Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Zweden rijden er een aantal van die 960/x90 met de T6 van rond.
Spijtig dat Volvo destijds geen turbo op deze modellen heeft aangeboden, waarschijnlijk teveel concurentie voor de 850 en S70....
voor het klienteel van de s90 volstond die prachtige v6 ruimschoots, daar was echt geen vraag naar toendertijd
de 850 glt/170 boorde een heel nieuw klienteel aan, op die moment hat een 960 de ewa rare prv van 170 pk
Ik wil nu niet stoefen, en het is wachten op het eindresultaat, maar ik vind wel dat ik mijn auto zeer smaakvol heb samengesteld met de opties die voor mij belangrijk waren namelijk zwart leder, sportonderstel, xenon, de juiste velgen op de juiste auto, meegespoten diffusor, schuifdak, parkeersensoren, automatische lampen en ruitenwissers en LED dagrijlichten ipv mistlichten vooraan.
ik vind de volvo V60 echt een heel mooie wagen, maar hij heeft geen 5 cilinder benzine motor en ik heb gezien dat de T4 er ook niet meer bijstaat.
nu is mijn vraag: is de T3 motor goed genoeg? (prestaties en geluid) iemand hier ervaring mee?
oke weer iets bijgeleerd dacht dat ge nog de keuze had tussen de motoren en de versnelings bak
mijn verontschuldegingen
je moet je niet verontschuldigen zenne
ik weet ook belange nie alles
ik wist zelfs niet dat je de 3.0 met handschakeling kon krijgen & mijne maat die de handgeschakelde gekocht had wist ook niet dat die minder pk had
en aangezien hij ze alle 2(hand en automaat) had & die auto's nog uit een tijd stamden dat de Ecu's uitwisselbaar waren....
je moet je niet verontschuldigen zenne
ik weet ook belange nie alles
ik wist zelfs niet dat je de 3.0 met handschakeling kon krijgen & mijne maat die de handgeschakelde gekocht had wist ook niet dat die minder pk had
en aangezien hij ze alle 2(hand en automaat) had & die auto's nog uit een tijd stamden dat de Ecu's uitwisselbaar waren....
lol zo moet dat een handgeschakelde met 200pk kan enkel fun zijn
Comment