Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De afwerking is over het algemeen zeer goed te noemen. Enkel uitkijken voor de knoppen van de raambediening, en de knoppen van de airco. Deze kunnen in de loop der jaren vergaan door de menselijke zuren. Ze worden dan heel plakkerig en voelen vies aan.
Inderdaad, had dat ook op m'n V70 classic. De raambediening laat het afweten = meestal 't knopje.
En voor de rest kleverige knopjes, zo herkenbaar. Maar kosten idd niet zo veel en bovendien gemakkelijk in occasie te vinden via je dealer of elders.
Als dat al de schade is, dan valt die echt wel heel goed mee. Ja het enigste is die vlek van die duif & de velgen. Maarja ander velgen & hopelijk kan die plek daar ook nog af & hij is helemaal goed
wat er mij zou tegenvallen: de motor, 2.0 is in B beperkt tot 163pk en is wal wa weinig voor deze wagen, kan tot 220pk gechipt worden mar zal nooit 't koppel en sensatie geven als je S60
Die krassen zijn geen probleem lijkt me, die kan ik er wel uit polieren.
Roest op de motorkap ziet er oppervlakkig uit maar daar moet sowieso iets aan gebeuren want binnen de kortste tijd is het naar de vaantjes.
Die velg valt nog mee. Heb bij mijn velgen ook wat borduurschade weggewerkt, is goed zelf te doen. voor geen geld.
Voor de rest ziet dat er zeer proper uit eigenlijk hè. Strak in de lak en geen ongeval voor zover ik kan zien op de foto's.
Paul vertelde me dat bij wat schade had op een hoek van de voorbumper maar dat zou hersteld zijn (gespoten). Is altijd o ponderhoud geweest hier iets verder bij Volvo Rutten.
Verder vroeg ik nog hoe het zat met de ophanging (omdat Tom960 daar een opmerking over maakte) en volgens hem hebben alle C70 een "rammelende" voortrein als je op slechte weg rijdt (betonplaten ofzo). Wel raar... . Mijn 9000 had dat ook wel, maar die had dan weer 300.000km. Heb jij daar ervaring mee Tom?
Ik vind het iig een zeer interessante kar maar ik weet goed waar ik aan begin moest ik hem kopen. Mijn 9000 was even oud en iets meer km's toen ik hem kocht. Onvermijdelijk moet je dingen gaan vervangen om hem weer op punt te zetten. Dingen als ophangingsbussen, stuurstangen, mss zelfs schokdempers, chippen ... Daar ben ik me van bewust. Het is een kar die je met je hart koopt, niet met je verstand... Ze zijn zo mooi meneer
Ik heb nu iemand die precies wel interesse heeft in mijn S60, laten we hopen dat ik beet heb
In ieder geval, een dikke merci Namaz en Xenobe voor de moeite
wat er mij zou tegenvallen: de motor, 2.0 is in B beperkt tot 163pk en is wal wa weinig voor deze wagen, kan tot 220pk gechipt worden mar zal nooit 't koppel en sensatie geven als je S60
Het koppel niet nee, maar zeker wel de sensatie. Sensatie in de S60 is 0,0. Je hebt even de duw van het koppel maar eens voorbij de 3500o/m is het al bijna gedaan... Leuk om vanuit 1500o/m iemand in te halen wel. In no time ben je er voorbij
Mijn 9000 had ongeveer dezelfde specs ook 2.0l turbo), 230pk en 340nm en ik vond dat gewoon perfect rijden. Dat bleef maar gaan, tot 6500 echt full pull en in 6.5sec naar 100.
moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).
Maar voor de moment doe ik tussen de 100.000 en 120.000 km per jaar, niet echt aan te raden dus
moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).
Maar voor de moment doe ik tussen de 100.000 en 120.000 km per jaar, niet echt aan te raden dus
versnellingsbak kapot, die auto's rijden hard allesinds. Het bedrijf werkt alleen met opel, ik kies niks, wagen wordt met bepaalde opties en in 1 bepaalde kleur geleverd.
60% is idd snelweg, moeilijk te zeggen eigenlijk. Elke dag is anders bij mij. 1 ding weet ik wel te zeggen, moet altijd om de maand (of maand en half) op onderhoud
moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).
Maar voor de moment doe ik tussen de 100.000 en 120.000 km per jaar, niet echt aan te raden dus
Nu je hier toch bent, heb je toevallig foto's van die V70 Blackcurrant Pearl na de oplapwerken (Volvo-forum)? Ben toch eens curieus hoe die er nu terug uitziet.
Comment