wouter.
Maar geef mij toch maar die R ^^ (voor wanneer ik 's een tank van een paar duizend liter RON98 win).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtendie zwarte is echt dik! Vind maar weinig van die sportkits schoon. Meeste van Volvo zelf vind ik op nix trekke (voor de S60 en V70 dan hé).__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWat is er mis met dit?
Dat spoilertje, daar twijfel ik dus al over sinds ik m'n auto heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenHier is't moeilijk te zien, ma is da die Evolve kit op de zwarte?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenVoor zover ik kan zien hebben zowel de grijze als zwarte dezelfde bodykit zitten ?mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
die mensen van de vs weten niet hoe veel chance ze hebben dat is een mooie kit.
had de 960 inder tijd een sportievere kit? mss een goed idee voor mij :p moet de voor bumper toch laten herstellen of nieuwe kopen :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWat is er mis met dit?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMaakt niet uit. Wat is er mis mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMaakt niet uit. Wat is er mis mee?
Comment
Comment