Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't is een (verschrikkelijk vette) R-kleur! Wel iets minder underdog-karakter ...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Miljaar, hoe dik!

340pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        even dacht ik dat je mij gespot had
        maar kleur is feller en interieurkleur klopt niet en nog wat andere details.

Ik vermoed dat 't toch ook een nep-R is ... ik zie niet echt een dubbele uitlaat in de specifieke bumperuitsparing. En ik dacht dat de R alleen in dat groen, anthraciet en rood leverbaar was?
        dit ziet eruit als Sonic blue, een kleur die vanaf 2005(of 2006) leverbaar was op de R
        ik had aan iemand bij Volvo België gevraagd of deze combi(sonic blue &Atacama +handgeschakeld) in belgië verkocht was en daar was 't antwoord njet op
        ofwel heeft diene gast nie goe opzoekwerk gedaan ofwel is dat een automaat

mijn voorkeur:
        Sonic blue
        Atacama*
        extra bas luidspreker in reservewielbak
        open dak
        getinte ruiten*
        18" Pegasus*
        achterspoiler*
        pdc
        armsteun achter met bekerhouders en opbergvakje
        geen rti en ingebouwde telefoon*

de * duiden aan wat er ook op corbi zit
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          't is een (verschrikkelijk vette) R-kleur! Wel iets minder underdog-karakter ...

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=196504026
          Hugo, nu geraak ik nie meer vanachter mijnen bureau , ik zit gekneld

gelieve foto's van een Lada of Wartburg te posten zodat de zwelling mindert.....
          mijn autootjes:

Comment

• Hij mist atacama! Lelijke kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              mijn voorkeur:
              Sonic blue
              Atacama*
              extra bas luidspreker in reservewielbak
              open dak
              getinte ruiten*
              18" Pegasus*
              achterspoiler*
              pdc
              armsteun achter met bekerhouders en opbergvakje
              geen rti en ingebouwde telefoon*
              Volledig mee eens .

Comment

• allee vooruit.
                Dan heb ik een brochure van net na die periode en is sonic blue slechts een korte periode verkocht geweest?

Wel fijn dat 't een echte R was. Die advertentie: inderdaad wel een vette combinatie

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Hij mist atacama! Lelijke kar!
                  dat is op te lossen(stond overtijd een volledig interieur op Ebay)
                  moest ze nu de helft van die km hebben
                  mijn autootjes:

Comment

• Ook zien staan, die geintegreerde kinderzitjes interesseerden me wel. Zag er wel vuil uit.

Comment

Ook zien staan, die geintegreerde kinderzitjes interesseerden me wel. Zag er wel vuil uit.

en ik had interesse in die middensteun...

eens goed met bodymelk inwrijven zou ook al veel veranderen
                      mijn autootjes:

Comment

• Mijn 940 staat voorlopig even te koop want heb mijn oog op iets anders laten vallen.
                        Als hij niet verkocht geraakt rij ik er mee verder.

155 000 km
                        Net onderhoud gehad, stuurkogels vervangen, remschijven + blokken vooraan.
                        Nog goeie banden, in goeie staat, geen roest.

1 klein nadeel, een klein lekje aan de waterpomp (wil ik eventueel nog maken voor hij weggaat)

Met keuring voor verkoop.

Zolang ik niets anders heb gaat hij niet weg, maar dat kan snel gaan
                        Last edited by ; 29/11/2011, 22:47.

Comment

• Enkele foto's:

Comment

• Miljaar, lijkt klein tegenover die C30. Is in het echt niet zo..

Ohja, T6

Comment

• dat was nu ook mijn reactie! Zo een tank en die toont zo klein tussen die twee

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                wa nen otto

Comment

• Hij staat te koop e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    Hij staat te koop e
                                    ik heb al genoeg "wa nen otto" voor tmoment hoor

Comment

• Een C30 toont inderdaad groot. Hij toonde groter dan mijn vorige op de foto's die ik van de 2 naast elkaar heb genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        dat was nu ook mijn reactie! Zo een tank en die toont zo klein tussen die twee

ja dat is wel. kwa buiten afmetingen zijn dat tanken maar somige nieuwe modellen zijn van buiten ook wel groter maar ven binnen zijn de 900 serie's groter dan vele nieuwe omdat die bekleding dunner is en anders ingedeeld zijn.

ter info:

volvo 940:

lengte 487 cm
                                        breedte 174 cm
                                        hoogte 141 cm

volvo C30 :

lengte 425 cm
                                        breedte 178 cm
                                        hoogte 145 cm

zo zie je een C30 is hoger en breder maar ni langer :p
                                        Last edited by mavke; 01/12/2011, 00:30.
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

By philken at 2011-11-11
                                          Dikke kar!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Een C30 toont inderdaad groot. Hij toonde groter dan mijn vorige op de foto's die ik van de 2 naast elkaar heb genomen.
                                          Klopt. Zoals hierboven ook beschreven; een C30 is een veel grotere wagen dan de meeste mensen denken.
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X