Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
    Volvovelgen.com is ook goedkoper dan de dealer. Niet veel, maar toch een beetje.
    Heb er al wat van gehoord, ja scheelt 300 euro dan met de dealer :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Heb er al wat van gehoord, ja scheelt 300 euro dan met de dealer :s
      En anders moet je eens kijken of je ze replica vindt. Ik dacht dat er hier iemand was met een goed adres voor replica's (maar misschien alleen voor pegagussen?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        En anders moet je eens kijken of je ze replica vindt. Ik dacht dat er hier iemand was met een goed adres voor replica's (maar misschien alleen voor pegagussen?).
        Ik vertrouw dat niet echt zo replicas.

Comment

• Ik ben zelf wel geen lover van een bepaald merk ofzo, maar heb deze wel gespot

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Ik vertrouw dat niet echt zo replicas.
            Zolang het van goede kwaliteit is... Maar ik begrijp je wel.

Comment

• Ik heb Paul juist even aan de lijn gehad. Klonk zeer vriendelijk en behulpzaam, hij verkoopt de C70 in opdracht van een klant. Hij zou in orde staan, heeft enkel een revisie van het gasklephuis nodig (volgens hem 150€). Mijn S60 overnemen lag wat moeilijk, hij heeft er al drie staan en ze verkopen niet zo super volgens hem. Omdat de auto van de klant is en niet van hem is is het ook wat moeilijk om een deal te maken...

Verder proberen mijn S60 te verkopen dus en dan hopen dat deze nog te koop staat. Er was al redelijk wat reactie op gekomen zei ie.
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nuja spijtig maarja je moet hem kunnem verkopen er zullen er wel nog komen wie weet wordt het nog een R

Jochen ik ga je nog een PM sturen ivm je S60

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Ik heb Paul juist even aan de lijn gehad. Klonk zeer vriendelijk en behulpzaam, hij verkoopt de C70 in opdracht van een klant. Hij zou in orde staan, heeft enkel een revisie van het gasklephuis nodig (volgens hem 150€). Mijn S60 overnemen lag wat moeilijk, hij heeft er al drie staan en ze verkopen niet zo super volgens hem. Omdat de auto van de klant is en niet van hem is is het ook wat moeilijk om een deal te maken...

Verder proberen mijn S60 te verkopen dus en dan hopen dat deze nog te koop staat. Er was al redelijk wat reactie op gekomen zei ie.
                  De ETM was ik nog vergeten, . Ga je er een keertje mee rijden?
                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                  '08 S60 2.4D
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Nee ik ga niet naar Erpe-Mere rijden voor een testrit met eenauto die ik voorlopig toch niet ga kopen.. Langs de andere kant kan hij mijn auto dan wel eens bekijken en mss van gedacht veranderen maar mijn vraagprijs kan hij toch nooit geven hè als handelaar...

Particulier verkopen is de boodschap!
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als hij goedkoper is ga ik daar eens vragen voor Midir velgen & sommige wisselstukken, wie weet kan ik er daar wel mooie krijgen
                      Hier heb ik mijn toekomstige winterwielen gekocht. Hij biedt regelmatig Midir-velgen aan:

Last edited by ; 16/07/2012, 14:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Die Midir-velgen zijn toch niet voor op een V50 hoop ik. Dat trekt echt op niets.
                        Juist wel, die staan er echt wel mooi op. Maarja smaken verschillen. http://www.volvo-forum.nl/viewtopic....=asc&start=600

Ik heb op de site van die handelaar uit aalst zo'n formulier ingevult waar je kan vragen stellen. Ik wou ze wat vragen voor onderdelen die ik nodig heb voor een toekomstig projectje maar spijtig genoeg lukt dat niet :s er komt op dat er een error is. Dat betekent dat ik daar straks eens moet binnenspringen

Comment

• Ik was vergeten dat er ook een gewone zilverkleurige Midir bestond. Die is zelfs heel knap op een V50. Zo'n Midir met een zilver hart en een donkere rand en zijkant van het hart is enkel knap op een C30 met R-design vind ik en zelfs dan niet icm elke kleur.

Comment

Ik was vergeten dat er ook een gewone zilverkleurige Midir bestond. Die is zelfs heel knap op een V50. Zo'n Midir met een zilver hart en een donkere rand en zijkant van het hart is enkel knap op een C30 met R-design vind ik en zelfs dan niet icm elke kleur.
                            Ik dacht nog die donkere maar dat gaat teveel zwart zijn op mijn V50.

Comment

• Denk er dan nog even over na. Zijn de Serapis-velgen geen optie? Voor mij nog altijd de knapste velgen op de Volvo-instappers.

Comment

• Die zien er volgens mij wat goedkoop uit

Comment

Die zien er volgens mij wat goedkoop uit
                                  Volledig akkoord. Het "strakke" ontbreekt er. Maarten heeft ze op zijn V50 en ze staan niet slecht, maar toch krijg ik steeds zo'n goedkoop gevoel erbij. Ook bij mijn eigen Isis-wintervelgen. Recentere velgen zoals Spider, Freja, Midir, Ailos (V40 volledig gevulde velgen) kunnen me dan wel weer bekoren, en dan slaan ze de bal (imo) weer volledig mis met de nieuwe (V40) velgen zoals Taranis, Segomo, Mannan, Matres (zie http://accessories.volvocars.com/Acc.../styling/wheel). Gelukkig verschillen smaken .

Comment

• vs

Ik weet wat ik er het goedkoopst vind uitzien met het hoogste aftermarketgehalte

Comment

• Mocht ik me helemaal laten gaan, zou ik er ook Midir's onder liggen incl verlagingskit. Maar stel ik me de vraag of +/- 1200 EUR voor velgen er niet een beetje over is... een ongeluk is namelijk snel gebeurd (en meestal sneller met duur materiaal als met goedkoop ;-) ) Dus, toen ik vorig jaar voor 300EUR een setje serapis kon overnemen, heb ik niet lang getwijfeld. 't Is een goeie 'compromis-velg' (klinkt ook wat beter dan 'goedkoop'). En vermits deze van de C70 komen, staan ze ook iets breder (net zoals de 18") dan 17" normaal. 't is dus allemaal een beetje: "voor wat, hoort wat". Want hou er rekening mee dat je met 18" (om het optisch in evenwicht te houden) ook wel wat lager moet. Die van Xenobe lag al wat lager dacht ik?

Comment

vs

Ik weet wat ik er het goedkoopst vind uitzien met het hoogste aftermarketgehalte
                                        De Midir in het volledig wit. Neem je de lichtgrijze of donkere versie dan heb je meer accenten die de velg er vele malen beter laten uitzien.

Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
                                        Mocht ik me helemaal laten gaan, zou ik er ook Midir's onder liggen incl verlagingskit. Maar stel ik me de vraag of +/- 1200 EUR voor velgen er niet een beetje over is... een ongeluk is namelijk snel gebeurd (en meestal sneller met duur materiaal als met goedkoop ;-) ) Dus, toen ik vorig jaar voor 300EUR een setje serapis kon overnemen, heb ik niet lang getwijfeld. 't Is een goeie 'compromis-velg' (klinkt ook wat beter dan 'goedkoop'). En vermits deze van de C70 komen, staan ze ook iets breder (net zoals de 18") dan 17" normaal. 't is dus allemaal een beetje: "voor wat, hoort wat". Want hou er rekening mee dat je met 18" (om het optisch in evenwicht te houden) ook wel wat lager moet. Die van Xenobe lag al wat lager dacht ik?
                                        Ik zou ook niet veel twijfelen voor 300 euro. Je hebt veel geluk gehad!

Comment

• Dag allen,

Mag ik even on-topic gaan, maar gien het het hier over velgen en banden gaat.....

Heb nu anderhalve maand "nieuwe" S60 met Njord velgen, 17 duim, bandenmaat 235/45/17.

Heb nu 32.000 km op de teller, voorbanden zijn bijna aan vervanging toe 2.5 mm profiel), achterbanden hebben nog 6 mm profiel.

Gezien ik nogal veel kilometers doe, en vooral confort waardeer, wil ik deze te koop aanbieden/ en of ruilen met 16 duim velgen( oden).

Mocht er iemand geinteresseerd zijn in een goede deal..... (ps : nieuwe voorbanden mee te leveren zijn geen probleem)

Ze zijn mij iets te stug. Voor de sportievere chauffeur evenwel.... wellicht een droom.

Ik verwacht niet de hoofdprijs, ruilen met nagenoeg nieuwe 16 duimers is voldoende. Een koopje voor de sportievelingen onder ons.

Graag hoor ik de geinteresseerden per PM.

Volvo groeten.

Comment

Working...
                                          X