Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Black saphire metaal, leder select sport offblack, automatische airco, elec. glazen opendak, xenon lichten met adaptieve bochtverlichting, alu velgen 17 duim "Tucana", volvo alarmsysteem, trekhaak, multimedia systeem achteraan in de hoofdsteunen, parkeersensoren voor en achteraan, four -C chassis, donkere ramen achteraan, CD wisselaar voor 6 cd's, cruise control, elec. zetels met memory voor bestuurder, vloermatten, spaceball versnellingspook, kofferspoiler, radio HU850 audiomax, alu inleg, automatisch vergrendelen van de deuren, elec. inklapbare buitenspiegels, elec. ramen, telefoon voorbereiding, verwarmende zetels.
zelf bmw fan, maar volvo bekoort me zeker ook!
bezig aan driftproject,
Volvo 740 estate met een B23 blokje,
blokje waarmee we beginnen heeft een 115000km gelopen maar krijgt een verlicht vliegwiel ( foto volgt ) er is maar liefst 1.5 kg afgegaan, een ander koppelingsplaat
een zogenoemt CO²sper (gelast) over inspuiting zijn we nog niet zeker
daarnaast ligt een reserveblok klaar dat al opengegooit is, onieuw gehoont en afgevlakt voor iets hogere compressie, moet wel nog terug samengestoken worden.
een groot punt waaraan we werken is het gewicht van de wagen, gek wat een interieur al kan wegen, dit duidt wel op een goede degelijkheid! de kas wordt normaal volledig opgelast en een van een rolkooi voorzien, foto's volgen. langeduurproject wegens vele projecten :d een een uit de hand gelopen hobby (meer info www.henkiteam.tk)
@Fred: Keep your eyes open! Af en toe staan er mooi specced exemplaren te koop voor dergelijke prijs, zo heb ik de mijne ook op de kop kunnen tikken indertijds, mobile.de ook in 't oog houden
en een occasie S60 is nog steeds interessanter dan een S40 of V50: iedereen laat zich afschrikken door de taks (is slechts 200 euro per jaar duurder) maar verbruikt normaal amper meer, is in aankoop gemakkelijk een pak goedkoper (zeker als je een prefacelift neemt), en in onderhoud een stuk solider.
En zo veel meer rijplezier + leukere motor.
@Fred: Keep your eyes open! Af en toe staan er mooi specced exemplaren te koop voor dergelijke prijs, zo heb ik de mijne ook op de kop kunnen tikken indertijds, mobile.de ook in 't oog houden
De eerste S60 blijft m'n favoriete Volvo tot hiertoe
De nieuwe is ook wel knap, maar mist de stoerheid. Toen dat uitkwam was ik er meteen verliefd op, ik zou zelfs zo'n Maya gele zien zitten
merci, nu weet ik meteen dat hij hem online ook heeft staan, forum
Heb hem vorige woensdag nog aan de lijn gehad, en hij wou wat bedenktijd.
Yeah right: wil 'm proberen voor een pak meer te verkopen. Hij doet maar
Hij piept met geen woorden over de te vervangen distributieriem en de hagelschade (die ook niet getoond wordt). Wacht tot de kandidaat-kopers hem zien....
Gezien de kuren die mn franse "schone" de laatste tijd heeft ben ik voorzichtig ook al wat aan het rondkijken. Eindelijk ne volvo wss. Qua family saloon is er niets beters in mijn ogen. Ik heb geen ervaringen met de geartronic van Volvo, maar heb al enkele malen reviews zien passeren waarin ie als "traag" omschreven wordt... En al zeker op een D5. Ik maak maar een 15k km/jaar dus zit zowat gewrongen tussen diesel vs benzine...
Iemand ervaring met zo'n T5 blok? Ik vind er op het net terug met onwaarschijnlijk hoge km-standen. Dus betrouwbaar lijkt me dat wel als blok. Zijn er bepaalde kwalen te verwachten?
Die roetvlek op onderstaande foto, wat zou dat kunnen zijn? Verbrande geluidsisolatie?
Oorspronkelijk was het plan mn wagen na onze bouw in te ruilen voor een 850 T5, de über "soccermom" kar in mijn ogen . Maar niet eenvoudig te vinden, en als ik dan zie hoeveel bang for the buck je krijgt bij zo'n V70 T5... Bovendien vrees ik dat ik het comfort van de V70 tov de 850 anders zou gaan missen...
Comment