Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Rij dan wat midner he kalf.

Ge hebt een brommerke

Drive nafte while you still can ...
    Ja maar ja.

De trajecten War-Roes, War-Kortr, War-Gent en omgekeerd die nogal vaak voorkomen ga ik toch echt niet met mijn scooterke doen hé, da's nogal margi . Als ge dan nog 's elk jaar een roadtrip en/of chillvakantie er bij rekent die ook met de ovlov worden gedaan kom je rap aan de km's ze. Dat scootertje komt buiten om 's te cruisen naar 't werk of zo of achter een broodje de zondag, tijdens 't mooi weer . Dat ding rijdt trouwens ook niet op water of zo , en 'ie stoot met zijn 2-takt naft moteurke (RWD ) waarschijnlijk al ni veel minder co² uit als uw Clio haha.

Anyways nu 't er naar uitziet dat ik om de zoveel maand daarbovenop nog 's naar Polska zal gaan lijkt 't me wel héél onwaarschijnlijk dat hier snel weer een naft binnenkomt.. Ik zou wel willen ze and you know it.

Verder is m'n S60 dies0l++ zeker een énorm leuke kilometervreter, nog altijd overtuigd van mijn keuze indertijds! En 't fijne 5-pitter geroffel compenseert enigszins het gemis naar een potente nafte.. tot ik weer 's met uw clio (mee)rijd en 'm doorgestampt wordt naar 8000 rpm met het raampje open tussen een stel huizen in . Al is dat niet de filosofie van een aangename daily, maar een hardcore hot hatch toy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
      ik wil nu niks zeggen maar deze wagen zegt mij meer dan die s60

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199608049
      Toch veel geld vind ik voor een 850, mss.zeldzaam maar die awd brengt in de praktijk toch niet veel extra bij buiten een (nog) hoger verbruik(imho). Misschien wel voor die mens want ik zie een trekhaak hangen en een paarde(?)remorque staan op de foto (best ook eens de staat van de koppeling checken dus).
      Voor die prijs heb je al bijna een vroege S60 of (New) V70.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        Toch veel geld vind ik voor een 850, mss.zeldzaam maar die awd brengt in de praktijk toch niet veel extra bij buiten een (nog) hoger verbruik(imho). Misschien wel voor die mens want ik zie een trekhaak hangen en een paarde(?)remorque staan op de foto (best ook eens de staat van de koppeling checken dus).
        Voor die prijs heb je al bijna een vroege S60 of (New) V70.
        idd, prijs is meer dan 't dubbel van de imo werkelijke waarde
        bovendien is de AWD(zeker bij de 850) niet zo betrouwbaar, zeker niet als er zware aanhangers getrokken worden(paardentrailer is een zware omdat die paarden niet stil staan> nog meer 'tegenstand' van de aanhanger
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Zoals beloofd 's wat betere foto's met de eibachs.

Comment

• Ik moet dringend m'n koplampen 's clayen en polieren

Comment

• Staat nog iets te hoog voor mij... Wel lekkere koplampen, lekker helder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Staat nog iets te hoog voor mij... Wel lekkere koplampen, lekker helder

Iets lager zou mss nog mooier zijn, maar dan rijdt 't echt naar mijn normen veel te hard, nu is er een ideaal compromis en de wagen rijdt beduidend strakker. Die van Alex60 bvb vind ik zalig qua uitzicht / hoogte (qua looks toch een van de knapste niet-R S60's die ik ken) met zijn kw var2 en 19" maar damn dat spel rijdt veel te hard voor mij..

Comment

• Het is algemeen geweten dat je na 25 jaar bompa-minded begint te denken.

Ik heb nog 3 jaar te gaan.

Comment

• Comfort went sneller dan je denkt .

Een daily moet het ideale compromis kunnen bieden, een funwagen/sportwagen mag van mij gerust lekker extreem zijn

Comment

• Ik volg u als ik zelf een Snolvo heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                        Die van Alex60 bvb vind ik zalig qua uitzicht / hoogte (qua looks toch een van de knapste niet-R S60's die ik ken) met zijn kw var2 en 19" maar damn dat spel rijdt veel te hard voor mij..
                        Thanks!
                        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Het is algemeen geweten dat je na 25 jaar bompa-minded begint te denken.

Ik heb nog 3 jaar te gaan.
                          troost je, er zijn bompa's de even weer hard gaan

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• de xc90 en v70 van mijn nonkel.
                            'k vind ze echt beiden heerlijk.
                            Last edited by ; 14/08/2011, 23:53.

Comment

• Mjaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                troost je, er zijn bompa's de even weer hard gaan
                                yep op je 40e begint je 2e jeugd.....

en koop je je een RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
                                mijn autootjes:

Comment

• Spreek voor jezelf , ik ben nog geen 40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Spreek voor jezelf , ik ben nog geen 40.
                                    tja ik was al 41 voor dat mijn MLC begon

't zal zijn dat je 'MLC' leeftijd al voor de 40 ligt
                                    mijn autootjes:

Comment

• Comment

• Damn Wouter das knap!
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Merci

Gooi daar bij u ook 's een 17 of 18" onder

Comment

Working...
                                          X