Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
    Ook van Swedespeed, een nieuw te bestellen kleur "Hello Yellow":

't Is iets speciaals, maar het geel op die 850 vind ik toch mooier uitvallen

in deinze rijdt er al een tijdje een C30 in dat kleur rond, ik dacht dat dienen 'm speciaal had laten spuiten in 't creamyellow, blijkbaar kan je dat dus zo bestellen?

een T5 awd manueel in dat kleur met R design dan voor mij
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Yup, je kan het gewoon bestellen. Er is nog een nieuwe kleur trouwens "Rebel Blue".

Comment

• Dashboard kapot:

Comment

• Inderdaad, er ontbreken een paar achten in 't eerste rijtje.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Yup, je kan het gewoon bestellen. Er is nog een nieuwe kleur trouwens "Rebel Blue".

Onopvallend ga je hier niet mee passeren.

Comment

Yup, je kan het gewoon bestellen. Er is nog een nieuwe kleur trouwens "Rebel Blue".

dat kleurke in een Rdesign T6 njammie
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Schitterende kleur!
                Voor mij de V60 graag!

Bijgevoegde Bestanden
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Doet me toch wel keihard aan onze tweede V70 in huis denken:

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• LOL.....

Comment

• Heb je de link want op dat forum zijn er zoveel subs......

Waarom na-apers?

Comment

• Ik neem aan dat je het op mij voorhebt?

Ik noem hen na-apers omdat ik ook rondrijd zonder V O L V O-monogram achteraan. Het was geen bewuste keuze, bij de garage waren ze gewoon te ijverig (Ik had gevraagd om de gewone monogrammen op de carrosserie weg te laten maar ze hebben alles van letters weggedaan en ze zijn speciaal voor mij een blanco nummerplaathouder gaan kopen ). Nu vind ik het best wel knap zo. Ik had gewoon nog nooit een andere C30 gezien die helemaal "clean" was achteraan.

Dit is mijn achterkant:

2qsxws1.jpg
                        Last edited by ; 05/05/2012, 01:27.

Comment

• Ahzo, een mecanieker bij ons heeft zijn C30 ook blanco achteraan.

Comment

• Op de configurator van Volvo is de S80 beschikbaar met de T5 (240 pk). Eindelijk het gat opgevuld tussen de T4 en 3.2.

Comment

• Een turbogat dus Ahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                Mijn toekomstige schoonbroer zoekt een Volvo 240 break voor in zijn film ! Hij heeft al een 79'er 123 200D.

Het mag gene witte of zwarte zijn ...

Als jullie iemand weten !

De opnames gaan door in Brakel !

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                laat 'm eens informeren bij Banden Jef in Lierde(bij Brakel) steenweg 224
                                vorige eigenaar heeft er eentje(woont er nog boven)

Bedant voor de tip ! Het is inorde gekomen en de Volvo gaat meedoen in zijn film!

Nog is nen dikke merci !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Dat is nu toch veel auto voor weinig geld, of niet?
                                  Opties zijn wel niet goed aangeduid volgens mij.

(En voor Bompa: staat daar bij die garage ook geen Barent's Blue S60 te koop? )

Edit: der staan precies veel dik uitgeruste S60's te koop voor weinig geld.
                                  Last edited by ; 09/05/2012, 18:07.

Comment

• Van een koopje gesproken :

ik verkoop mijn S60, bouwjaar 2008, TOP LINE PLUS (dus nagenoeg full-option), vandaag 100.000ste kilometer probleemloos op te teller gezet aan dezelfde prijs als vermeld in bovenververmelde advertentie!

Auto is volledig daler onderhouden.

Kleur : Black saphir.

Reden verkoop : is fiscaal afgeschreven. (4 jaar)

Als er gegadigden zijn hoor ik het graag.

Groetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                                      Dat is nu toch veel auto voor weinig geld, of niet?
                                      Opties zijn wel niet goed aangeduid volgens mij.

(En voor Bompa: staat daar bij die garage ook geen Barent's Blue S60 te koop? )

Edit: der staan precies veel dik uitgeruste S60's te koop voor weinig geld.
                                      Een S60 in occasie is steeds veel auto voor weinig geld. Alleen weten velen dat niet
                                      Ik merk dat genoeg aan mensen die onze S60 zien. Vooreerst geloven ze amper dat die 9j is en vervolgens verschieten ze dat we maar zo weinig betaald hebben.
                                      Dat heeft dan wel als nadeel dat sommigen denken dat die duurder is en niet verstaan waarom we 'zo een dure' wagen kopen als tweede wagen.
                                      Maar m'n vrouw heeft even veel recht op comfort.
                                      En als ze dan meerijden: "dat rijdt wel goed he".

Bovendien is zowat elke S60 dik uitgerust. Bijna allemaal leder, cruise (standaard vanaf 2004 dacht ik), audio (idem) en aut. airco. En daarvan 80% met nog meer opties.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Iceman, jij bent echt een zegen voor al jouw landgenoten. Door jou gaan we nog beginnen geloven dat Nederlanders smaak hebben.

Comment

Working...
                                          X