Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bahnee, kvind een 940 mooier, sneller, en wss ook beter onderhouden.

Doordat die zo weinig kilometer heeft is er waarschijnlijk nog maar weinig op vervangen. Ik heb het niet zo voor auto's met extreem lage kilometerstanden. Een auto ( en zeker een Volvo) dient om veel te rijden. Wat ik ook doe met de mijne, en als er iets kapot gaat vervang ik het. Auto's die niet rijden gaan niet kapot. Maar stel dat je dat nu als daily koopt is de kans groter dat ge sneller kosten gaat hebben dan bv met de mijnen..

Das mijn idee ervan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      bahnee, kvind een 940 mooier, sneller, en wss ook beter onderhouden.

Doordat die zo weinig kilometer heeft is er waarschijnlijk nog maar weinig op vervangen. Ik heb het niet zo voor auto's met extreem lage kilometerstanden. Een auto ( en zeker een Volvo) dient om veel te rijden. Wat ik ook doe met de mijne, en als er iets kapot gaat vervang ik het. Auto's die niet rijden gaan niet kapot. Maar stel dat je dat nu als daily koopt is de kans groter dat ge sneller kosten gaat hebben dan bv met de mijnen..

Das mijn idee ervan
      ik geef je 200% gelijk, zo weinig km op zo een lange tijd= veel stilstand en stilstaan voor een auto = achteruitgaan, veel kosten te verwachten
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Beauty'ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
          Rrrr.. me likey!
          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
          1999 Volvo V70 classic 2.5d
          1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten

staat die nu nog altijd te koop?(stond te koop als ik op zoek was(en ik heb de mijne in nov 10 gekocht
            ik herken 'm aan de blauwe middenkonsole(en de zeer zeldzame achterbank(kinderzitjes in atacama)
            prijs is wel een pak gezakt....
            mijn autootjes:

Comment

• Zie ik ook wel zitten , maar is nog iets te duur ( verzekering enz) op mijn leeftijd ..

Comment

• Ik weet een 960 te koop staan:
                donkergrijs
                4 deurs
                3.0 automaat
                213.XXXkm
                1991
                gekeurd in januari 2012 blanco, geen opmerking(kan keuring voor verkoop krijgen)
                zwart leder
                heeft van keuring 2011 tot keuring 2012 30km gereden
                eigenaar mag niet meer rijden(83 of 88jaar, kwetetniemeerjust)
                de eerste dat er een deftig bod op doet mag 'm meenemen(tip: voor +/- 1000€ + kosten keuring (hij moet er een garagist mee laten gaan), mag ook zonder keuring weg voor 1000€)

gsmfoto's in de gietende regen:

By philken at 2012-03-07

By philken at 2012-03-07

By philken at 2012-03-07

hoe rapper deze weg is hoe liever hij 't heeft:

zoon is een klant van hem en was ergens 'moreel verplicht' om 'm te kopen

bij interesse, geef ik je zijn email en teln°(is ook te zien op de foto)
                bel gerust met mijn groeten(en met de prijs die ik hier plaatste, hij moet er niet veel op verdienen zolang hij maar rap weg is
                mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  Ik weet een 960 te koop staan:
                  donkergrijs
                  4 deurs
                  3.0 automaat
                  213.XXXkm
                  1991
                  gekeurd in januari 2012 blanco, geen opmerking(kan keuring voor verkoop krijgen)
                  zwart leder
                  heeft van keuring 2011 tot keuring 2012 30km gereden
                  eigenaar mag niet meer rijden(83 of 88jaar, kwetetniemeerjust)
                  de eerste dat er een deftig bod op doet mag 'm meenemen(tip: voor +/- 1000€ + kosten keuring (hij moet er een garagist mee laten gaan), mag ook zonder keuring weg voor 1000€)

gsmfoto's in de gietende regen:

By philken at 2012-03-07

By philken at 2012-03-07

By philken at 2012-03-07

hoe rapper deze weg is hoe liever hij 't heeft:

zoon is een klant van hem en was ergens 'moreel verplicht' om 'm te kopen

bel gerust met mijn groeten(en met de prijs die ik hier plaatste, hij moet er niet veel op verdienen zolang hij maar rap weg is
                  Briljant eigenlijk he, het leven hoeft niet duur te zijn ... .

Comment

Jammer, maar geen plaats of geld... Zie ik daar trouwens kermit staan?

Comment

• Ziet er proper uit. Van welk jaar ? Leder en open dak ? Trekhaak ?

Edit: 1991 dus

Comment

• Vette wielen op die 960.

Comment

staat die nu nog altijd te koop?(stond te koop als ik op zoek was(en ik heb de mijne in nov 10 gekocht
                          ik herken 'm aan de blauwe middenkonsole(en de zeer zeldzame achterbank(kinderzitjes in atacama)
                          Tiens, ben die nooit tegengekomen tijdens mijn zoektocht. Blauwe middenconsole is er over, bah..
                          De kinderzitjes daarentegen interesseren me wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                            Jammer, maar geen plaats of geld... Zie ik daar trouwens kermit staan?
                            yep, is daar voor de race ophanging te steken & toen vertelde hij me 't verhaal: klant was gisteren langsgekomen om te vragen of ze geen interesse hadden in pa zijne volvo(ze zijn ginder een beetje volvo minded: eigenaar,vorige eigenaar en werkman samen zijn goed voor:Amazon break,240 break,244,850,850R,C70,S80T6 en dan vergeet ik er nog een paar)
                            ze hadden eerst neen gezegd (wegens plaatsgebrek)maar dan toch toegegeven(gans de familie komt daar met hun auto's, nadeel van klein dorpje)
                            dus mag weg voor't geld dat ze gegeven hebben
                            mijn autootjes:

Comment

• Waar staat hij ? Mss ga ik wel eens een kijkje nemen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Ziet er proper uit. Van welk jaar ? Leder en open dak ? Trekhaak ?

Edit: 1991 dus
                                zwart leder
                                afneembare trekhaak(zie foto achterkant) hopelijk ligt de haak erin
                                opendak weet ik niet, 't regende te hard om 'm deftig te bekijken (airco weet ik dus ook niet)
                                heeft sinds de keuring in januari enkel de afstand keuring> thuis> bandencentrale gereden
                                dus normaal terug blanco keuring(enkel de banden waren misschien aan vervanging toe, zo verdienen ze er nog iets aan...)
                                mijn autootjes:

Comment

Deze is idd wel zéér goedkoop, zal wel iets mee schelen of zo zeker ? Voor 11k zou die toch direct moeten wegzijn.

Comment

• de v90 die ik ooit dacht te bezitten is weg, vervangen door een 1ste model a3

ik woon sinds 78 in zelfde buurt, mensen hadden 4 auto's sinds ik ze ken

volvo 144, 1 van de eerste met chrome rooster
                                    volvo 244 d6
                                    volvo v90 3.0

nu dus een okkazie a3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      Deze is idd wel zéér goedkoop, zal wel iets mee schelen of zo zeker ? Voor 11k zou die toch direct moeten wegzijn.
                                      is ondertussen ook al bijna 10j oud he. Ik vind eerder dat deze r realistisch geprijsd is... Velen staan te duur en blijven dan ook lang staan. Zuinig zijn ze ook niet, en met de huidige prijzen weegt dat ook wel door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Tiens, ben die nooit tegengekomen tijdens mijn zoektocht. Blauwe middenconsole is er over, bah..
                                        De kinderzitjes daarentegen interesseren me wel!
                                        Is ook de eerste keer dat ik deze te koop zag staan. De middeconsole is idd een tamelijk fout accentje, maar zoiets is rap weggewerkt he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          de v90 die ik ooit dacht te bezitten is weg, vervangen door een 1ste model a3

ik woon sinds 78 in zelfde buurt, mensen hadden 4 auto's sinds ik ze ken

volvo 144, 1 van de eerste met chrome rooster
                                          volvo 244 d6
                                          volvo v90 3.0

nu dus een okkazie a3
                                          Zeer spijtig
                                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                          '08 S60 2.4D
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Working...
                                          X