Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Om eens over iets anders te beginnen, wanneer zouden we eens een meet houden? Ik dacht aan april-mei ergens en best op een centraal gelegen plaats. Misschien Oost-Vlaanderen ergens?
Als we de koppen bijeen steken en eens nadenken over een goede datum en locatie, dan kunnen we al ver komen
Mogelijk:
- Weekend van 28 april (evt. de maandag of dinsdag, als iedereen de brug maakt?)
- Weekend vanaf 17 mei (Hemelvaart, brug?)
- Pinksterweekend 26 mei
Of evt. één van de andere normale weekends?
Edit:
Als het eens ver mag zijn dan is er in de voorhaven in Oostende veel plaats dichtbij de Volvo RECON. Niet ver van Earth Explorer is daar een groot open plein waar toch veel auto's kunnen staan. Opzich wel een leuk gebied.Last edited by Phacoid; 21/02/2012, 01:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenOf aan de kaai achter Recon
Zet gewoon een datum vast. En eventueel weer de parking van de vroegere Ikea in Ternat? Centraler kan niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenen 't is net dat tweede dat ik liever heb, KC
Elk z'n voorkeuren he.
Lui rijden, cruisen zonder compromissen
Ik zal wel weer als een fanboy klinken maar die motor heeft zoals ik eerder zei snedigheid, is zuinig en voor zijn longinhoud best wel soepel te noemen. Meer moet dat voor mij echt niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenOm eens over iets anders te beginnen, wanneer zouden we eens een meet houden? Ik dacht aan april-mei ergens en best op een centraal gelegen plaats. Misschien Oost-Vlaanderen ergens?
Als we de koppen bijeen steken en eens nadenken over een goede datum en locatie, dan kunnen we al ver komen
Mogelijk:
- Weekend van 28 april (evt. de maandag of dinsdag, als iedereen de brug maakt?)
- Weekend vanaf 17 mei (Hemelvaart, brug?)
- Pinksterweekend 26 mei
Of evt. één van de andere normale weekends?
Edit:
Als het eens ver mag zijn dan is er in de voorhaven in Oostende veel plaats dichtbij de Volvo RECON. Niet ver van Earth Explorer is daar een groot open plein waar toch veel auto's kunnen staan. Opzich wel een leuk gebied.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZeker interesse om langs te komen!
2 daarvan ben ik juist aan het genieten van mijn vakantie, en dat verlengde weekend ga ik met de motor op stap
Nu ja, ik zie de datum en locatie wel verschijnen. Centraal in het land en op een dag waarop ik tijd heb dan kom ik zeker eens af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHier ook, alleen alle drie die data passen me niet
2 daarvan ben ik juist aan het genieten van mijn vakantie, en dat verlengde weekend ga ik met de motor op stap
Nu ja, ik zie de datum en locatie wel verschijnen. Centraal in het land en op een dag waarop ik tijd heb dan kom ik zeker eens af
Anders zou ik voorstellen voor iedereen op 5/6 mei (welke dag past er beter, zaterdag of zondag?) of 12/13 mei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenklopt wel wat je zegt.
Iedere keer als ik met een V50 vervangwagen rijd, heb ik niet echt 't gevoel dat ik er nooit mee zou willen rijden.
jk
Comment
-
En ik wil wouter zijn D5 er zeker bij!
Als ik niet op 'buitenlandse missie' ben zorg ik er zeker voor dat ik aanwezig ben! Ook liefst op een zondag?Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenLiefst een centrale locatie, we gaan niet egoïstisch doen hè!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenDan stel ik zondag 13 mei voor als datum.
Is er daar mogelijkheid tot parkeren bij Volvo Gent of zakken we toch beter af naar de oude Ikea in Ternat?
Nog niet zeker dat ik dan kom. Die zaterdag erop vertrek ik op vakantie, altijd de nodige voorbereiding te doen..
Comment
Comment