Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Ik hoop vooral dat ze hem in productie nemen.
    Had ik nog niet gezien, one-off blijkbaar
    Zou anders een mooie opvolger zijn voor de S60R.
    Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Hoop ik ook dat deze in productie komt. En geen 5 Cillinder maar een V6 mag ook hoor
    V6 hebben ze niet liggen, het zal eerder de T6 6-in-lijn zijn

Comment

• Volvo plans 500bhp, M3-beating Polestar S60?!

Bron: http://www.autocar.co.uk/car-news/ne...g-polestar-s60

Volvo plans 500bhp, M3-beating Polestar S60?!

A 500bhp, Polestar-developed version of the Volvo S60 will make production, insiders have revealed. The new model, developed by the team behind Volvo’s Swedish Touring Car Championship entry, was spied in Sweden for the first time last week and is said to be close to a market launch.

Insiders have given no details away other than the BMW M3-eclipsing power output. It is unlikely Volvo would have stretched its six-cylinder engine to make such a figure, so power is expected to come from a turbocharged version of the 4.4-litre Yamaha V8 found in the XC90 (and 
the Noble M600).

A Haldex all-wheel drive system is also likely to feature, along with a pair of clever differentials taken from the C30 Polestar concept.
      The spy pictures mask Polestar’s bodywork changes, but these are likely to include a more aggressive front end with additional engine cooling, plus wider sills and a diffuser at the rear. The spy pics do show the new, larger alloy wheels.

Comment

• Niet zo duur eigenlijk:
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooi, maar de BBS'en blijven het mooist onder de uwe imo. Hoe is het ermee? Geen problemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Mooi, maar de BBS'en blijven het mooist onder de uwe imo. Hoe is het ermee? Geen problemen?
              Alles perfect in orde We doen er nog een tijd mee verder. De BBS'en vond ik ook wel knap, maar 't was eens tijd voor iets anders en kon deze deal niet afslaan. BBS'en staan dus te koop.

Comment

• Verandering houdt het natuurlijk "spannend", mooi zo!

Comment

• Knappe D5

BMW X5 45e

Comment

• Zo had ik hem voor mijn pa geconfigureerd.
                    Rode Volvo's blijven gewoon het einde voor mij.

Comment

• Hier ook een zwak voor rode Volvo's

Comment

• misschien een beetje off-topic maar ik heb een S60 besteld met het high performance multimedia / audio systeem. Is de upgrade naar het premium systeem zijn geld waard?

Comment

• Ik vind dat persoonlijk zeker de moeite. High performance is goed maar premium kan een stul luider en veel zuiverder..... Heb het besteld op mijn nieuwe V40 :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                            misschien een beetje off-topic maar ik heb een S60 besteld met het high performance multimedia / audio systeem. Is de upgrade naar het premium systeem zijn geld waard?

ik weet niet of je hier aan iets hebt maar mijn 960 van 1995 heeft ook premium en kan u zeggen dat die nu 17jaar later nog steeds super geluid produceren.

kan u zeggen dat als ik ooit een nieuwe koop dat er zeker moet in zitten.

die blijven gewoon goed spelen door de jaren heen. ( als je ze niet overbelast natuurlijk want dan speel je zelfs de beste luidspreker kapot.)
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                              misschien een beetje off-topic maar ik heb een S60 besteld met het high performance multimedia / audio systeem. Is de upgrade naar het premium systeem zijn geld waard?
                              In mijn S80 heb ik Premium, maar dat is van Dynaudio. Weergaloos! Mega meerprijs, maar als je van plan bent om hem enige tijd bij te houden zou ik het zeker overwegen!

Maar ik kan enkel vergelijken met het standaard (Performance) systeem. Het High Performance systeem heb ik jammer genoeg niet gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                In mijn S80 heb ik Premium, maar dat is van Dynaudio. Weergaloos! Mega meerprijs, maar als je van plan bent om hem enige tijd bij te houden zou ik het zeker overwegen!

Maar ik kan enkel vergelijken met het standaard (Performance) systeem. Het High Performance systeem heb ik jammer genoeg niet gehoord.
                                thx

ik heb mijn config laten aanpassen en nu ook de premium besteld

Comment

• als je graag goede en wat luidere muziek luisterd ga je daar volgens mij geen spijt van krijgen.
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Net een nieuwe V40 zien rijden en da's toch een serieus knappe wagen geworden.
                                    Iemand enig idee ivm grootte van de koffer tegenover de V50?
                                    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                    1990 Volvo 344
                                    1991 Mercedes W124 230CE
                                    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                    1980 Volkswagen Derby CLS
                                    1990 Mercedes W124 230CE
                                    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Comment

• De nieuwe V40 verlaten de fabriek zeer vlotjes hierjuist op de E40 Gent-Brussel minstens 5 opleggers gezien vol met V40's. Nadeel is wel dat ik er geen enkele heb gezien met mooie velgen

Comment

• Joepie..... dan zullen ze er bijna zijn!!!! Leuke velgjes zitten in de accesoirelijst :-(

Comment

Working...
                                          X