Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook, om de een of andere reden passen die Thor-velgen niet zo goed (ook al zijn ze eigenlijk niet lelijk) op deze.

Comment

• Komaan gasten, waar zijn de liefhebbers: LPG erin en gaan voor een zacht prijsje!

Volvo S80 2.9

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        De summum-strips kan je er af klikken en vervangen door gewone

Andere velgen zou ik er ook nog op zetten. De velgen van Alex60 of Wouter.
        De velgen vind ik op zich niet mis maar die die je opnoemt zullen er heel knap onderstaan. Of de 18" R-velg moet ook heel knap zijn.

Comment

• dat wou ik nu nog niet melden, want er zijn al genoeg wannabe's met R-velgen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zo'n soort bestaat ook natuurlijk.
            't Zijn gewoon knappe velgen vind ik.

Comment

• De nieuwe velgen van vader z'n V70. De 17" pegasus R velgen. Origineel geen aftermarket.
              Ik probeer hem nu nog een verlaging aan te smeren maar dat ziet hij voorlopig toch niet zitten

'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
              '08 S60 2.4D
              http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
              http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Knappe velgen voor onder een V70! Verlagen hoeft niet direct vind'k..

Was trouwens onlangs met iemand aan het praten die verwonderd was dat ik een Volvo-'liefhebber' was. Hij vond het raar dat je 'liefhebber' kon zijn van een Volvo. Hij reed er enkel mee uit rationeel oogpunt (het was trouwens niet zijn eerste Volvo). Liefhebbers was volgens hem meer iets voor Alfa rijders o.i.d.
                Ik moet toegeven dat ik toch een beetje 'geshockt' was door z'n reactie. Is het zo raar om een Volvo te verzorgen en er fier op te zijn dat hij na 222d km er uit ziet alsof hij juist de eerste kilometers achter de rug heeft? Het deed me een beetje denken aan de (wijlen)buurvrouw van m'n ouders die het vroeger ook zo grappig vond dat ik week na week m'n 940 afwaste: "Waarom doe je dat, da's toch een oude auto?"

Comment

• Da's gewoon het imago van Volvo denk ik ...

Ik krijg het mijn vriendenkring ook moeilijk uitgelegd hoor. Maar na een keer mee te rijden snappen ze het allemaal

Mijn collega's daarentegen, die blijven het een auto voor papa's vinden
                  All hail the Ovlov

Comment

• Ik reed op jouw leeftijd met een kar voor opa's, altijd leuk om not mainstream te doen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten

gewoon op antwoorden dat je in die laadbak perfect kan oefenen...., niks in de weg, zachte tapijtjes onder 'r billekes en onder jouw knietjes....
                      alleen spijtig dat je nog zo geen donkere ruiten hebt als Bompa en mezelf op je V70

die zitten daar met reden hé
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        gewoon op antwoorden dat je in die laadbak perfect kan oefenen...., niks in de weg, zachte tapijtjes onder 'r billekes en onder jouw knietjes....
                        alleen spijtig dat je nog zo geen donkere ruiten hebt als Bompa en mezelf op je V70

Heb hun inderdaad dan dit artikel voorgeschoteld: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ion-wagon.html

En inderdaad, mijn ruiten zouden donkerder mogen, van ver is het wel ok, maar van dichtbij kan je ook maar gewoon binnenkijken
                        All hail the Ovlov

Comment

m'n volgende moet dat zeker ook hebben!
                          privacy glass

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Komaan gasten, waar zijn de liefhebbers: LPG erin en gaan voor een zacht prijsje!

Volvo S80 2.9
                            Ik ben ooit naar een S80 diesel gaan kijken. Hele grote auto maar daar stopt het voor mij ook bij. Hoe staan jullie tov dit model S80 als volvo liefhebber?
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Comfortabel cruisen? De ideale Volvo.
                              Er bestaan minstens even goede alternatieven bij andere merken. Maar wil je zeer goede zetels en een comfortabele en zuinige kilometervreter, dan doe je geen miskoop.
                              Wil je een dynamische allrounder, dan laat je best de S80 I naast je.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Comfortabel cruisen? De ideale Volvo.
                                Er bestaan minstens even goede alternatieven bij andere merken. Maar wil je zeer goede zetels en een comfortabele en zuinige kilometervreter, dan doe je geen miskoop.
                                Wil je een dynamische allrounder, dan laat je best de S80 I naast je.
                                de 2.9 is idd een ideale cruiser, vermogen genoeg zonder dat je er van op kijkt, een beetje als de S60 met 170pk 5cyl, goed maar nie meer dan dat
                                zelfs de T6 voelt niet snel aan maar is het wel, gaat in hernemingen gelijk op met de R maar je voelt't niet(oke, hij moet ietske lossen maar weinig) maar tis comfy zonder een stamp in je rug
                                zet die 2.9 op gas en doe er 50.000km per jaar mee en je zal relaxed rijden zonder je op te jagen
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

de 2.9 is idd een ideale cruiser, vermogen genoeg zonder dat je er van op kijkt, een beetje als de S60 met 170pk 5cyl, goed maar nie meer dan dat
                                  zelfs de T6 voelt niet snel aan maar is het wel, gaat in hernemingen gelijk op met de R maar je voelt't niet(oke, hij moet ietske lossen maar weinig) maar tis comfy zonder een stamp in je rug
                                  zet die 2.9 op gas en doe er 50.000km per jaar mee en je zal relaxed rijden zonder je op te jagen

kan ik beamen die 2.9 is een zalig blockje en zeker op gas

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

m'n volgende moet dat zeker ook hebben!
                                  privacy glass
                                  dat komt er bij idd ook ooit nog in als ist maar een stikker op de ramen, maar dat mis ik soms wel

Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
                                  Da's gewoon het imago van Volvo denk ik ...

Ik krijg het mijn vriendenkring ook moeilijk uitgelegd hoor. Maar na een keer mee te rijden snappen ze het allemaal

idd klinkt mij heel bekent in de oren
                                  maar laat ze maar zeggen ik zal wel genieten
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                                    dat komt er bij idd ook ooit nog in als ist maar een stikker op de ramen, maar dat mis ik soms wel
                                    Mijne zijn ook met folie hoor, niet gespoten.
                                    Indien goed uitgevoerd zie je dat niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• De optie af-fabriek is steeds een redelijk percentage doorzichtig. De mijne zijn ondoorzichtig. In 't begin was het even wennen hoor. En in 't donker is 't soms wel ambetant als de straat weinig verlicht is: voetgangers en fietsers zonder licht zie je niet.
                                      In de S60, die hetzelfde interieur heeft als de V70, zeiden de kinderen 't eerst van al "amai da's hier klaar"
                                      Maar 't volgende dat ze zeiden als de zon binnenscheen: "kunnen hier ook van die donkere ruiten op?"

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

De optie af-fabriek is steeds een redelijk percentage doorzichtig. De mijne zijn ondoorzichtig. In 't begin was het even wennen hoor. En in 't donker is 't soms wel ambetant als de straat weinig verlicht is: voetgangers en fietsers zonder licht zie je niet.
                                        In de S60, die hetzelfde interieur heeft als de V70, zeiden de kinderen 't eerst van al "amai da's hier klaar"
                                        Maar 't volgende dat ze zeiden als de zon binnenscheen: "kunnen hier ook van die donkere ruiten op?"

dak niks zie door mijn achter raam is niks in de vrachtwagen moet ik ook altijd op mijn zij spiegels rijden. enkel het parkeren s'nachts kan moeilijker worden maar daar zijn achteruit rij camera's voor :p
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Working...
                                        X