Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    zwart leder
    afneembare trekhaak(zie foto achterkant) hopelijk ligt de haak erin
    opendak weet ik niet, 't regende te hard om 'm deftig te bekijken (airco weet ik dus ook niet)
    heeft sinds de keuring in januari enkel de afstand keuring> thuis> bandencentrale gereden
    dus normaal terug blanco keuring(enkel de banden waren misschien aan vervanging toe, zo verdienen ze er nog iets aan...)
    Open dak denk ik wel voor zover ik kan zien.
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• techniek

Comment

• Comment

• T6

Comment

• vette foto's! Nog!

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
              Is ook de eerste keer dat ik deze te koop zag staan. De middeconsole is idd een tamelijk fout accentje, maar zoiets is rap weggewerkt he!
              Op zoek naar eentje?

Comment

• Jammer van de saaie kleurencombinatie op die T6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  vette foto's! Nog!
                  Van de T6?

Comment

• alles
                    Garage's

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Kzal nog eens wat foto's nemen
                      Vandaag trouwens een gebuur die zijn bomen aant snoeien was achter ons parking waar de nieuwe auto's enzo staan. Liet natuurlijk een tak vallen op een splinternieuwe C30, gelukkig ston mijn 940 wat verder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Jammer van de saaie kleurencombinatie op die T6.
                        Nja, vooral jammer dat je geen echt snelle modellen meer hebt zoals de R'en vroeger. Die vielen ook niet enorm hard op maar waren toch anders dan een gewone.. Nu ziet elke drive of T6 er just hetzelfde uit als je wil ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          techniek

Wat is er defect ?

Comment

• Zou zo'n T6 dan op zijn minst met een R-design pakket nemen.

Comment

• Ik zou bijna zeggen dat het er standaard op hoort maar langs de andere kant vind ik het leuk dat Volvo zichzelf blijft en de klant nog de keuze laat. Gulden middenweg: het zou een optie zonder meerprijs moeten zijn.

Vandaag nog maar eens tot het besef gekomen dat er toch veel lelijke C30's rondrijden.
                              Dan is de mijne toch een verademing.

Comment

Op zoek naar eentje?
                                laten we zeggen een gezonde interesse

Ik zou dolgraag een 850 T5-R of V70R gehad hebben vooraleer het helemaal onbetaalbaar geworden is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                  Wat is er defect ?
                                  Een verlies van 70 procent op cilinder 4.
                                  Als de kop eraf was kon je zien dat de uitlaatklep van die cilinder een beetje bleef openstaan..

Comment

Ik zou dolgraag een 850 T5-R of V70R gehad hebben vooraleer het helemaal onbetaalbaar geworden is...
                                    Mochten ze de verkeersbelasting hervormen op basis van CO2-uitstoot, is het plezante er af vrees ik. Het is inderdaad nu nog het moment, en hopelijk blijft het nog even duren...

Comment

HIer vantzelfde

Jammer dat deze zo ver weg staat, zou anders wel eens gaan kijken.
                                      Wel vreemd dat hij al zo lang te koop staat idd...
                                      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                      1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                      1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                        HIer vantzelfde
                                        Wel vreemd dat hij al zo lang te koop staat idd...
                                        Ik ben al een dik jaar aan het rondkijken voor een V70r of Clio Sport voor de misses (~sensible substititute), en dit is toch de eerste keer dat ik deze tegenkom... Mss ooit al eens te koop gestaan, maar das dan toch al een tijdje geleden hoor.

Comment

Mochten ze de verkeersbelasting hervormen op basis van CO2-uitstoot, is het plezante er af vrees ik. Het is inderdaad nu nog het moment, en hopelijk blijft het nog even duren...
                                          Idd , dan wordt een daily met +250gr CO2 wss onmogelijk... Gelukkig rijdt mn vrouw érg weinig met de wagen dus als ze dan aan rekeningrijden gaan doen er daar nog altijd mogelijkheden zijn

Comment

Working...
                                          X