Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt! De hele koffer dient vervangen te worden, tis dat die ik niet echt zie zitten.
Momenteel aan het kijken voor een klein carbonnen achterspoilertje (soort van klein lipje op het uiteinde van de kofferklep)
Klopt! De hele koffer dient vervangen te worden, tis dat die ik niet echt zie zitten.
Momenteel aan het kijken voor een klein carbonnen achterspoilertje (soort van klein lipje op het uiteinde van de kofferklep)
Is enkel de plastiek(tussen de lichten, loopt tot +/-5cm op de bovenkant) die moet vervangen worden, kofferdeksel blijft
Klopt, die link had je idd al eens doorgestuurd, glad vergeten. Vond het nog een duur affaire, als je dan nog eens de kostprijs van het spuiten en plaatsen dient bij te tellen...
maar wel mooi
Klopt, die link had je idd al eens doorgestuurd, glad vergeten. Vond het nog een duur affaire, als je dan nog eens de kostprijs van het spuiten en plaatsen dient bij te tellen...
maar wel mooi
potverdorie, da's een pareltje
en met achterbankverwarming, komt echt niet veel voor ...... behalve ..... bij ACG. Af en toe staat daar eens een 850 of V70 I met deze optie. Alsof er een verkoper gezeten heeft die dat vlot verkocht kreeg bij z'n klanten
Yep, die zijn echt af al doet die bodykit in mijn ogen wel afbreuk aan het lijnenspel van die wagens! bbs ck zijn echt wel mooie velgen, daarvoor zou ik de mijne nog willen wegdoen
Ik wil zo'n "ducktale" koffer
potverdorie, da's een pareltje
en met achterbankverwarming, komt echt niet veel voor ...... behalve ..... bij ACG. Af en toe staat daar eens een 850 of V70 I met deze optie. Alsof er een verkoper gezeten heeft die dat vlot verkocht kreeg bij z'n klanten
Ik zou deze wel willen
Die AWD is dat ook permanente shizzle? Maw, kan ik dat dan ook zo hard clutchdumpen, dat dat zo wegschiet
Comment