Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor 300 zou ik die ook kopen hoor ja de mijne staat lager op zijn pootjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
      De afwerking is over het algemeen zeer goed te noemen. Enkel uitkijken voor de knoppen van de raambediening, en de knoppen van de airco. Deze kunnen in de loop der jaren vergaan door de menselijke zuren. Ze worden dan heel plakkerig en voelen vies aan.
      Inderdaad, had dat ook op m'n V70 classic. De raambediening laat het afweten = meestal 't knopje.
      En voor de rest kleverige knopjes, zo herkenbaar. Maar kosten idd niet zo veel en bovendien gemakkelijk in occasie te vinden via je dealer of elders.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Jammer van de stickers op de ruit, voor de rest kan ik deze precies wel smaken

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• De dakdragers en de velgen (niet zozeer de kleur maar wel het design) storen me zeker zo hard.

Iets anders ivm de C30: kan 1 van de Volvo-verkopers hier aanwezig mij zeggen wat de optie Classic Emblem juist inhoudt?

Comment

• Jochen, pics van de volvo, de minpuntjes althans

Comment

• Comment

• En dan nog 2 van de voor en achterkant

Comment

• Als dat al de schade is, dan valt die echt wel heel goed mee. Ja het enigste is die vlek van die duif & de velgen. Maarja ander velgen & hopelijk kan die plek daar ook nog af & hij is helemaal goed

Comment

• plus 2de foto, roest op de steenslag

Comment

• wat er mij zou tegenvallen: de motor, 2.0 is in B beperkt tot 163pk en is wal wa weinig voor deze wagen, kan tot 220pk gechipt worden mar zal nooit 't koppel en sensatie geven als je S60
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Die krassen zijn geen probleem lijkt me, die kan ik er wel uit polieren.

Roest op de motorkap ziet er oppervlakkig uit maar daar moet sowieso iets aan gebeuren want binnen de kortste tijd is het naar de vaantjes.

Die velg valt nog mee. Heb bij mijn velgen ook wat borduurschade weggewerkt, is goed zelf te doen. voor geen geld.

Voor de rest ziet dat er zeer proper uit eigenlijk hè. Strak in de lak en geen ongeval voor zover ik kan zien op de foto's.
                        Paul vertelde me dat bij wat schade had op een hoek van de voorbumper maar dat zou hersteld zijn (gespoten). Is altijd o ponderhoud geweest hier iets verder bij Volvo Rutten.

Verder vroeg ik nog hoe het zat met de ophanging (omdat Tom960 daar een opmerking over maakte) en volgens hem hebben alle C70 een "rammelende" voortrein als je op slechte weg rijdt (betonplaten ofzo). Wel raar... . Mijn 9000 had dat ook wel, maar die had dan weer 300.000km. Heb jij daar ervaring mee Tom?

Ik vind het iig een zeer interessante kar maar ik weet goed waar ik aan begin moest ik hem kopen. Mijn 9000 was even oud en iets meer km's toen ik hem kocht. Onvermijdelijk moet je dingen gaan vervangen om hem weer op punt te zetten. Dingen als ophangingsbussen, stuurstangen, mss zelfs schokdempers, chippen ... Daar ben ik me van bewust. Het is een kar die je met je hart koopt, niet met je verstand... Ze zijn zo mooi meneer

Ik heb nu iemand die precies wel interesse heeft in mijn S60, laten we hopen dat ik beet heb

In ieder geval, een dikke merci Namaz en Xenobe voor de moeite
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          wat er mij zou tegenvallen: de motor, 2.0 is in B beperkt tot 163pk en is wal wa weinig voor deze wagen, kan tot 220pk gechipt worden mar zal nooit 't koppel en sensatie geven als je S60
                          Het koppel niet nee, maar zeker wel de sensatie. Sensatie in de S60 is 0,0. Je hebt even de duw van het koppel maar eens voorbij de 3500o/m is het al bijna gedaan... Leuk om vanuit 1500o/m iemand in te halen wel. In no time ben je er voorbij
                          Mijn 9000 had ongeveer dezelfde specs ook 2.0l turbo), 230pk en 340nm en ik vond dat gewoon perfect rijden. Dat bleef maar gaan, tot 6500 echt full pull en in 6.5sec naar 100.
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).
                            Maar voor de moment doe ik tussen de 100.000 en 120.000 km per jaar, niet echt aan te raden dus

Geen dank man, blij dat ik u heb kunnen helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).
                              Maar voor de moment doe ik tussen de 100.000 en 120.000 km per jaar, niet echt aan te raden dus

In een Astra?
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• nu wel ja, daarvoor een Zafira die het op 155.000 het heeft begeven.

Comment

nu wel ja, daarvoor een Zafira die het op 155.000 het heeft begeven.
                                  Om volledig off-topic te gaan: ook in een Zafira lijkt me dat geen pretje.

En begeven op 155k? Dat is snel, zeker aangezien het (vermoedelijk ) snelweg-kilometers zijn...

Comment

• versnellingsbak kapot, die auto's rijden hard allesinds. Het bedrijf werkt alleen met opel, ik kies niks, wagen wordt met bepaalde opties en in 1 bepaalde kleur geleverd.
                                    60% is idd snelweg, moeilijk te zeggen eigenlijk. Elke dag is anders bij mij. 1 ding weet ik wel te zeggen, moet altijd om de maand (of maand en half) op onderhoud

Comment

moest ik een auto zoeken en mijn prive km's zijn beperkt, ik zou deze voor 95% kopen ( de andere 5% gaan naar iets met 5cillinders en turbo).

dit model C70 is altijd een 5cyl met turbo.....
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• azo, wist ik niet. Dacht een 2.0l 4cillinder, weer iets bijgeleerd
                                        Last edited by Namaz; 16/07/2012, 23:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          dit model C70 is altijd een 5cyl met turbo.....
                                          Nu je hier toch bent, heb je toevallig foto's van die V70 Blackcurrant Pearl na de oplapwerken (Volvo-forum)? Ben toch eens curieus hoe die er nu terug uitziet.

Comment

Working...
                                          X