V50 had 417 liter kofferruimte en de V40 335, dus een stuk kleiner!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenJoepie..... dan zullen ze er bijna zijn!!!! Leuke velgjes zitten in de accesoirelijst :-(
echt mooi ! de mooiste auto volgens mij in dit segment
kheb snel een paar fotos genomen
v40 draai II def.jpg
v40 ar II.jpgv40 zijkant II.jpgv40 arII lichten.jpg
Comment
-
WOW
Spijtig van de automaat, voor de rest schitterend exemplaar!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenWat een zalige R !'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWOW
Spijtig van de automaat, voor de rest schitterend exemplaar!
voor deze was k 'te laat' , ik had juist mijn eerste 850 gekocht(2.5 20V) en als ik ze mocht gaan halen stond de ge(i)le ernaast maar ze waren al uitverkocht, 4 jaar later dan maar een 850R gekocht van 3 jaar oud (nieuw was ze te duur)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenAls je nu echt zo'n liefhebben bent om van je verpeste middenconsole dat ervan te maken opzich heel mooi gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichtenspijtig ook dat je nog voor die 850 nog bijna 5000€ moet neertellen voor de biv
simulatie gedaan: 260€ biv(1e inschrif: mei 95 , 13fisc pk, 177kw)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOp zich geen slecht idee maar ik zou het wel niet door mijn 5-jarig dochtertje laten doen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
heb het via de belastingportaal site gedaan en ik kom nog steeds uit op 4957
chassisnummer inschrijvingsdatum datum van eerste inverkeerstelling type verkeersbelasting -- Maak een keuze -- Alle Belasting op inverkeerstelling Jaarlijkse verkeersbelasting Aanvullende verkeersbelasting roetfilter fiscale PK Ik ken de fiscale PK van mijn voertuig niet. CC kilowatt simulatie De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 4.957EUR
Comment
-
inschrijvingsdatum datum van eerste inverkeerstelling type verkeersbelasting -- Maak een keuze -- Alle Belasting op inverkeerstelling Jaarlijkse verkeersbelasting Aanvullende verkeersbelasting roetfilter fiscale PK Ik ken de fiscale PK van mijn voertuig niet. CC kilowatt simulatie
Comment
-
wel mijne is wel van 95 maar met de lpg en die nieuwe catalizator die special gecoat is, stoot die oude bak bijna geen co2 meer uit.
op de keuring kosten ze geen meeting doen van de co2, het vakje waar de getallen in komen werd blauw :p
tegen over al die nieuwe diesels waar ze amper mee rijden nooit warm komen te staan die stooten roet en fijn stof uit dat het ni schoon is en dat krijgt voor delen langs alle kanten.
ze zouden de mensen die een juiste wagen kiezen voor hun gebruik moeten belonnen en niet iedereen met diesels laten rond rotsen.
Comment
-
Weet iemand wat de melding "Anti-SKID is tijdelijk uit" betekent bij de meldingen op het dashboard van een XC90? Die melding komt de laatste tijd steeds tevoorschijn bij het starten van de motor. Aangezien we nu met de Volvo in Italië zitten, dealer gemaild met de vraag of het ernstig is en antwoord gekregen dat het op zich geen kwaad kan, maar noch uit zijn antwoord noch uit eens googelen op het hier veel te trage internet kan ik afleiden wat die anti-SKID dan wel zou zijn. Iemand een idee?BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
Comment