Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik verkocht een goeie g voor 5000
    een clk perfect voor 4250, een c break voor 12500, een 124 vrij mint voor 2000, een 260se mooi voor 4000, een 280s met wat roest voor 1200 dus dat bedrag jij zegt is niet om mee te lachen voor mij

Comment

• Uw droogheid wel. Langs de andere kant komt dat bod van iemand die de auto nog niet gezien heeft dus het is nog afwachten. Als ik 4500 krijg ben ik blij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
        Maarten, heb je er enig idee van of mijn motor dit ook heeft en waar dat dan wel in godsnaam kan zitten??
        jij gaat dit waarschijnlijk niet hebben.

Een wervelklep zorgt voor een betere verbranding.
        In lage toeren en stationair zorgt de wervelklep dat er maar langs 1 klep inlaat is, en in hoge toeren 2 kleppen.
        Bij 1 klep gaat het mengsel een werveling ondergaan en zo een betere verbranding hebben

Je kan het zien aan u chassisnummer
        Als het 8ste teken een 3 is heb je een EURO3 norm, een 5, euro 5..

euro 3 heeft geen wervelklep, euro 5 wel.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Last edited by Wouter; 15/10/2011, 20:57.

Comment

• Net echt!
              Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Klopt . Maar heb er toch m'n plezier aan

Comment

• foto's zijn geblokt door't werk als die nu is geuploade waren op de site zelf hé (hint)

Iemand info (prijs bv) van de V60 hybrid? Interesseert mij wel serieus (geld ervoor hebbe is nog wa anders)

Comment

• Zalige retro 245 (USA uitvoering), zelfs met airco

'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                    '08 S60 2.4D
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• De positie van Volvo tov andere merken is opvallend gelijk gebleven door de jaren heen. Zowel qua design, imago en technische keuzes. Dat is verdorie mooi gedaan.

Comment

• jammer van de usa-uitvoering en de witte boord rond de banden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          jammer van de usa-uitvoering en de witte boord rond de banden.
                          Ik vind hem net zo mooi omdat het een USA uitvoering is
                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                          '08 S60 2.4D
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Hij is geleverd
                            Waar zijn de foto's?????

Comment

• Ik heb 'm zelfs nog niet gezien
                              Toen ik het inschrijvingsformulier ging ophalen was het bijna sluitingstijd en stond hij nog in het magazijn een beetje verderop. Ik heb dan maar niet verder aangedrongen. Hopelijk is mijn nieuwe plaat en alle papierwerk snel in orde en kan ik 'm volgende week maandag gaan afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Héérlijk, al bij al gaat het ruige blok die bak nog goed af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

Kan je er andere velgen op leggen?
                                  Sneller dan fotoshop... En plezanter als je het mij vraagt!
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Kan je er andere velgen op leggen?
                                    Sneller dan fotoshop... En plezanter als je het mij vraagt!
                                    In Forza 3 ging dat yep . Dus ik denk nu ook, ga er mij vandeweek ook es achter moeten gaan!

Comment

• Alles kan idd . De OZ's zijn vooral voor de performance ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        Is de 'bediening' van de wervelklep. Sprint vaak los bij deze motoren.
                                        Kan dus goed zijn dat het nu sneller gaat lossen dan ervoor..
                                        Maar bestaan cheap trukjes voor om dat te fixen
                                        Je had gelijkt, hij was zojuist weer losgekomen
                                        Hoe kan ik dit het best oplossen? Lijkt me niet echt de meest toegankelijke plek om aan te prutsen
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                          Héérlijk, al bij al gaat het ruige blok die bak nog goed af
                                          haha, stel u voor: "en vandaag heb ik is goesting om een V8 blok in ne oude Volvo te steken"

... hoe komt ge er toch op??

Wouter, vette foto's! zoude bij GT ook moge

Comment

Working...
                                          X