Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bompa weet wat te doen
    Nog geïnteresseerden? Nu hij toch bezig is...

Comment

• Groepspm .

Comment

• Zet het hier toch gewoon. In dit forum is toch geen interesse meer door Autominded.

Comment

• Een aannemelijke reden :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            Kost wel 1000 euro ongeveer voor 1 lamp

oekanda zò duur zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
              Een aannemelijke reden :-)
              te duidelijke "ass-groove" in de bestuurderszetel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                te duidelijke "ass-groove" in de bestuurderszetel?
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Was een automaat reden genoeg om verder te kijken...

Comment

• Zin in een 960 2.5 manueel.

Maar eigenlijk ook zin in een modernere wagen.
                    Moest iemand iets weten staan..

Voorwaarden zijn:

-Volvo, is gewoon heel handig aangezien ik er werk, anders zou ik mijn zin al gevonden hebben)
                    -Open dak
                    -AWD of RWD (modern: dus RWD valt al weg)
                    -Liefst benzine of LPG. Diesel enkel als al de rest perfect is.
                    -Max 170k km.
                    -Onderhoudsgeschiedenis bij een Volvo garage.

Aangezien ik geen FWD moet hebben is de keuze al meteen heel klein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                      Zin in een 960 2.5 manueel.

Maar eigenlijk ook zin in een modernere wagen.
                      Moest iemand iets weten staan..

Voorwaarden zijn:

-Volvo, is gewoon heel handig aangezien ik er werk, anders zou ik mijn zin al gevonden hebben)
                      -Open dak
                      -AWD of RWD (modern: dus RWD valt al weg)
                      -Liefst benzine of LPG. Diesel enkel als al de rest perfect is.
                      -Max 170k km.
                      -Onderhoudsgeschiedenis bij een Volvo garage.

Aangezien ik geen FWD moet hebben is de keuze al meteen heel klein
                      als je eerst een idee wil hebben hoe zoon 960 rijd stuur dan maar een berichtje ;-)
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                        als je eerst een idee wil hebben hoe zoon 960 rijd stuur dan maar een berichtje ;-)
                        Rap is één van de eigenschappen, met de juiste motor toch
                        All hail the Ovlov

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
                          Rap is één van de eigenschappen, met de juiste motor toch

Wil ik wel eens mee rijden.

Der staat nu nen V70 2,4 185 pk bij ons opt werk.
                          Wel wat krassen enzo, maar niets ernstig. Ik zou hem wel willen
                          maar die stomme fwd é. Ik ben er zeker van dat me dat zo snel gaat
                          tegensteken...

Comment

• Och ja, da's goesting zeker. Nu ik kan het niet weten, buiten de jeep op't werk heb ik nog geen rwd gereden, da's leuk voor donuts te doen en is uit te breken. Maar voor mijn rijstijl op de baan heb ik dat niet nodig ^^

En een V70 nodigt niet uit om snel te rijden vind ik (misschien dat Bompa en de R-eigenaars hier anders over denken :p) Buiten is genieten van die roffel, dat doe ik constant ^^

Daar had ik trouwens een vraagje over, het geluid van de motor, verandert dat indien ik hem naar 163 pk zou brengen ?

Bon, ik zou het wel weten
                            All hail the Ovlov

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
                              Och ja, da's goesting zeker. Nu ik kan het niet weten, buiten de jeep op't werk heb ik nog geen rwd gereden, da's leuk voor donuts te doen en is uit te breken. Maar voor mijn rijstijl op de baan heb ik dat niet nodig ^^

En een V70 nodigt niet uit om snel te rijden vind ik (misschien dat Bompa en de R-eigenaars hier anders over denken :p) Buiten is genieten van die roffel, dat doe ik constant ^^

Daar had ik trouwens een vraagje over, het geluid van de motor, verandert dat indien ik hem naar 163 pk zou brengen ?

Bon, ik zou het wel weten
                              Geluid zal normaal niet veranderen neen

En ik dacht vroeger dat ik fwd niet zo erg zou vinden.
                              Maar als ik met de Passat rij van mijn ma, of met volvo's of andere fwd's ben ik altijd een beetje teleurgesteld. Ik zou er int begin wel mee kunnen leven, maar kga spijt krijgen, en dan ist het ook zonde van mijn 940 weg te doen..

Comment

• Trouwens, sinds vandaag terug een benzine als demowagen

Een V50 2,0F en binnenkort wss nog een S60/V60 T3

En nu staat er een XC60 T6 klaar voor levering

Comment

• Anders een uit de 700 serie?

Als eens gepost maar fak, wat een beest.
                                  Motorblok is wel optioneel.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Volvo 760 Estate met de 2.3 turbo >>> Eender welke oude BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                                      Anders een uit de 700 serie?

Als eens gepost maar fak, wat een beest.
                                      Motorblok is wel optioneel.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      maf!!!

Comment

• neen, geen 700. dan hou ik de 900 liever ..

Comment

• Damn ! Zo'n blok , ik peis da vandaag de dag in België niemand meer zijn tijd insteekt in zulke dingen...
                                          Tenzij iemand zo iets heeft staan in de garage , zou het wel 'ns LIVE willen zien

Comment

Working...
                                          X