Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De foto's van deze vette bak heb ik hier al mogen aanschouwen... maar nu ook filmpjes!

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
      Daarmee dat Bompa Ikea Ternat voorstelde Voor de mensen uit hartje WVL en Limburg is dat toch centraal hé
      Maar voor mij maakt het niet uit hoor, al is het in glimburg, ik kom af als 't past op de kalender
      Rijden

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        Maar voor mij maakt het niet uit hoor, al is het in glimburg, ik kom af als 't past op de kalender
        Rijden
        Als je komt kunnen we evt. ergens afspreken en van daar doorrijden? Ik kom namelijk ook uit het mooie West-Vloanderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
          Als je komt kunnen we evt. ergens afspreken en van daar doorrijden? Ik kom namelijk ook uit het mooie West-Vloanderen.
          Wie niet? Als ik meega, wil ik mij ook wel aansluiten bij het treintje
          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• prima!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik kom ook

Comment

• tof, stinker!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Wie maakt er een topic aan?

En waar is die confirmatie van Rafiki dat hij komt "werken"?!

Comment

• ik wil wel eentje aanmaken, maar kan het niet permanent volgen, dus vlug reageren zit er niet in.
                    Ik zou dan een copy nemen van wat ik ooit al eens aangemaakt heb.

Zweedse meeting of Volvo-meeting?
                    Voorkeur voor 't eerste....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zweedse hé. Ik wil het gerust opvolgen, ik heb het gewoon nog nooit gedaan

Comment

Rijden
                        ligt da in 't oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooste n?

13 mei is wel de dag na de R meeting in NL2 dagen na elkaar bij volvozotten, kweenie of da goed is voor het hart...
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          ligt da in 't oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooste n?

13 mei is wel de dag na de R meeting in NL2 dagen na elkaar bij volvozotten, kweenie of da goed is voor het hart...
                          Van mij mag dat gerust een andere datum zijn. Ik heb nog geen plannen. Bompa kiest maar dan

Comment

• Indien mogelijk ben ik ook aanwezig met de V50.
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• how e gasten: 6 mei.
                              't Zal altijd wel voor iemand niet passen, we moeten ons geen illusies maken.
                              Ver genoeg op voorhand gekend dus geen excusen om niet te komen, blokkeer die agenda gewoon. Laten overboeken is kwestie van de verkeerde prioriteiten!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Voila:

Zweedse lentemeeting 2012

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Follow the Bompa Bompa Bompa, follow the Bompa!

Comment

hopsa de eerste oudere volvo is ook in geschreven
                                    maar zorg er is voor dat ik niet de oudste ben :p
                                    komaan waar zitten al die mooie oudere zweedse schoon heden?
                                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                                      hopsa de eerste echte volvo is ook in geschreven
                                      maar zorg er is voor dat ik niet de enigste ben :p
                                      komaan waar zitten al die mooie oudere zweedse schoon heden?
                                      Foei toch Mavke, die andere volvo's zijn ook echte

maar *kuch* datum *kuch* anders zou ik willen komen met een 740

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                        Foei toch Mavke, die andere volvo's zijn ook echte

maar *kuch* datum *kuch* anders zou ik willen komen met een 740

mijn verontschuldegingen wouw niet zo over komen
                                        had beter oude volvo gezegt zoals op de meeting topic.

en ivm de datum.
                                        als ze elke keer de datum moeten aan passen als er iemand wil komen maar niet kan dan komt er nooit iets van.

maar wat houd u tegen op een datum die u wel past, zelf een bijeen komt te organizeren
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Vandaag eens bij Bruno langsgeweest. Vriendelijke mensen daar. Gekieteld naar 141pk/320nm en rijd als een zonnetje. Bij eerste meting had ze 109/259.
                                          Last edited by Phacoid; 22/02/2012, 23:15.

Comment

Working...
                                          X