Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Klinkt dat nu niet wat 5-cilinder-ish
    Niet slecht voor een 1.6je!
    NEEN
    Is precies wel pittig.
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Ohja, kzou de 940 mss subtiel verlagen. 2-3 cm. Nu hangt hij vooraan iets hoger dan achteraan. Wat niet mooi is.

Ook zal hij iets strakker rijden, wat wel mag..

Die blauwe heeft de volvo sportophanging. De mijne zou dan iets lager komen.
      Wat denken jullie ?
      Ik zou zeggen doen, hij gaat vele mooier liggen
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik wil ... maar verkocht

13500 euro. Pfffff ... Hoe perfect kan een auto zijn.

Type: S60 2.4D
        Registratiedatum: 01/2007
        Kilometers: 85.800
        Versnellingsbak: Manueel
        Versnellingen: 6
        Cylinderinhoud: 2400
        PK: 163
        SUMMUM Uitvoering

Black saphire metaal, leder select sport offblack, automatische airco, elec. glazen opendak, xenon lichten met adaptieve bochtverlichting, alu velgen 17 duim "Tucana", volvo alarmsysteem, trekhaak, multimedia systeem achteraan in de hoofdsteunen, parkeersensoren voor en achteraan, four -C chassis, donkere ramen achteraan, CD wisselaar voor 6 cd's, cruise control, elec. zetels met memory voor bestuurder, vloermatten, spaceball versnellingspook, kofferspoiler, radio HU850 audiomax, alu inleg, automatisch vergrendelen van de deuren, elec. inklapbare buitenspiegels, elec. ramen, telefoon voorbereiding, verwarmende zetels.
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• WTF, die mocht je nooit loupé hebben

Comment

• Damn wat een kar
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ja inderdaad, wat een pareltje!

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Pfff hoe meer ik ernaar kijk hoe erger ik het vind. Die kar is zo iets voor mij

Comment

• zelf bmw fan, maar volvo bekoort me zeker ook!
                  bezig aan driftproject,
                  Volvo 740 estate met een B23 blokje,
                  blokje waarmee we beginnen heeft een 115000km gelopen maar krijgt een verlicht vliegwiel ( foto volgt ) er is maar liefst 1.5 kg afgegaan, een ander koppelingsplaat
                  een zogenoemt CO²sper (gelast) over inspuiting zijn we nog niet zeker
                  daarnaast ligt een reserveblok klaar dat al opengegooit is, onieuw gehoont en afgevlakt voor iets hogere compressie, moet wel nog terug samengestoken worden.

een groot punt waaraan we werken is het gewicht van de wagen, gek wat een interieur al kan wegen, dit duidt wel op een goede degelijkheid! de kas wordt normaal volledig opgelast en een van een rolkooi voorzien, foto's volgen. langeduurproject wegens vele projecten :d een een uit de hand gelopen hobby (meer info www.henkiteam.tk)

Comment

• @Fred: Keep your eyes open! Af en toe staan er mooi specced exemplaren te koop voor dergelijke prijs, zo heb ik de mijne ook op de kop kunnen tikken indertijds, mobile.de ook in 't oog houden

Comment

• en een occasie S60 is nog steeds interessanter dan een S40 of V50: iedereen laat zich afschrikken door de taks (is slechts 200 euro per jaar duurder) maar verbruikt normaal amper meer, is in aankoop gemakkelijk een pak goedkoper (zeker als je een prefacelift neemt), en in onderhoud een stuk solider.
                      En zo veel meer rijplezier + leukere motor.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                        @Fred: Keep your eyes open! Af en toe staan er mooi specced exemplaren te koop voor dergelijke prijs, zo heb ik de mijne ook op de kop kunnen tikken indertijds, mobile.de ook in 't oog houden
                        Even knap als deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                          Even knap als deze?

Iets meer km's maar wel wat goedkoper ook.

Comment

• Die chromen biesjes en de kofferspoiler storen me te hard op die auto die Fred postte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Die chromen biesjes en de kofferspoiler storen me te hard op die auto die Fred postte.
                              Is standaard op een Summum.. dat valt wel makkelijk te vervangen.

Comment

• Die zwarte S60 had ik ook al zien staan, waanzinnig knappe kar en de prijs viel redelijk goed mee.

Comment

• Deze is supervet

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• De eerste S60 blijft m'n favoriete Volvo tot hiertoe
                                    De nieuwe is ook wel knap, maar mist de stoerheid. Toen dat uitkwam was ik er meteen verliefd op, ik zou zelfs zo'n Maya gele zien zitten

Ik wil dat, als T5 met manuele bak en schuifdak

Comment

• Damn, ze zijn goedkoop aan het worden (oud natuurlijk ook, de eersten zijn al 11 jaar)
                                      @Nikske: is deze niet diegene die je wou kopen: http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...-62029602.htm?

Comment

• klopt!

merci, nu weet ik meteen dat hij hem online ook heeft staan, forum
                                        Heb hem vorige woensdag nog aan de lijn gehad, en hij wou wat bedenktijd.
                                        Yeah right: wil 'm proberen voor een pak meer te verkopen. Hij doet maar

Hij piept met geen woorden over de te vervangen distributieriem en de hagelschade (die ook niet getoond wordt). Wacht tot de kandidaat-kopers hem zien....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Gezien de kuren die mn franse "schone" de laatste tijd heeft ben ik voorzichtig ook al wat aan het rondkijken. Eindelijk ne volvo wss. Qua family saloon is er niets beters in mijn ogen. Ik heb geen ervaringen met de geartronic van Volvo, maar heb al enkele malen reviews zien passeren waarin ie als "traag" omschreven wordt... En al zeker op een D5. Ik maak maar een 15k km/jaar dus zit zowat gewrongen tussen diesel vs benzine...

Net mn oog op deze laten vallen. Koopje?

V70 T5

Iemand ervaring met zo'n T5 blok? Ik vind er op het net terug met onwaarschijnlijk hoge km-standen. Dus betrouwbaar lijkt me dat wel als blok. Zijn er bepaalde kwalen te verwachten?

Die roetvlek op onderstaande foto, wat zou dat kunnen zijn? Verbrande geluidsisolatie?

Oorspronkelijk was het plan mn wagen na onze bouw in te ruilen voor een 850 T5, de über "soccermom" kar in mijn ogen . Maar niet eenvoudig te vinden, en als ik dan zie hoeveel bang for the buck je krijgt bij zo'n V70 T5... Bovendien vrees ik dat ik het comfort van de V70 tov de 850 anders zou gaan missen...

Comment

Working...
                                          X