Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Zin in een 960 2.5 manueel.

Maar eigenlijk ook zin in een modernere wagen.
    Moest iemand iets weten staan..

Voorwaarden zijn:

-Volvo, is gewoon heel handig aangezien ik er werk, anders zou ik mijn zin al gevonden hebben)
    -Open dak
    -AWD of RWD (modern: dus RWD valt al weg)
    -Liefst benzine of LPG. Diesel enkel als al de rest perfect is.
    -Max 170k km.
    -Onderhoudsgeschiedenis bij een Volvo garage.

Aangezien ik geen FWD moet hebben is de keuze al meteen heel klein
    Die zijn hier nog wel te vinden.
    Alleen zal een kmstand van minder dan 170 000 km heel moeilijk zijn...
    Manueel en LPI en met mooie deurpanelen. http://nl.kapaza.be/antwerpen/volvo-...e-62101103.htm
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• zo.
      We hebben gekocht.

5cyl 2.4 benzine
      sound

140 pk, S60 van 2003, titanium grey, oak arena leder interieur

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        zo.
        We hebben gekocht.

5cyl 2.4 benzine
        sound

tietanium grey, zelfde kleur als mijn S60 indertijd,still in love op da kleur

ik ga eens proberen een foto te vinden
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• toen ik voor een vorige werkgever werkte en een nieuwe wagen moest kiezen, was ipv de galaxy ook de s60 een mogelijkheid. Dat was de enige kleur de me aanstond, naast zwart, dus ikke blij. Van zodra barents blue uitkwam vond ik dat de mooiste kleur.
          En kijk, ik heb ze nu allebei

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Proficiat bompa! Kom je met deze naar 'driving for charity' ?
            Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• thx!
              oh, ik weet het nog niet, mogelijks met de V70 toch hoor. We zien wel nog.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Bompaaa
                Erg mooie auto, ik ben benieuwd naar foto's en bevindingen tov de V70. Geen schuifdak zeker ?

Comment

• geen schuifdak nee
                  We hebben wel efkes getwijfeld om een C70 classic cabrio 2.0T te kopen, maar die stond niet bij onze dealer. Maar we zijn alletwee tevreden over deze. Heb ooit nog eens een rit gedaan met een 850 GLT (wel 170pk) en dat was een zalige motor. De klank alleen al....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ben ook benieuwd naar je nieuw beest Bompa

Comment

• Ah, hier staat ie . Titanium grey

Comment

• Trouwens, iemand die een 940 diesel van 1992 wil? Onze dealer heeft een klant die er eentje wil verkopen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Proficiat Bompa! Veel plezier ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            zo.
                            We hebben gekocht.

5cyl 2.4 benzine
                            sound

Super! Dat is nog snel beslist dan

Ben benieuwd naar foto's!
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik ook

Zalige sound, zelfs idd de 2.4 n/a!

[Tip van de dag] 2.4 140PK = op soft na idem aan een 2.4 170PK [/Tip van de dag]

Comment

• Al een geluk dat ik Titanium Grey zo knap vind. Anders had ik bijna spijt gehad want echt IEDEREEN heeft die kleur nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Proficiat Bompa! Veel plezier ermee!
                                  thx, al zal hoofdzakelijk m'n vrouw ermee rijden. Maar toch ....

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Super! Dat is nog snel beslist dan

Ben benieuwd naar foto's!
                                  Deze ochtend aan de verkoper gezegd dat we ons budget wat gingen verhogen en stelt hij deze voor die goedkoper is dan al de rest

Heeft me de historiek getoond, en de bestelbon van destijds. Wat uitleg gegeven, en opnieuw blindelings (zonder dat ik de wagen gezien heb, gewoon op vertrouwen) deze al half toegezegd. Thuis even aan m'n vrouw gezegd wat en hoe en ze was meteen verkocht. Dan teruggebeld. Dus op een uurke beslist zonder de wagen gezien te hebben
                                  (zoals onze 460 eigenlijk, al wisten we daar nog minder van).

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Ik ook

Zalige sound, zelfs idd de 2.4 n/a!

[Tip van de dag] 2.4 140PK = op soft na idem aan een 2.4 170PK [/Tip van de dag]

ach! Ik dacht dat de 140pk nog steeds 10 kleppen had en de 170pk 20 kleppen (cfr de 850 GLT destijds) maar da's dus niet zo, net nagekeken... Straf!
                                  Maar 'k ga dat niet doen hoor, mijn vrouw zal er dus 95% van de tijd mee rijden en zij hecht daar nog minder belang aan, integendeel, met de V70 durft ze niet doorduwen omdat het te geweldig is.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Al een geluk dat ik Titanium Grey zo knap vind. Anders had ik bijna spijt gehad want echt IEDEREEN heeft die kleur nu.
                                    ik trekkekik mij hier van de rest niks van aan

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Hoe zit het met de BIV? Doe je profijt van nog even te wachten of is het nog rap rap inschrijven?

Comment

• na begin maart begint het progressief in voege te treden.

Men dient 3 perioden van datum van eerste inschrijvingte onderscheiden:

1ste periode: voor 1 maart 2012

Hier geldt de oude BIV regeling. Deze regeling kan u terugvinden op onze site onder de rubriek ‘Belasting op inverkeerstelling‘.

2de periode: van 1 maart 2012 tot en met 30 april 2012

Een korte overgangsperiode van twee maanden wordt ingevoerd waarbinnen twee berekeningsformules naast elkaar zullen bestaan.

Beide formules gebruiken dezelfde milieukenmerken (CO2-uitstoot, uitstoot fijn stof, brandstoftype, euronorm en aanwezigheid roetfilter) maar met verschillende waarden.

Tijdens deze overgangsperiode zal de Vlaamse Belastingdienst automatisch de voor de belastingplichtige meest voordelige berekening toepassen.

Berekening:

De BIV wordt voor de volle 100% berekend op basis van de 2 hierboven vermelde formules.

3de periode: vanaf 1 mei 2012

De BIV wordt onmiddellijk voor de volle 100% op basis van de milieukenmerken van het voertuig berekend voor nieuwe voertuigen die voor de eerste maal vanaf 1 mei 2012 in het verkeer gebracht worden.

bron: https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top

Concreet is dat voor ons 347,49EUR, valt dus heel goed mee en volgens de tool is 't om het even wanneer ik hem inschrijf.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Nog altijd meer dan de mijne

Comment

Working...
                                          X