Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Ik wil ook zo een SV'tje Spijtig dat ze die niet in productie hebben gegooit

@Exeres: jij hebt het kleurtje al mee misschien iets voor jou?
    Heb je hier meer info over? Nog nooit gezien of van gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
      Heb je hier meer info over? Nog nooit gezien of van gehoord.
      Is nooit in productie gebracht, maar is gemaakt voor SEMA in samenwerking met IPD. Bedoeling was om volvo wat een beter imago te geven zodat meer jongere mensen volvo zouden rijden. Was ook gemaakt om te tonen dat Volvo ook sportievere/krachtigere modellen kon maken. En om de T5 te lanceren. Resultaat mag er wel zijn

Comment

• knap spel
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zopas bij de fleetafdeling mijn volgende wagen besteld, een Volvo

Lang getwijfeld omdat hij niet zo groot is, maar zijn rijplezier, schoonheid, veiligheid en ruimte voorin maken het toch goed.

Flamenco Red volvo V40 D2 met T-Tec interieur in zwart/blond-blond (witte zetels, witte onderkant dashboard en witte bekleding deuren. Zwarte matjes en bovenkant dashboard). Als gratis opties heb ik het motorembleem laten verwijderen en voor de inleg 'Center Court' gekozen in de middenconsole.

krijg pics hier niet op, had ze als JPG opgeslagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
            Zopas bij de fleetafdeling mijn volgende wagen besteld, een Volvo

Lang getwijfeld omdat hij niet zo groot is, maar zijn rijplezier, schoonheid, veiligheid en ruimte voorin maken het toch goed.

Flamenco Red volvo V40 D2 met T-Tec interieur in zwart/blond-blond (witte zetels, witte onderkant dashboard en witte bekleding deuren. Zwarte matjes en bovenkant dashboard). Als gratis opties heb ik het motorembleem laten verwijderen en voor de inleg 'Center Court' gekozen in de middenconsole.

krijg pics hier niet op, had ze als JPG opgeslagen
            Knappe wagen JPG formaat lukt toch wel? Ben benieuwd voor wanneer is hij?

Comment

• had gewoon screenshot genomen van de car configurator

hij wordt verwacht in begin november

foto's er toch bijgekregen van de configuratie:

zijkant.JPG
              intvolvo.JPG
              Last edited by ; 08/08/2012, 18:42.

Comment

• pf haar in de boter...verkoper zei dat er een momentum + motion in zat, maar is maar een kinetic + motion, waardoor het interieur plots niet meer in wit T-tec verkrijgbaar is! Ook andere opties verdwijnen.

Nu goed nadenken of ik wel nog de volvo wil, interieur is een stuk minder knap in het zwart vind ik...

Comment

• pak gewoon de betere b

het is haram van dat te zeggen als de volvo in mijn land wordt gemaakt

Comment

• haram?

zaterdag ga ik trouwens wel naar de mercedes kijken. Krijgen daar 'premium' en 'chrome' pack, plus GPS.

Grootste nadeel van de mercedes is dat hij niet in het rood metaalkleur komt, én helemaal niet zo mooi is als de volvo...de B heeft zeker nog niet gewonnen van de V40!
                    Last edited by ; 09/08/2012, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      Is dat die lichtgroene kleur?
                      Wel jammer van de 940-velgen, al staan ze hem redelijk goed.
                      Is idd de lichtgroene kleur. De 940 velgen staan er trouwens op omdat voor de originele velgen geen banden (van een deftig merk) meer te verkrijgen waren, maar die hebben we nog altijd op zolder staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        knappe volvo ab

met dure, en nu in feite beetje jammer (?) webasto
                        Dank u , dat schuifdak zit er in omdat de auto ooit tijdens een storm een boom op het dak heeft gehad. Resultaat : dak (met ori schuifdak) volledig ingedeukt, ramen + kofferdeksel kapot/gedeukt. Heeft toen zelfs nog in de plaatselijke krant gestaan. Aangezien we de volvo niet weg wouden, hebben we een ander dak gezocht, nieuwe ramen, kofferklep... en hebben we hem terug gemaakt . Helaas had het andere dak geen schuifdak, en blijkbaar vond iemand hier dat er perse een schuifdak in moest, dusja, er werd dan een schuifdak gemonteerd.

Comment

• Ik begrijp dat

Prachtige kleur, dat lichtgroen. Zeker voor die auto. Klasse. Het donkerblauw metallic hoort erbij historisch gezien, dat lichtgroen zag je echter veel minder en is wel mooi.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• wow, je moet je volvo ERG graag zien om een volledig nieuw dak + kofferdeksel erop te plaatsen! Moet stukken van mensen gekost hebben.

Is de wagen nu nog even stevig en veilig in zijn dakstructuur?

Prachtexemplaar trouwens, ziet er erg 'clean' en origineel uit op de foto's, prachtige wagens die 240's

Comment

• Originele subwoofer op de kop getikt , volgende week afhalen. Was er niet actief naar op zoek, maar kruiste mijn pad .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
                                wow, je moet je volvo ERG graag zien om een volledig nieuw dak + kofferdeksel erop te plaatsen! Moet stukken van mensen gekost hebben.

Is de wagen nu nog even stevig en veilig in zijn dakstructuur?

Prachtexemplaar trouwens, ziet er erg 'clean' en origineel uit op de foto's, prachtige wagens die 240's
                                Dank u

Wat dat dak betreft : het heeft inderdaad wel een fameuze som geld gekost, maar achteraf bekeken was het dat toch waard hoor, de volvo is nog altijd op de baan en doet nog bijna 15k km per jaar. Het dak en de deuren/koffer geven nog altijd een solide indruk, en zelfs met een dakdrager erop en beladen met ong 80 kg planken blijft alles stevig en stabiel.

Comment

• Hebbe hebbe hebbe!!!!!

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Hebbe hebbe hebbe!!!!!

kleur vind ik niet mooi

Comment

• Ik zou hem echter in deze kleur willen. Dat agressieve komt er meer door een aggresieve smurf

Comment

Ik zou hem echter in deze kleur willen. Dat agressieve komt er meer door een aggresieve smurf

ieder zijn smaak, geef mij maar een rode

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                          ieder zijn smaak, geef mij maar een rode
                                          Das waar maar in het rood is hij ook mooi

Comment

Working...
                                          X