Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vette ketel! En dat 'Lamnda' logo is de grill is ook old school
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ah, tis een 155 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Vette ketel! En dat 'Lamnda' logo is de grill is ook old school

idd kvind dat nog wel grappig.

Comment

• Zalige ketel maarten!
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Doet me denken aan de 940 polar die mijn pa vroeger had.
            Robuste karren, veel plezier ermee!

Comment

• kheb er nog maar 1 keer mee gereden. Kijk ernaar uit om dagelijks mee te rijden!
              Kweet nog niet hoelang ik hiermee ga rijden. tis al mijn 5de auto en kben 19
              Maar hierna komt er ofwel terug een BMW ofwel een snelle volvo. 850 R of S60 R..
              De E30 gaat tegen volgende zomer waarschijnlijk terug op de baan met de andere motor..

Comment

• is al een hele tijd uitgeschreven trouwens, die nummerplaat vooraan hangt er nog steeds op..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  kheb er nog maar 1 keer mee gereden. Kijk ernaar uit om dagelijks mee te rijden!
                  Kweet nog niet hoelang ik hiermee ga rijden. tis al mijn 5de auto en kben 19
                  Maar hierna komt er ofwel terug een BMW ofwel een snelle volvo. 850 R of S60 R..
                  De E30 gaat tegen volgende zomer waarschijnlijk terug op de baan met de andere motor..

verdomme doet mij vree hard denken aan mijne vorige mis dien bak wel

maar let wel op zijn verbruik he die zijn alles behalve zuinig zeker als je de lagedruk turbo hebt

en de lage druk turbo heeft even veel pk als de gewone 2.3 ook 136 pk maar meer koppel.
                  hale zo was dat toch bij de mijne
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• heb dat ook nog gehad, en is een van de leukere wagens geweest. Waarom? 'k Weet het niet. Het sloepgevoel, het comfort, de rust, relax cruisen ... 't was een heerlijke bak.
                    Soigneer hem maar!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddy V Bekijk Berichten
                        Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.
                        Dag eddy V

Had je graag een koekje? Wil eddy V een koekje? Aaaaaah, hier is een koekje. Alstublief, eddy V.

Comment

• Als het een 155pk is,dan ist nen sterke 2 liter hogedrukturbo.
                          Is veel aangenamer kwa loop,verbruikt niet te veel,en presteerd relatief goed.
                          Heb zelf zo ene nieuw gekocht in 1992,en 4 jaar graag mee gereden,en zelfs veel fun mee gehad.(Had hem wel uitgerust met origineel sportonderstel,en 17" Azev velgen)
                          Auto rijd nog steeds ergens rond in het waasland,is bijna 20!
                          Grtn

Comment

• Dat is een 2.3 zonder turbo hoor

Comment

• 940 is één van de sterkste auto's die er zijn op gebied van betrouwbaarheid.....Machtig
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Kennis van ons heeft een 240 die hij destijds nieuw gekocht heeft. Z'n zonen hebben er elk ook eentje gekocht, die hebben daar nu 3 240's om samen mee op stap te gaan, naar meetings enz.
                                Verdorie, 't kietelt om mee te doen .... maar dan met een 940.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Alles is te koop e !

Comment

• 't is toch niet voor 't eerste half jaar hoor. En m'n madam wil eigenlijk een mustang. Van prijsverschil gesproken

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Cava, ik heb nog totaal geen idee hoelang ik ermee ga rijden. Max 2jaar denk ik.
                                      Tenzij ik sneller een goeie prijs krijg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten

die groene bucht pakt al de fun weg :p

ga mee met je tijd. Ik ben er ook geen voorstander van blind staren op verbruik maar neem gerust aan dat de gemiddelde kleine auto bvb een C30 veel leuker rijdt nu dan over 20 jaar hoor. Iedereen vloekt op groene motoren bvb de 1.6 Drive versies omdat ze 115pk hebben maar als er dan een oude BMW 318TDS naast staat met 90pk heb je in eens de fun en power wel hé
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• __________________________

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X