Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad een mooie dienst, veel volk ook, dat raakt een mens. En als zelf lid te zijn van een jeugdbeweging is het inderdaad geweldig tof te zien dat er nog zoveel solidariteit tussen de verschillende jeugdbewegingen is

Dit blijft nog even hangen ..
    All hail the Ovlov

Comment

• Geen idee, ik rij er af in Aalter en ga dan via tielt.

Had eigenlijk wel nog wat willen babbelen na de dienst, maar was wat kou en iedereen had honger. Sorry voor de naamfoutverspreking
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
        Inderdaad een mooie dienst, veel volk ook, dat raakt een mens. En als zelf lid te zijn van een jeugdbeweging is het inderdaad geweldig tof te zien dat er nog zoveel solidariteit tussen de verschillende jeugdbewegingen is

idd, 't hangt nu in m'n vel en 't zal wel nog even duren.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Geen idee, ik rij er af in Aalter en ga dan via tielt.

Had eigenlijk wel nog wat willen babbelen na de dienst, maar was wat kou en iedereen had honger. Sorry voor de naamfoutverspreking
        Geen probleem jong, nie erg.
        Ik had eigenlijk algemeen niet veel zin meer in een babbeltje eerlijk gezegd. En ik zeg dat eigenlijk nooit, anders. Integendeel, we moesten elkaar al langer eens ontmoet hebben. Maar gewoon, 'k was wat onder de indruk. Ik wou naar 't vrouwtje en de kindjes, moest naar 't toilet en had ook honger. Bijgevolg ietske te rap gereden, maar da's bijzaak en nemen we erbij.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
          Inderdaad een mooie dienst, veel volk ook, dat raakt een mens. En als zelf lid te zijn van een jeugdbeweging is het inderdaad geweldig tof te zien dat er nog zoveel solidariteit tussen de verschillende jeugdbewegingen is

Inderdaad.

Pff, was wel aangrijpend (zeker dat kaartje, toen ik dat las... pff) .
          Zo veel volk die afscheid kwam nemen, zoveel vrienden van hem die tranen lieten rollen...
          Ik heb geen woorden meer hiervoor...

---

R.I.P MAARTEN

Comment

• Had het ook best moeilijk tijdens de offerande. Moest niet teveel naar zijne foto kijken

zó spijtig

Weet er trouwens nog iemand van wie dat gedicht was in het begin, of hoe het precies ging? Vond dat zó waar en correct
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              Had het ook best moeilijk tijdens de offerande. Moest niet teveel naar zijne foto kijken

zó spijtig

Weet er trouwens nog iemand van wie dat gedicht was in het begin, of hoe het precies ging? Vond dat zó waar en correct
              portugees dichter, maar de naam kon ik geen minuut onthouden.
              Bram zal ons wel kunnen helpen, wat later. Was inderdaad zo waar.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Pfff, qua volk was het echt indrukwekkend. Ik hoop oprecht dat iedereen daar héél veel steun heeft aan elkaar, zowel vandaag als in de toekomst.

Ik kan enkel en alleen respect hebben voor z'n beslissing, maar ik hoop ergens dat z'n omgeving het min of meer wist dat hij ongelukkig was en dat Maarten nu ergens is, waar hij beter af is en dat dat voor iedereen een (magere) troost is.

Blijkbaar had Maarten 2 grote passies, KSA en auto's en ik ben "blij" dat ik dat laatste stukje heb kunnen vertegenwoordigen want z'n passie beleefde hij hier op het forum... Moest wel effe lachen met die BMW in het tekstje van de buurmeisjes want dat was eigenlijk "ons deeltje"

De begrafenis was zwaar, al die mensen en tijdens de offerande was het serieus op de tanden bijten want er lieten veel mensen een traan en die muziek helpt er natuurlijk niet bij Gek dat er blijkbaar nog mensen dat tekstje onthouden hebben van die Portugees, dat was nagel op de kop...

Have fun daarboven Maarten!

Comment

Kan het zijn dat je bent vertrokken toen de dienst net begon? Heb je dan zien vertrekken denk.

Droevige gebeurtenis
                  inderdaad, heb een kleine 5minuten binnen gestaan in't zaaltje rechtover 't groeten maar 't werd veel te druk voor mij(allez voor't hart)daarom vertrokken
                  stonden nog mensen aan te schuiven buiten
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    inderdaad, heb een kleine 5minuten binnen gestaan in't zaaltje rechtover 't groeten maar 't werd veel te druk voor mij(allez voor't hart)daarom vertrokken
                    stonden nog mensen aan te schuiven buiten
                    tof dat je ook langs kwam! Maar je gezondheid is inderdaad niet uit het oog te verliezen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Kan het zijn dat je bent vertrokken toen de dienst net begon? Heb je dan zien vertrekken denk.

Droevige gebeurtenis
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      tof dat je ook langs kwam! Maar je gezondheid is inderdaad niet uit het oog te verliezen.
                      kweetet maar had graag kunnen blijven maar al een paar dagen doodmoe en wa last, ik peins dat ik weer teveel gewild heb vandeweek
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        vele auto's gezien van forummers(Nik & Rafiki's Volvo's stonden aan de kerk alsook veel bekende E30's)
                        ik kon er spijtig genoeg niet zo vroeg zijn om aan te sluiten
                        en de dienst bijwonen als er zoveel volk is, is momenteel een beetje té voor de gezondheid
                        Toch bedankt dat je de moeite gedaan hebt om af te komen! Twas een moeilijk moment, maar ik denk dat we op geen betere manier afscheid hadden kunnen nemen. Zowel als autoforummers, als ksa'ers, vrienden, familie... Echt onder de indruk van de rouwstoet! Maarten's laatste ritje, in autoforumverband! No words..

Comment

• dat was het dat me zo aangreep ....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Blog van Maarten zijn zus... Mooie samenvatting van de mis (muziek, tekstjes).

Comment

Van de blog:

Vandaag is één
                              van die dagen
                              waarop ik nooit
                              een toekomst heb gehad.
                              Er is alleen
                              een star, roerloos
                              heden, omheind
                              door een muur
                              van beklemming.
                              Er varen schepen
                              naar vele havens,
                              maar geen enkel schip
                              vaart naar waar het leven
                              geen pijn doet, en
                              nergens kun je van boord
                              om te vergeten.

(Fernando Pessoa)

Comment

• Blij om te horen dat het het eerbetoon zo super was. Ik denk dat ik niet de enige ben die de afgelopen dagen elke dag aan Maarten heeft gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                                  Blij om te horen dat het het eerbetoon zo super was. Ik denk dat ik niet de enige ben die de afgelopen dagen elke dag aan Maarten heeft gedacht.
                                  Klopt. Hier ook...
                                  Merci om de muziek ook te delen, mooie keuze.
                                  Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Zeldzaam zeker?

Comment

• Mooi exemplaar wel!

Comment

• mooie wagen

het oudere broertje van de mijne
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Zo'n Volvo V70 XC 2.5T vind ik ongelooflijk dik! Maar dat is zeker nooit geleverd in België?

Comment

Working...
                                          X