Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar eigenlijk ook zin in een modernere wagen.
Moest iemand iets weten staan..
Voorwaarden zijn:
-Volvo, is gewoon heel handig aangezien ik er werk, anders zou ik mijn zin al gevonden hebben)
-Open dak
-AWD of RWD (modern: dus RWD valt al weg)
-Liefst benzine of LPG. Diesel enkel als al de rest perfect is.
-Max 170k km.
-Onderhoudsgeschiedenis bij een Volvo garage.
Aangezien ik geen FWD moet hebben is de keuze al meteen heel klein
Maar eigenlijk ook zin in een modernere wagen.
Moest iemand iets weten staan..
Voorwaarden zijn:
-Volvo, is gewoon heel handig aangezien ik er werk, anders zou ik mijn zin al gevonden hebben)
-Open dak
-AWD of RWD (modern: dus RWD valt al weg)
-Liefst benzine of LPG. Diesel enkel als al de rest perfect is.
-Max 170k km.
-Onderhoudsgeschiedenis bij een Volvo garage.
Aangezien ik geen FWD moet hebben is de keuze al meteen heel klein
als je eerst een idee wil hebben hoe zoon 960 rijd stuur dan maar een berichtje ;-)
Rap is één van de eigenschappen, met de juiste motor toch
Wil ik wel eens mee rijden.
Der staat nu nen V70 2,4 185 pk bij ons opt werk.
Wel wat krassen enzo, maar niets ernstig. Ik zou hem wel willen
maar die stomme fwd é. Ik ben er zeker van dat me dat zo snel gaat
tegensteken...
Och ja, da's goesting zeker. Nu ik kan het niet weten, buiten de jeep op't werk heb ik nog geen rwd gereden, da's leuk voor donuts te doen en is uit te breken. Maar voor mijn rijstijl op de baan heb ik dat niet nodig ^^
En een V70 nodigt niet uit om snel te rijden vind ik (misschien dat Bompa en de R-eigenaars hier anders over denken :p) Buiten is genieten van die roffel, dat doe ik constant ^^
Daar had ik trouwens een vraagje over, het geluid van de motor, verandert dat indien ik hem naar 163 pk zou brengen ?
Och ja, da's goesting zeker. Nu ik kan het niet weten, buiten de jeep op't werk heb ik nog geen rwd gereden, da's leuk voor donuts te doen en is uit te breken. Maar voor mijn rijstijl op de baan heb ik dat niet nodig ^^
En een V70 nodigt niet uit om snel te rijden vind ik (misschien dat Bompa en de R-eigenaars hier anders over denken :p) Buiten is genieten van die roffel, dat doe ik constant ^^
Daar had ik trouwens een vraagje over, het geluid van de motor, verandert dat indien ik hem naar 163 pk zou brengen ?
Bon, ik zou het wel weten
Geluid zal normaal niet veranderen neen
En ik dacht vroeger dat ik fwd niet zo erg zou vinden.
Maar als ik met de Passat rij van mijn ma, of met volvo's of andere fwd's ben ik altijd een beetje teleurgesteld. Ik zou er int begin wel mee kunnen leven, maar kga spijt krijgen, en dan ist het ook zonde van mijn 940 weg te doen..
Damn ! Zo'n blok , ik peis da vandaag de dag in België niemand meer zijn tijd insteekt in zulke dingen...
Tenzij iemand zo iets heeft staan in de garage , zou het wel 'ns LIVE willen zien
Comment