Voor den bompa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenIdd , dan wordt een daily met +250gr CO2 wss onmogelijk... Gelukkig rijdt mn vrouw érg weinig met de wagen dus als ze dan aan rekeningrijden gaan doen er daar nog altijd mogelijkheden zijn
Comment
-
Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )
Alvast bedankt!Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenMijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )
Alvast bedankt!
maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk BerichtenHIer vantzelfde
Jammer dat deze zo ver weg staat, zou anders wel eens gaan kijken.
Wel vreemd dat hij al zo lang te koop staat idd...
km stand was (als ik me goed herinner) ietsje minder vorig jaar en prijs ietsje meermijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenlaatste berichten waren(bij voorstelling van faceliftje n°7) dat er toch een opvolger zou komen(vooral omdat een grote SUVverd goed in de markt ligt in Sjina) maar wanneer stond er niet bij
maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk BerichtenWnr komt de nieuwe xc70ui ? of zal het nog een paar jaar duren voordat er een nieuwe uittkomt?mijn autootjes:
Comment
-
De XC70 hebben mijn ouders ook al gehad, was de beste auto waar ze al mee gereden hebben, echter mijn vader is de hogere instap nu gewoon ( beter voor de rug als je dagelijks heel veel in en uitstapt ) en wil dit niet zomaar opgeven.
Bij de voorstelling op het autosalon van de ' black edition' liep hij ook niet onmiddellijk heel warmMercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk BerichtenMijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Anonieme wagen van Zele ook D5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenVoor den bompa
ook mooie politiewagen, hebben jullie soms ook mugs verkocht?
want kvind die heel mooi in volvo stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, en verre van standaard onder d motorkap
Comment
Comment