Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    en 't is net dat tweede dat ik liever heb, KC
    Elk z'n voorkeuren he.

Lui rijden, cruisen zonder compromissen
    idd, een 1.6D rijdt nog vrij snedig, maar ik bol 1000x liever met m'n 940...

Comment

• Om eens over iets anders te beginnen, wanneer zouden we eens een meet houden? Ik dacht aan april-mei ergens en best op een centraal gelegen plaats. Misschien Oost-Vlaanderen ergens?

Als we de koppen bijeen steken en eens nadenken over een goede datum en locatie, dan kunnen we al ver komen

Mogelijk:

- Weekend van 28 april (evt. de maandag of dinsdag, als iedereen de brug maakt?)
      - Weekend vanaf 17 mei (Hemelvaart, brug?)
      - Pinksterweekend 26 mei

Of evt. één van de andere normale weekends?

Edit:

Als het eens ver mag zijn dan is er in de voorhaven in Oostende veel plaats dichtbij de Volvo RECON. Niet ver van Earth Explorer is daar een groot open plein waar toch veel auto's kunnen staan. Opzich wel een leuk gebied.
      Last edited by Phacoid; 21/02/2012, 01:34.

Comment

• Of aan de kaai achter Recon
        Zet gewoon een datum vast. En eventueel weer de parking van de vroegere Ikea in Ternat? Centraler kan niet

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Of aan de kaai achter Recon
          Zet gewoon een datum vast. En eventueel weer de parking van de vroegere Ikea in Ternat? Centraler kan niet
          Klinkt goed, maar kom je dan zelf ook

Comment

• als de datum vrij is: uiteraard!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

en 't is net dat tweede dat ik liever heb, KC
              Elk z'n voorkeuren he.

Lui rijden, cruisen zonder compromissen
              De 1.6d is inderdaad een compromis te noemen maar daar kan ik mee leven.
              Ik zal wel weer als een fanboy klinken maar die motor heeft zoals ik eerder zei snedigheid, is zuinig en voor zijn longinhoud best wel soepel te noemen. Meer moet dat voor mij echt niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                Om eens over iets anders te beginnen, wanneer zouden we eens een meet houden? Ik dacht aan april-mei ergens en best op een centraal gelegen plaats. Misschien Oost-Vlaanderen ergens?

Als we de koppen bijeen steken en eens nadenken over een goede datum en locatie, dan kunnen we al ver komen

Mogelijk:

- Weekend van 28 april (evt. de maandag of dinsdag, als iedereen de brug maakt?)
                - Weekend vanaf 17 mei (Hemelvaart, brug?)
                - Pinksterweekend 26 mei

Of evt. één van de andere normale weekends?

Edit:

Als het eens ver mag zijn dan is er in de voorhaven in Oostende veel plaats dichtbij de Volvo RECON. Niet ver van Earth Explorer is daar een groot open plein waar toch veel auto's kunnen staan. Opzich wel een leuk gebied.
                Zeker interesse om langs te komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Zeker interesse om langs te komen!
                  Hier ook, alleen alle drie die data passen me niet

2 daarvan ben ik juist aan het genieten van mijn vakantie, en dat verlengde weekend ga ik met de motor op stap

Nu ja, ik zie de datum en locatie wel verschijnen. Centraal in het land en op een dag waarop ik tijd heb dan kom ik zeker eens af

Comment

• klopt wel wat je zegt.
                    Iedere keer als ik met een V50 vervangwagen rijd, heb ik niet echt 't gevoel dat ik er nooit mee zou willen rijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik rij ook niet graag met een type golf auto, want dat is een de kleine volvo

groter is beter, maar kleiner ook
                      elke keer ik een v50 of een c30 zie ben ik blij, zoveel zie ik ze tenslotte niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                        Hier ook, alleen alle drie die data passen me niet

2 daarvan ben ik juist aan het genieten van mijn vakantie, en dat verlengde weekend ga ik met de motor op stap

Nu ja, ik zie de datum en locatie wel verschijnen. Centraal in het land en op een dag waarop ik tijd heb dan kom ik zeker eens af
                        Uiteindelijk zijn het drie verlengde weekends. Ergens had ik al een vermoeden dat er enkelen die weekends al vol hadden staan.

Anders zou ik voorstellen voor iedereen op 5/6 mei (welke dag past er beter, zaterdag of zondag?) of 12/13 mei.

Comment

• 12/13 mei, want 5/6 mei ben ik naar Stuttghard (Mercedes museum).

En neemt Gent, Volvo Gent bijvoorbeeld. centraal en de helft van de auto's staat bij hun geboortegrond

Comment

• Er moet genoeg plaats en toestemming zijn. Ik vond het idee van Ikea Ternat niet slecht, maar Volvo Gent lijkt me al helemaal geestig.

Comment

klopt wel wat je zegt.
                              Iedere keer als ik met een V50 vervangwagen rijd, heb ik niet echt 't gevoel dat ik er nooit mee zou willen rijden.
                              Mooi verbloemd.

jk

Comment

• Als er een meet is wil ik ook wel afkomen, maar op brugdagen kan ik niet, dan werk ik meestal.

Comment

• En ik wil wouter zijn D5 er zeker bij!
                                  Als ik niet op 'buitenlandse missie' ben zorg ik er zeker voor dat ik aanwezig ben! Ook liefst op een zondag?
                                  Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Dan stel ik zondag 13 mei voor als datum.

Is er daar mogelijkheid tot parkeren bij Volvo Gent of zakken we toch beter af naar de oude Ikea in Ternat?

Comment

• Liefst een centrale locatie, we gaan niet egoïstisch doen hè!
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                        Liefst een centrale locatie, we gaan niet egoïstisch doen hè!
                                        Daarmee dat Bompa Ikea Ternat voorstelde Voor de mensen uit hartje WVL en Limburg is dat toch centraal hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                                          Dan stel ik zondag 13 mei voor als datum.

Is er daar mogelijkheid tot parkeren bij Volvo Gent of zakken we toch beter af naar de oude Ikea in Ternat?
                                          Ternat is inderdaad al ver genoeg...

Nog niet zeker dat ik dan kom. Die zaterdag erop vertrek ik op vakantie, altijd de nodige voorbereiding te doen..

Comment

Working...
                                          X