Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    rij impressies van de tests zijn allemaal in Italie of spanje(kweeniemeer waar de voorstelling was) dus op betere wegen dan de wegen hier, daarom dat 't isschien iets minder overkwam
    enne als ik een test doe met een wagen die ik eventueel zou kopen/ krijgen van't werk kies ik bewust om een lagere motorversie, gewoon om achteraf niet teleurgesteld zou zijn
    zo heb ik indertijd bij Volvo alle versies van de 850 en opvolger V70 getest behalve de T5 en de R
    en me dan een R besteld dan heb je nog eens die extra sensatie eenmaal die geleverd werd
    als firmaslet mocht ik vorig jaar de 320d ed kiezen, ik heb de 316d genomen omdat die voor wat ze dient vlot genoeg is (en achteraf ben ik blij met de nieuwe VAA regeling)
    always keep in mind:niks waar je zo makkelijk aan went als vermogen(in alle betekenissen van het woord)
    Eigelijk wel slim gezien van je tests Moest ik nu een nieuwe auto kopen, ik zou zeker uitkijken naar de V40 hoor maar liefst wel met een R-design kitje erop ben benieuwd hoe die eruit ga zien
    Maarja die 316 zou ik dan ook kiezen als je een machien als de V70R hebt Het kost al veel teveel aan VAA om dan nog eens een 320 te hebben, daar zou ik ook voor passen ze.

Comment

• Toen ik de Skoda bestelde (1.9) kreeg ik als aanloopwagen een 2-liter TDI, dat valt tegen als je je nieuwe kar in ontvangst neemt .

Comment

• Vet in het rood

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Rode volvo breaks En dan nog met een dikke naft

Comment

• Combinatie int/ext vind ik maar niets. Hoewel ik altijd fan geweest ben van dat int.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Combinatie int/ext vind ik maar niets. Hoewel ik altijd fan geweest ben van dat int.
              de combinatie vind ik nu ook niet zo mooi. Maar kzou hem wel willen

Comment

Combinatie int/ext vind ik maar niets. Hoewel ik altijd fan geweest ben van dat int.
                Kan ik je wel in volgen, er zijn mooiere combinaties . Het rood op zich vind ik supervet, al mag je dan wel vergeten onopvallend door het verkeer te glijden.

Comment

IDD dat interieur in combinatie met 't blauw dat ze enkel voor de R hadden vanaf 2006
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    IDD dat interieur in combinatie met 't blauw dat ze enkel voor de R hadden vanaf 2006
                    Echt hè, zo stond de S60R indertijd in Brussel op het salon. Ik was meteen verliefd

Deze rode V70 vind ik ook niet zo super. Ik ben thans wel fan van rode auto's maar deze V70 heeft teveel ongespoten zwarte trim. B&V zijn S60R was dan wel weer zeer knap!
                    Ook het interieur er niet zo goed bij imho.

Maar toch een dik hok!
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Toevallig iemand die deze verkoper kent of er toevallig passeert?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ziet er op foto een nette ketel uit maar om effe naar Gent te rijden om eens te gaan kijken is wat teveel van het goede.
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Toevallig iemand die deze verkoper kent of er toevallig passeert?

Ziet er op foto een nette ketel uit maar om effe naar Gent te rijden om eens te gaan kijken is wat teveel van het goede.
                        Ik ken hem niet, maar ik ken andere garagisten in Erpe-Mere, ik kan het eens vragen aan hun of dit een nette kerel is of niet. Als je wel kan ik daar ook eens passeren Dat is toch niet ver van bij mij

Comment

• Aalst is wel wat verder dan Gent, ik weet die handelaar zijn. Doet alleen maar Volvo's. Heb er er al veel goeds van gehoord en ik moet straks naar Brussel, dus als je wilt kan ik wel eens een omweg maken en langs daar passeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Aalst is wel wat verder dan Gent, ik weet die handelaar zijn. Doet alleen maar Volvo's. Heb er er al veel goeds van gehoord en ik moet straks naar Brussel, dus als je wilt kan ik wel eens een omweg maken en langs daar passeren
                            Ik moet dan ook bijna elke dag naar Gent effe de gentse steenweg pakken op de terugweg lukt ook wel

Comment

• zeker nu de afrit aalst is afgesloten, je moet toch via erpe mere de E40 op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                zeker nu de afrit aalst is afgesloten, je moet toch via erpe mere de E40 op
                                Ik rij er in Affligem op. Tzijn toch ambetante werke ze :s Als er ne camion oprijdt me die versmalde rijstroken, geraakte er al niet eens meer voorbij :s

Comment

• Ik heb 2 opties: via dendermonde -Asse - E40 of Overmere - Erpe mere - E40
                                  liever dat 2de dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Ik ken hem niet, maar ik ken andere garagisten in Erpe-Mere, ik kan het eens vragen aan hun of dit een nette kerel is of niet. Als je wel kan ik daar ook eens passeren Dat is toch niet ver van bij mij
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Aalst is wel wat verder dan Gent, ik weet die handelaar zijn. Doet alleen maar Volvo's. Heb er er al veel goeds van gehoord en ik moet straks naar Brussel, dus als je wilt kan ik wel eens een omweg maken en langs daar passeren
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Ik moet dan ook bijna elke dag naar Gent effe de gentse steenweg pakken op de terugweg lukt ook wel

Zo super zijn! Al is het maar om de algemene staat eens te checken. Zo foto's kunnen erg bedriegen heb ik al gemerkt!
                                    Je ziet maar, je moet je er niet voor in bochten wringen maar ik zou het wel enorm appreciëren Voor info kan ik altijd bellen maar de optische staat checken is moeilijker hè.

Merci in ieder geval al!
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik passeer straks wel, zal vanavond maar pas kunnen antwoorden.
                                      specifieke dingen waar ik op moet letten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                        Zo super zijn! Al is het maar om de algemene staat eens te checken. Zo foto's kunnen erg bedriegen heb ik al gemerkt!
                                        Je ziet maar, je moet je er niet voor in bochten wringen maar ik zou het wel enorm appreciëren Voor info kan ik altijd bellen maar de optische staat checken is moeilijker hè.

Merci in ieder geval al!
                                        Ik moet straks naar Gent rond 3u, ik gok rond 5u dat ik in Erpe-Mere kan zijn. Ik zal eens passeren, tis nu wel zondag maar wie weet staat de auto buiten & kan ik eens kijken.

Comment

• haha, die mens gaat op enen dag wel heel veel interesse hebben

Comment

Working...
                                          X