Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
    Wauw
    Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    Vreemd, maar toch speciaal en mooi he!
    Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
    Het zou ook een (mat) 'folieke' zijn ;-)
    Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Die matte S60 is dik .
    Potentiële sleeper dit.. Daar hou ik van. OZ lichtgewicht velgen.. wil ik ook, damn!

Comment

• Ik wil zo'n V60 D3 in de nieuwe 136pk versie als leasebak - 114CO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Ik wil zo'n V60 D3 in de nieuwe 136pk versie als leasebak - 114CO.
        Waar haal je die info?

Ik was eergisteren nog bij mijn volvo dealer. Volgens hem hebben zowel de D3 als de D4 een uitstoot van 119gr Co2.
        't was precies allemaal wel nog niet helemaal duidelijk, hun configurator werkte nog niet.

Nog een vraagje: zit er op de V60 iets als electrische voorruit verwarming? of is de voorverwarming van het passagierscompartiment een alternatief?
        Op mijn huidige wagen zit voorruit verwarming en 't is best handig als het weer eens gevrozen heeft (knopje duwen en een minuutje later de ruitenwissers even aan en weg is het ijs)

Comment

• Comment

• Opgelet, daar spreken ze over de s60, de uitstoot van de V60 is misschien niet dezelfde. Ik zou toch eerder gokken op 119gr Co2

Nog een beetje afwachten op de officiele specs van Volvo zelf.

Comment

• Model/Engine D2 (115 hp) D3 (136 hp) D4 (163 hp) D5 (215 hp)
              S60 114 g 114 g 114 g 119 g
              V60 119 g 119 g 119 g 120 g
              V70 119 g 119 g 119 g 126 g
              S80 119 g 114 g 114 g 120 g

Dit zijn de officiele cijfers van Volvo. (bron: https://www.media.volvocars.com/glob...?mediaid=43313 )

Comment

• Flyerklein.jpg
                even voor de lief hebbers en eigenaars van oudere volvo's onder ons

auto en onderdelen verkoop

Op 15 april vindt er een
                onderdelen en auto verkoop plaats.

Waar: Groeningenlei 31, 2550 Kontich
                (België)
                Hoelaat: van 10 tot 17 uur

Toegang is gratis.

Ook
                standplaats om te verkopen is gratis, wel op voorhand te reserveren bij Raf
                Mennes (rafmennes@hotmail.com of +32 475/98.83.00 na 19 uur). De details zijn
                dan met hem af te spreken.

Dus allen daarheen!!!
                http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• ik vertrek er nu naartoe, niet om onderdelen te sprokkelen, maar voor de sfeer

Comment

• ik ben net terug en heb mij een origeneel nieuw volvo alarm gekocht in de hoop dat het past :p

anders verkoop ik het wel voort :p
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Damm had ook willen gaan, natuurlijk te laat gezien.

Comment

• Ik ben een totale leek op het gebied van LPG, en ik heb De Roover Sint-Truiden om een offerte gevraagd.
                        Dit is hun reactie:

Geachte,
                        De Volvo XC60 met 2.0L motor van 2011 is uitgerust met een direct ingespoten
                        motor.
                        Voor de direct ingespoten motoren is er momenteel geen goed werkende LPG
                        installatie beschikbaar. De meeste LPG fabrikanten zijn al jaren een systeem
                        voor deze motor aan het ontwikkelen maar zal de eerste tijd nog niet klaar
                        zijn voor de verkoop.
                        Klopt dit? Kan je een direct ingespoten benzinemotor niet op LPG leggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                          Ik ben een totale leek op het gebied van LPG, en ik heb De Roover Sint-Truiden om een offerte gevraagd.
                          Dit is hun reactie:

Klopt dit? Kan je een direct ingespoten benzinemotor niet op LPG leggen?
                          hier vind je meer uitleg, daarom ook dat ik je Dirk aanraadde van LPG techniek Limburg

mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            hier vind je meer uitleg, daarom ook dat ik je Dirk aanraadde van LPG techniek Limburg

http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html
                            Had ik inderdaad ook al gevonden, maar een systeem voor de Ford/Volvo 2.0T is blijkbaar nog niet gereed.

Comment

Had ik inderdaad ook al gevonden, maar een systeem voor de Ford/Volvo 2.0T is blijkbaar nog niet gereed.
                              al gemaild naar Vialle?

(De Roover werkt niet met Vialle)
                              mijn autootjes:

Comment

al gemaild naar Vialle?

(De Roover werkt niet met Vialle)
                                Nee, nog niet.

Comment

Nee, nog niet.
                                  ik heb een mailke gestuurd naar hen, ben benieuwd
                                  als ik antwoord heb, stuur ik het je wel door

Dag Philippe,
                                  Fijn te horen dan je nog steeds tevreden bent!

Wat betreft de XC60, als het inderdaad een directe injectie is kunnen we deze helaas nog niet ombouwen.
                                  Het zal ook nog wel een tijdje gaan duren voor er iets gaat zijn voor de Volvo’s.

Helaas,
                                  Groeten,

Dirk Huysmans

Limburgse Lpg Technieken
                                  Marktplein 12
                                  3940 Hechtel - EKSEL
                                  Tel. : 011/ 60 68 99
                                  Fax: 011/ 39 24 89
                                  email: info@limburgselpgtechnieken.be
                                  website: www.limburgselpgtechnieken.be

Last edited by Philken; 19/04/2012, 18:26.
                                  mijn autootjes:

Comment

• Mijn toekomstige schoonbroer zoekt een Volvo 240 break voor in zijn film ! Hij heeft al een 79'er 123 200D.

Het mag gene witte of zwarte zijn ...

Als jullie iemand weten !

De opnames gaan door in Brakel !

Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Mijn toekomstige schoonbroer zoekt een Volvo 240 break voor in zijn film ! Hij heeft al een 79'er 123 200D.

Het mag gene witte of zwarte zijn ...

Als jullie iemand weten !

De opnames gaan door in Brakel !

laat 'm eens informeren bij Banden Jef in Lierde(bij Brakel) steenweg 224
                                      vorige eigenaar heeft er eentje(woont er nog boven)
                                      mijn autootjes:

Comment

laat 'm eens informeren bij Banden Jef in Lierde(bij Brakel) steenweg 224
                                        vorige eigenaar heeft er eentje(woont er nog boven)
                                        Bedankt zal het doorgeven !

Is dat bij privé mensen ?
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Bedankt zal het doorgeven !

Is dat bij privé mensen ?
                                          hebben een zaak(studiebureau)
                                          vragen naar Johan, gewoon in bandencentrale binnen gaan, ze zullen je daar wel verder helpen
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X