Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      1 diesel en 1 trage nafte hier, ik ben een stereotype belg
      ja knikkers?

Comment

• hier:
        2 snelle naften
        1 trage naft
        1 trage diesel

maar wel de grote merken:
        BMW
        Mecerides
        Volvo
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Volvo Charels in Lokeren
          technieker?

Ik eerst al mecanicien bij Vermant maar dan door mijne verhuid nu bij Van Houdt.....(en bij de twee garages komen er dagelijk ontevreden Scancar klanten langs
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
            Ik hoor bij het groepje "snellere diesels"
            ik wou me niet uitspreken over m'n diesel

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              ja knikkers?
              ik ben niet graag stereotyp.
              Daarom rijd ik ook Volvo!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                technieker?
                jep

Comment

• En bij jullie veel XC90'en met olieverbruik. Bij Vermant bijna elke 90 D5 en nu bij Van Houdt minder klachten van.....mischien aan de rijstijl van de mensen van "het stad"?
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Type olie die er op gedaan wordt zal wel verschillen vermoed ik.

Comment

• Op een paar uitzonderingen na weinig D5'en met overmatig olieverbruik..

Comment

Op een paar uitzonderingen na weinig D5'en met overmatig olieverbruik..
                        wat doen jullie?
                        ik heb nu de eerste bij Van Houdt waar ik aan werk getest op lekkende stoters maar blijkt niet te zijn (met de test die Frank van Volvo ons uitlegde bij Vermant) dus zullen wel de segmenten zijn vrees ik

Comment

• We hebben er twee die hun olieschraapveren lekken maar die het niet willen laten maken.. Voor derest niets speciaal. Al hebben veel volvo's olielekken. Bijna standaard..

Vandaag 2 stuurkogels vervangen aan de 940. Maandag keuring, dus hopelijk eind volgende week op gewone platen!

Comment

• Dit weekend proefgereden met een V60 D3 manueel en een XC70 D3 AWD geartronic.

Op dien XC70 ben ik verliefd geworden wat een zalige bak om mee te cruisen, testmodel was full option zelfs met een schuifdak , V60 viel ook super goed mee die zal waarschijnlijk op termijn de Astra van mijn vriendin gaan vervangen.
                            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                            '08 S60 2.4D
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                              Dit weekend proefgereden met een V60 D3 manueel en een XC70 D3 AWD geartronic.

Op dien XC70 ben ik verliefd geworden wat een zalige bak om mee te cruisen, testmodel was full option zelfs met een schuifdak , V60 viel ook super goed mee die zal waarschijnlijk op termijn de Astra van mijn vriendin gaan vervangen.
                              Ik heb zelf ook een geheime crush op de XC70. Wat is dat een bak. I love it. Ooit?

Comment

• De laatste tijd merk ik nogal schokkerig rijgedrag bij de volvo. Aan 120 cc schokt hij opeeens zo heel lichtjes. Iets om ongerust te zijn?

Comment

• De 940 is zonder opmerking door de keuring voor verkoop.
                                  Woensdag staat hij normaal op platen.
                                  Deze week nog een trekhaak steken en de code van de radio opzoeken en dan rijden !

Comment

• overlaad ons maar met foto's in een nieuw topic!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kzal dat eens doen als ik deftige foto's heb

Comment

• Ik rij rond

Comment

Ik rij rond
                                          jeuj weer een volvo bij

me happy for you

en nu komt het moeilijkste smorgens kiezen met de welke je gaat rijden :p hale dat probleem had ik toch
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Working...
                                          X