Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor den bompa

Comment

• Comment

• Welke motor zit er eigenlijk in zo'n politiebak?

Comment

• Die op de foto is een D5, is van Lokeren.

Die van de federale zijn T5'en en D5'en, maar die hebben er nu wat nieuwe in bestelling.

Anonieme wagen van Zele ook D5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
            Idd , dan wordt een daily met +250gr CO2 wss onmogelijk... Gelukkig rijdt mn vrouw érg weinig met de wagen dus als ze dan aan rekeningrijden gaan doen er daar nog altijd mogelijkheden zijn
            Ik doe er ook maar 5 à 6000kms/j mee.

Comment

• Volvo te koop

Mijn volvo staat in de te koop rubriek van dit forum.
              Iemand interesse in een S60 van 2009 topline full option?
              Het is een 2.4 diesel met 126pk nu 75000km mee gedaan.

Normaal heb ik midden Mei mijn C70 maar kan in principe wat vroeger weg.

Comment

• dankje, Maarten

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Kzal hier soms nog eens wat foto's in de toekomst

Comment

• Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
                    Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )

Alvast bedankt!
                    Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                    Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                    Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                    Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Ja, maar nog niet meteen .. XC70 te klein ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                        Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
                        Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )

Alvast bedankt!
                        laatste berichten waren(bij voorstelling van faceliftje n°7) dat er toch een opvolger zou komen(vooral omdat een grote SUVverd goed in de markt ligt in Sjina) maar wanneer stond er niet bij

maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                          HIer vantzelfde

Jammer dat deze zo ver weg staat, zou anders wel eens gaan kijken.
                          Wel vreemd dat hij al zo lang te koop staat idd...
                          stond te koop als ik op zoek was,(sept10-nov 10) dan een ganse tijd nie meer gezien, enkele maanden geleden nog eentje gezocht voor een nederlandse kennis, dan stond hij er terug op & blijkbaar komt hij nu weer in beeld
                          km stand was (als ik me goed herinner) ietsje minder vorig jaar en prijs ietsje meer
                          mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            laatste berichten waren(bij voorstelling van faceliftje n°7) dat er toch een opvolger zou komen(vooral omdat een grote SUVverd goed in de markt ligt in Sjina) maar wanneer stond er niet bij

maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90
                            Wnr komt de nieuwe xc70ui ? of zal het nog een paar jaar duren voordat er een nieuwe uittkomt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
                              Wnr komt de nieuwe xc70ui ? of zal het nog een paar jaar duren voordat er een nieuwe uittkomt?
                              xc70 zit nog maar in de helft van zijn cyclus, dus ik denk nog minstens 3jaar zonder grote veranderingen
                              mijn autootjes:

Comment

• De XC70 hebben mijn ouders ook al gehad, was de beste auto waar ze al mee gereden hebben, echter mijn vader is de hogere instap nu gewoon ( beter voor de rug als je dagelijks heel veel in en uitstapt ) en wil dit niet zomaar opgeven.
                                Bij de voorstelling op het autosalon van de ' black edition' liep hij ook niet onmiddellijk heel warm
                                Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                                  Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.

Alvast bedankt!
                                  Nieuwe XC90 eind 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Anonieme wagen van Zele ook D5
                                    Klopt, en verre van standaard onder d motorkap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      Voor den bompa

echt mooie fotos en ook mooie auto ,
                                      ook mooie politiewagen, hebben jullie soms ook mugs verkocht?
                                      want kvind die heel mooi in volvo stijl

Comment

• Leuke foto's, Maarten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Klopt, en verre van standaard onder d motorkap
                                          Zoals ? Buiten mss gechipt is die standaard hoor..

Comment

Working...
                                          X