Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zwart vanbinnen. Buiten ben ik vergeten. Ik moest hem opt werk klaarmaken voor keuring voor verkoop. Maar er zijn enkele dingen waarmee hij er niet door gaat geraken. Daarom verkoopt hij hem zonder keuring. Die dingen die niet oke zijn maak ik zelf op het werk. (werk in een Volvo garage)

Kheb niet echt op de kleur en details gelet. Als hij technisch maar oke is. Morgen beslis ik normaal. Kheb een grotere auto nodig, en vind zoiets nog wel vet dan. Ik zie wel.
    Had nog iets liever een een 940 gehad wegens RWD. Maarja, hierna komt toch wss terug een BMW

Ook even wachten op de verzekering, 19 jaar en 170 pk zal ook leuk worden

Comment

• Damn deze is lekker

Autokopen - Stap in de toekomst van transparante auto-aankopen
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• klopt! alle details zijn af!
        Dat stuurtje is toch wel heel erg mooi in deze cockpit!

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Verzekering valt mee, en ik heb de hele onderhoudshistoriek eens bekeken van begin tot nu. Kans dat ik een Volvo driver zal worden is groter aant worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            Verzekering valt mee, en ik heb de hele onderhoudshistoriek eens bekeken van begin tot nu. Kans dat ik een Volvo driver zal worden is groter aant worden
            Een 2.5 20v zal je zeker niet tegenvallen. Turbo is en blijft altijd wel spectaculairder
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Een 850 GLT (2.5, 170pk) was mijn eerste wagen, en heb altijd spijt gehad dat ik deze heb verkocht. Gaat nog goed vooruit en de sound is echt .

Comment

• Comment

• Jammer van 't kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Jammer van 't kleur
                    Flash green das net de mooiste kleur die je voor een S60R kan krijgen.
                    Dit samen met Atacama interieur
                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                    '08 S60 2.4D
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      hebt blijft opgekleefde boel

(in mijn ogen en tussen mijn oren)
                      echt hé! Ik weet er maar 1 da iets of wa schoon is ipv die tuning-op-plak-stukken.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                      couldn't agree LESS... Damn fugly interieur, ja da wel (ma da past dan weer ni zo bij mijn kleur )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

We hebben opt werk een V70R in dezelfde kleur. Vet! Maar op een S60 toch liever zwart ofzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                          Helemaal mee akkoord

Comment

• Deze groene kleur die je enkel op de R kon krijgen vind ik lekker tegendraads, of ik 't zelf zou nemen dat is wat anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Helemaal mee akkoord
                              some people have wierd taste's nu ja, had deze te koop gestaan ipv die ik nu heb, had ik em waarsch ook wel gekocht ze, was al blij da ik al gwn een R vond in België (da dan ook nog binnen mijn budget viel )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                Deze groene kleur die je enkel op de R kon krijgen vind ik lekker tegendraads, of ik 't zelf zou nemen dat is wat anders.
                                Ik zou durven, te meer omdat het echt een typische R-kleur is. Je verliest dan wel volledig het incognito-gehalte, wat jammer is .

Comment

• + elke keer je de auto ziet moet je lachen

Comment

• Lachen van miserie?

Comment

• Och net het volgende gevonden: http://nl.kapaza.be/antwerpen/volvo-...k-58558352.htm

Liefhebbers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Ik zou durven, te meer omdat het echt een typische R-kleur is. Je verliest dan wel volledig het incognito-gehalte, wat jammer is .
                                        het is ni omda het een kleur uniek voor de R was, da het een typische kleur was. Dinge zijn amper verkocht geweest in die kleur

De recente R heeft volgens mij ni eens een typische kleur. De 850 daartege wel, da donker groen en flets geel

11750 voor de zwarte R is doenbaar, ma zeker geen wauw prijs! Tenzij em volledig in orde is en de distributieriem gedaan is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                          some people have wierd taste's nu ja, had deze te koop gestaan ipv die ik nu heb, had ik em waarsch ook wel gekocht ze, was al blij da ik al gwn een R vond in België (da dan ook nog binnen mijn budget viel )
                                          Ik vind dat groen wel cool. Het is echt zo een "kan mij niet schelen wat je er van denkt maar ik vind het lekker" kleur.
                                          Die rode dat jij hebt is echt maar zou liever een zwart interieur hebben ipv beige, ben niet zo'n fan van lichte interieurs.

Comment

Working...
                                          X