Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeb je hier meer info over? Nog nooit gezien of van gehoord.
Comment
-
Zopas bij de fleetafdeling mijn volgende wagen besteld, een Volvo
Lang getwijfeld omdat hij niet zo groot is, maar zijn rijplezier, schoonheid, veiligheid en ruimte voorin maken het toch goed.
Flamenco Red volvo V40 D2 met T-Tec interieur in zwart/blond-blond (witte zetels, witte onderkant dashboard en witte bekleding deuren. Zwarte matjes en bovenkant dashboard). Als gratis opties heb ik het motorembleem laten verwijderen en voor de inleg 'Center Court' gekozen in de middenconsole.
krijg pics hier niet op, had ze als JPG opgeslagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk BerichtenZopas bij de fleetafdeling mijn volgende wagen besteld, een Volvo
Lang getwijfeld omdat hij niet zo groot is, maar zijn rijplezier, schoonheid, veiligheid en ruimte voorin maken het toch goed.
Flamenco Red volvo V40 D2 met T-Tec interieur in zwart/blond-blond (witte zetels, witte onderkant dashboard en witte bekleding deuren. Zwarte matjes en bovenkant dashboard). Als gratis opties heb ik het motorembleem laten verwijderen en voor de inleg 'Center Court' gekozen in de middenconsole.
krijg pics hier niet op, had ze als JPG opgeslagen
Comment
-
had gewoon screenshot genomen van de car configurator
hij wordt verwacht in begin november
foto's er toch bijgekregen van de configuratie:
zijkant.JPG
intvolvo.JPG
Comment
-
pf haar in de boter...verkoper zei dat er een momentum + motion in zat, maar is maar een kinetic + motion, waardoor het interieur plots niet meer in wit T-tec verkrijgbaar is! Ook andere opties verdwijnen.
Nu goed nadenken of ik wel nog de volvo wil, interieur is een stuk minder knap in het zwart vind ik...
Comment
-
haram?
zaterdag ga ik trouwens wel naar de mercedes kijken. Krijgen daar 'premium' en 'chrome' pack, plus GPS.
Grootste nadeel van de mercedes is dat hij niet in het rood metaalkleur komt, én helemaal niet zo mooi is als de volvo...de B heeft zeker nog niet gewonnen van de V40!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIs dat die lichtgroene kleur?
Wel jammer van de 940-velgen, al staan ze hem redelijk goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenknappe volvo ab
met dure, en nu in feite beetje jammer (?) webasto
Comment
-
Ik begrijp dat
Prachtige kleur, dat lichtgroen. Zeker voor die auto. Klasse. Het donkerblauw metallic hoort erbij historisch gezien, dat lichtgroen zag je echter veel minder en is wel mooi.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
wow, je moet je volvo ERG graag zien om een volledig nieuw dak + kofferdeksel erop te plaatsen! Moet stukken van mensen gekost hebben.
Is de wagen nu nog even stevig en veilig in zijn dakstructuur?
Prachtexemplaar trouwens, ziet er erg 'clean' en origineel uit op de foto's, prachtige wagens die 240's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenwow, je moet je volvo ERG graag zien om een volledig nieuw dak + kofferdeksel erop te plaatsen! Moet stukken van mensen gekost hebben.
Is de wagen nu nog even stevig en veilig in zijn dakstructuur?
Prachtexemplaar trouwens, ziet er erg 'clean' en origineel uit op de foto's, prachtige wagens die 240's
Wat dat dak betreft : het heeft inderdaad wel een fameuze som geld gekost, maar achteraf bekeken was het dat toch waard hoor, de volvo is nog altijd op de baan en doet nog bijna 15k km per jaar. Het dak en de deuren/koffer geven nog altijd een solide indruk, en zelfs met een dakdrager erop en beladen met ong 80 kg planken blijft alles stevig en stabiel.
Comment
-
Hebbe hebbe hebbe!!!!!
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenHebbe hebbe hebbe!!!!!
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk zou hem echter in deze kleur willen. Dat agressieve komt er meer door een aggresieve smurf
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenieder zijn smaak, geef mij maar een rode
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
Comment