Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wegens het leven in het buitenland doet ex-collega Carlo "Kalix" zijn bordeaux Volvo 740 2.4 turbodiesel weg 1989.
    Ik zeg het nu maar al ... foto's volgen wel.
    Iets voor Bompa? bobo?

Comment

• heb net mondelinge deal op een cherokee

dus voor mij nix meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        heb net mondelinge deal op een cherokee

dus voor mij nix meer
        zelfs nie voor het overdrive knopke?

Comment

• potverdikke! moeilijk!

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dat overdrive knopje was toch zonder de koppeling in te duwen, niet?

Comment

• Niet dat ik het ooit van plan was, maar ik koop van m'n leven geen Volvo sinds die reclame met 'groene jongen' Chris Dusauchoit, jeeeezus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                ik koop van m'n leven geen Volvo
                *vind ik leuk*

Comment

• och, ik weet ni eens wie die Dusaudinge is. En vooral, mijn oto is zeker ni van de groene variant hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Dat overdrive knopje was toch zonder de koppeling in te duwen, niet?
                    idd
                    voelt aan als 1 automatische versnelling.

Last edited by ; 07/09/2011, 14:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Niet dat ik het ooit van plan was, maar ik koop van m'n leven geen Volvo sinds die reclame met 'groene jongen' Chris Dusauchoit, jeeeezus...
                      was juist bij ons vader toen volvo-reclame, vader : zucht, die zever...zap weg

Comment

• PDF van de verschillende CW-waardes van Volvo etc. De P1800 scoort ni zo goe als ge zou verwachte :-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                          och, ik weet ni eens wie die Dusaudinge is. En vooral, mijn oto is zeker ni van de groene variant hehe
                          al ne chance

die groene bucht pakt al de fun weg :p
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Dat overdrive knopje was toch zonder de koppeling in te duwen, niet?
                            klopt, al raadde de handleiding aan om wel de gaspedaal wat te lossen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De auto waar ik mee reed die het had had meer dan 600 000 kilometer dus ik denk dat het niet echt hoefde.

Met die auto is geragd dat het niet mooi meer was. Driftbak tot en met. Iedereen mocht er ook mee rijden dus die auto heeft meer verschillende rijstijlen mogen ervaren dan een auto van eender welke slipschool.

Comment

• eindelijk terug een auto gekocht ! Volvo 940 2.3 benzine !
                                Niet de mooiste auto die bestaat. Maar wel handig voor wat ik hem nodig heb.
                                Groot, trekhaak, open dak, zetelverwarming, RWD, sterk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                  eindelijk terug een auto gekocht ! Volvo 940 2.3 benzine !
                                  Niet de mooiste auto die bestaat. Maar wel handig voor wat ik hem nodig heb.
                                  Groot, trekhaak, open dak, zetelverwarming, RWD, sterk!
                                  foto's? LPT?
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• LPT? Als je LPG bedoelt, neen. Gewoon op benzine.

Foto's komen. Tis een overname op mijn werk, tom (mijn collega) had hem gekocht maar het kwam er maar niet van hem in orde te zetten, daarom heb ik hem dus gekocht.
                                    Er komt nog een trekhaak op, beetje roest wegwerken en 2 rubbers vervangen. dan keuren en rijden!

Comment

• Comment

• ohja, waarschijnlijk komen er nog koplampwissers op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          LPT? Als je LPG bedoelt, neen. Gewoon op benzine.

Foto's komen. Tis een overname op mijn werk, tom (mijn collega) had hem gekocht maar het kwam er maar niet van hem in orde te zetten, daarom heb ik hem dus gekocht.
                                          Er komt nog een trekhaak op, beetje roest wegwerken en 2 rubbers vervangen. dan keuren en rijden!
                                          low pressure turbo

heb je ipv een 133pk een 155pk(kan er een paar paardjes naast zitten)
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X