Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
De trajecten War-Roes, War-Kortr, War-Gent en omgekeerd die nogal vaak voorkomen ga ik toch echt niet met mijn scooterke doen hé, da's nogal margi . Als ge dan nog 's elk jaar een roadtrip en/of chillvakantie er bij rekent die ook met de ovlov worden gedaan kom je rap aan de km's ze. Dat scootertje komt buiten om 's te cruisen naar 't werk of zo of achter een broodje de zondag, tijdens 't mooi weer . Dat ding rijdt trouwens ook niet op water of zo , en 'ie stoot met zijn 2-takt naft moteurke (RWD ) waarschijnlijk al ni veel minder co² uit als uw Clio haha.
Anyways nu 't er naar uitziet dat ik om de zoveel maand daarbovenop nog 's naar Polska zal gaan lijkt 't me wel héél onwaarschijnlijk dat hier snel weer een naft binnenkomt.. Ik zou wel willen ze and you know it.
Verder is m'n S60 dies0l++ zeker een énorm leuke kilometervreter, nog altijd overtuigd van mijn keuze indertijds! En 't fijne 5-pitter geroffel compenseert enigszins het gemis naar een potente nafte.. tot ik weer 's met uw clio (mee)rijd en 'm doorgestampt wordt naar 8000 rpm met het raampje open tussen een stel huizen in . Al is dat niet de filosofie van een aangename daily, maar een hardcore hot hatch toy
Comment