Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toevallig. Ik was net aan't twijfelen of ik mijn grill vooraan ook niet in Titanium grey zou laten spuiten met uitzondering van het logo.
Mmm... Zou ik niet doen. Dan zou ik 'm eerder in 't zwart spuiten. Vind ik heel knap, net zoals BMW's zo ook soms zwarte niertjes hebben. Stel; een witte BMW met witte niertjes = lelijk. Een witte BMW met zwarte niertjes = knap.
Ik weet het, en het zal wel goed bollen maar een 5-cilinder heeft toch dat beetje meer hé
Die in het filmpje is een 5-cilinder, ze zouden dat beter naar hier brengen (manueel) ipv de T6 met z'n waardeloze versnellingsbak!
Ik weet het, en het zal wel goed bollen maar een 5-cilinder heeft toch dat beetje meer hé
Die in het filmpje is een 5-cilinder, ze zouden dat beter naar hier brengen (manueel) ipv de T6 met z'n waardeloze versnellingsbak!
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment